قیمت شیشه استیند گلس ( استین گلس ) چگونه تعیین می شود؟

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

قیمت شیشه استین گلس - کاژه

قیمت شیشه استیند گلس اولین چیزی است که وقتی کسی می خواهد از این نوع شیشه در ساختمان خود استفاده کند به آن دقت می کند. قیمت شیشه استیند گلس نسبت به سایر شیشه ها بیشتر است ولی ارزشش را دارد که از آن ها در ساختمان خود استفاده کنید. می توانید از شیشه استیند گلاس در درب لابی، سقف نورگیر و پارتیشن های جدا کننده ی فضا استفاده کنید. بسیاری از هنرمندانی که شیشه استیند گلس را تولید می کنند نمی دانند که برای اثر خود چه قیمتی پیشنهاد دهند، از طرفی دیگر افرادی که می خواهند از این شیشه ها در ساختمان خود استفاده کنند نیز نمی دانند که می توانند هزینه ی آن را تقبل کنند یا نه. در این مقاله سعی داریم راهنمایی هایی درباره ی قیمت شیشه استیند گلس ارائه کنیم.

بودجه ی خودتان را با تولید کننده در میان بگذارید

اولین چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که چه طرحی برای شیشه ی خود در نظر دارید؟ طرح های سنتی، طرح های مدرن و پیشرفته یا یک طرح کاملا ساده؟ اگر نمی دانید که می توانید هزینه ی طرح مورد نظر خود را بپردازید در همان ابتدا به تولید کننده ی شیشه استیند گلس بگوئید که چقدر بودجه برای این کار در نظر گرفته اید. شما انتخاب های زیادی دارید و تولید کننده می تواند متناسب با بودجه ی شما شیشه ی مناسب را پیشنهاد دهد.

 

برخی از تولیدی ها شیشه های یکسانی را برای بارها و بارها تولید می کنند، این تولیدی ها قیمت شیشه استین گلس را بصورت منظم و ثابتی می دانند، ولی شیشه هایی که تولید می کنند نیز همیشه یکسان است. بهتر است خودتان مشخص کنید که چه می خواهید و از تولید کننده بخواهید که نوآوری داشته باشد. تولید کننده ها دوست دارند طرحی را بسازند که مورد علاقه ی مشتری باشد و در انتها اثری تولید کنند که هم خودشان و هم مشتری به آن افتخار کنند.

قیمت شیشه استین گلس -2 - کاژه

قیمت شیشه استیند گلس به چه چیزی بستگی دارد؟

قیمت این شیشه تزئینی بصورت کلی به دو مورد یعنی هزینه ی مواد استفاده شده و میزان کاری که برای ساخت آن انجام شده است بستگی دارد. تقریبا 60% هزینه برای فعالیت های انجام شده و 40% برای متریال یا مواد اولیه است.

شیشه استین گلس - تراش شیشه - کاژه

تعداد تکه شیشه ها

یکی از اولین تصاویری که با کلمه استیند گلس به ذهن می رسد تعدادی تکه شیشه ی رنگی است که یک طرح کلی را تشکیل داده اند. تعداد تکه شیشه هایی که در پنل استفاده شده اند روی قیمت تاثیر زیادی می گذارد، شاید قیمت یک شیشه استیند گلس بزرگ که تعداد تکه شیشه های کمتری دارد با پنل کوچکتری که از تکه های بیشتری تشکیل شده است برابر باشد. این پنل ها از شیشه ای رنگی معمولی که در کنار یکدیگر قرار گرفته اند تشکیل شده اند. اما انواع دیگری از شیشه های استیند گلس نیز وجود دارند که قیمت آن ها بیشتر است. به عنوان مثال در ایران برای درب های لابی بیشتر از شیشه های تراش خورده بهره گرفته میشود و تعداد استفاده از شیشه های تراش خورده هم در قیمت ساخت این نوع شیشه تاثیر گذار است. کاژه پروژه های بسیاری را در بخش شیشه درب لابی طراحی و اجرا میکند که میتوانید با مراجعه به صفحه شیشه درب لابی برخی از این موراد را مورد بررسی قرار دهید.

 

شیشه های سنگ شور شده

شیشه های سنگ شور شده
شیشه های سنگ شور شده

این شیشه ها که اغلب با شن شسته می شوند کمتر توسط تولید کننده ها تولید می شوند. این نوع از شیشه ها بدلیل موادی که در ساخت آن ها استفاده می شود گران هستند. شیشه های استفاده شده در این تکنیک به روش خاصی تولید می شوند. قسیمت بالایی این شیشه ها یک لایه ی رنگی دارد ولی قسمت درونی آن رنگ دیگری دارد. این ویژگی باعث می شود که هنرمند از هر طرحی که خواست در طراحی شیشه استفاده کند. در برخی موارد اینکه شما چه رنگ هایی را انتخاب می کنید نیز روی قیمت شیشه تاثیر می گذارد.

 

تکینک شیشه های نقاشی شده

این تکنیک بیشتر در ساختمان های قدیمی مانند کلیساها برای نشان دادن طرح های مذهبی استفاده شده است. در نمونه ای که مشاهده می کنید تصویر کلی از تکه شیشه های استیند گلس زیادی تشکیل شده و نقاشی هایی نیز روی آن ها انجام شده است تا تصاویر واقعی تر به نظر برسند. رنگ استفاده شده در این تکنیک معمولی نیست و از مواد مخصوص به همراه شیشه استفاده شده است. رنگ در ابتدا روی شیشه نمی چسبد و باید شیشه را در کوره قرار داد تا رنگ دقیقا روی شیشه بچسبد.

تکینک شیشه های نقاشی شده
تکینک شیشه های نقاشی شده

برای تولید پنل شیشه ای با این تکنیک هنرمند زحمت زیادی می کشد، پس قیمت شیشه ی استیند گلس که با این تکنیک تولید شده است میتواند بیشتر باشد. بسیاری از پنل ها هستند که با ترکیبی از انواع  تکنیک ها ساخته شده اند. یکی از حرفه ای ترین سازنده های شیشه استین گلس شرکت کاژه است که تاکنون پروژه های زیادی از گنبد شیشه ای گرفته تا سقف نورگیر را انجام داده است. برای مشاهده ی پروژه ها میتوانید به صفحات مرتبط در این سایت مراجعه فرمایید.

برای سفارش شیشه استین گلس از کجا شروع کنیم؟

همانطور که گفته شد کاژه یکی از تولید کنندگان برتر این صنعت در کشور میباشد. برای سفارش شیشه استین گلس مخصوصا برای درب های لابی میتوانید با مراجعه به صفحه انتخاب شیشه استین گلس با طرح مناسب طرح مورد علاقه خود را انتخاب نمایید. یا با تماس گرفتن با کاژه از مشاوران فروش درخواست راهنمایی بفرمایید. حتما لازم نیست که بین طرح های موجود انتخاب بفرمایید شما با میتوانید با ایده پردازی طرحی مناسب از شیشه استین گلس برای فضای خود طراحی کنید. و همینطور طراحی این موضوع را میتوانید به گروه طراحی کاژه بسپارید. پس از نهایی شدن طرح و صدور فاکتور شیشه تزئینی شما برای تولید آماده شده و در طی کمتر از 20 روز آماده نصب میباشد. برای تماس با همکاران ما میتوانید از تلفن های که در پایین صفحه درج شده استفاده نمایید.

شیشه استین گلس - طرح های انتخابی

 

امتیاز شما چیست؟

مطالب مرتبط با این نوشته

One Response