آینه دکوراتیو پازلی طرح گل

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

آینه دکوراتیو پازلی طرح گل

شما هم به دنبال تغییر دکوراسیون داخلی منزل خودتان هستید و بودجه زیادی ندارید؟ آیا می خواهید اقدام به بازسازی ساختمان خود کنید و نیاز به یک دکوراسیون مدرن تر دارید؟ همیشه نیازی نیست برای تغییر دکوراسیون داخلی منزل یا شرکت خود هزینه زیادی کنید. برخی از روش ها می توانند با کمترین قیمت برای منازل شما پیاده سازی شوند و باعث تغییر دکوراسیون داخلی منزل شما شوند. آینه دکوراتیو به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای تغییر دکوراسیون به شمار می رود.

آینه جورچین (پازلی) طرح گل، یکی از خاص ترین آینه های دکوراتیو است که می تواند با طرح خاص و جذاب برای منازل و مراکز تجاری و شرکت ها مورد استفاده قرار گیرد.

طرحی خاص و جذاب برای تغییر دکوراسیون منزل با آینه جورچین طرح گل

این آینه یکی از انواع آینه های دکوراتیو است که برای جذاب کردن دکوراسیون داخلی منزل شما بهترین گزینه می باشد. این آینه ها از گلبرگ های کنار هم قرار گرفته تشکیل شده اند و مانند یک پازل در کنار هم نصب می شوند. به همین خاطر، به این نوع آینه، آینه پازلی هم گفته می شود.

طرح های مختلفی برای آینه جورچین طرح گل وجود دارند و همین موضوع دست شما را برای خرید این آینه ها باز نگه می دارد. البته شما باید به یک سری موضوعات در هنگام خرید این نوع آینه توجه داشته باشید.

زیبایی منحصر به فرد آینه دکوراتیو طرح گل نسبت به دیگر آینه ها

آینه دکوراتیو طرح گل نسبت به دیگر آینه ها دارای زیبایی منحصر به فردی می باشد. زیرا این نوع آینه دارای طرح های خاص تر از آینه های مستطیل و مربع هستند. در صورتی که قصد دارید برای بازسازی ساختمان خود کاری انجام دهید و دنبال یک ایده خاص می گردید، می توانید این نوع آینه ها را انتخاب کنید.

آینه دکوراتیو طرح گل، بیشتر برای منازل مورد استفاده قرار می گیرند و مناسب مراکز تجاری نیستند. دلیل این موضوع، غیر رسمی تر بودن این طرح از آینه های دکوراتیو می باشد. ولی باز هم شما می توانید بسته به نظر خود و هدفتان، این آینه ها را برای هر جایی مورد استفاده قرار دهید.

راهنمای خرید آینه های دکوراتیو طرح گل

در صورتی که قصد سفارش آینه دکوراتیو پازلی طرح گل از کاژه را دارید، باید به یک سری از موضوعات توجه داشته باشید. در ادامه یک راهنمای کلی برای خرید آینه دکوراتیو طرح گل ارائه می کنیم.

راهنمای خرید آینه های دکوراتیو طرح گل

• سایز آینه دکوراتیو پازلی طرح گل

آینه دکوراتیو پازلی می تواند در طرح ها و سایزهای مختلفی به تولید برسد. برای انتخاب سایز این نوع آینه ها دستتان باز است و می توانید بسته به مکانی که قرار است آینه را در آنجا قرار دهید، سایز مناسبی را انتخاب کنید.

معمولا سایز آینه های طرح گل کوچک تر از آینه های طرح لوزی و مستطیل می باشند. البته این به این معنا نیست که نمی توان آینه دکوراتیو طرح گل را با سایز بزرگ پیاده سازی کرد. فقط به این معنا است که این نوع آینه ها با سایزهای کوچک قشنگ تر و خاص تر هستند.

• رنگ آینه؛ سفید یا برنزی؟!

یکی از معیارهای شما برای خرید آینه جورچین طرح گل، باید رنگ آینه باشد. رنگ آینه بسته به نوع مکانی که قرار است آینه را در آن جا قرار دهید، می تواند انتخاب شود. اگر قصد دارید که آینه را در یک فضای روشن و سفید قرار دهید، بهتر است آینه برنزی را انتخاب کنید. تضاد رنگ تیره آینه برنزی و رنگ سفید دیوارها و … می توانند دکوراسیون داخلی شما را خاص تر کنند.

اگر هم دیوارها و یا کاغذهای دیواری شما تیره هستند، می توانید از رنگ آینه سفید استفاده کنید. این رنگ آینه هم تضاد خوبی بر روی این دیوارها ایجاد می کند.

• آینه های دکوراتیوی که کل دیوار شما را پر می کنند.

برخی از آینه های دکوراتیو طرح گل فضای بیشتری را اشغال می کنند. این نوع آینه ها دارای چندین گل هستند که با فاصله زیاد در کنار هم و روی دیوار نصب می شوند. اگر می خواهید کل دیوار خود را از آینه پر کنید و در عین حال قصد ندارید که دیوار پر از آینه شود، این روش انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. معمولا به علت اینکه میزان آینه به کار رفته در این نوع آینه کمتر می باشد، قیمت این نوع آینه نیز پایین تر است.

4.4/5 - (9 امتیاز)

مطالب مرتبط با این نوشته