اتاق شیشه ای ; پروژه سعادت آباد – ساخت با شیشه های سکوریت و مات + فیلم

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

اتاق شیشه ای - کاژه

اتاق شیشه ای مات در ابعاد کوچک برای مصارف بهداشتی برای یک سالن آرایشی در سعادت آباد ساخته شد. به سفارش مشتری این این اتاقک شیشه ای با شیشه های مات ( سند بلاست شده ) ایجاد گردید.

اتاقهای شیشه ای بسته به کاربرد آن در محیط داخلی ساختمان و خارج از ساختمان قابل ساخت هستند. بیشترین کاربرد ساخت در این نوع پارتیشن با سطح مدیریتی بیشتر و فضای خصوصی بیشتر را اتاق شیشه ای مدیرت به خود اختصاص داده است. مدیر یک سازمان میتواند با ایجاد یک فضای شیشه ای در وسط سالن ساختمان خود ضمن داشتن یک فضای خصوصی در صورت لزوم عملکرد نیروهای انسانی خود را نیز زیر نظر داشته باشد.

اتاق شیشه ای

مزایای ساخت اتاق شیشه ای

  • ایجاد یک فضای خصوصی بدون دیوار کشی در ساختمان
  • ایجاد یک پارتیشن با حفظ عمق دید در ساختمان

اتاق شیشه ای

فیلم ساخت اتاق شیشه ای پروژه سعادت آباد

در این فیلم شما ملاحظه میفرمائید که همکاران ما چگونه با طی کردن مراحل نصب اتاق شیشه ای را تکمیل میکنند. برای سفارش اتاق شیشه ای با تلفنهای پائین صفحه تماس گرفته از مشاوره رایگان بهرمن گردید. قبل از انجام سفارشات نیاز به بازدید از محل میباشد، در حین بازدید کارشناسان خواسته ها و الزامات پروژه از سمت کارفرما جویا میگردد. سپس اتاق شیشه ای مورد نظر طراحی گردیده و سفارش شیشه ها به کارخانه داده میشود. این پروسه در مدت 10 روز قابل اجرا میباشد.

اتاقهای شیشه ای را میتوان به صورت مات و یا شفاف طراحی و اجرا نمود. در این پروژه اتاق شیشه ای مات مد نظر مشتری بوده است. ایجاد پارتیشن شیشه ای و ساخت فضهای شیشه گزینه مناسبی برای بازسازی ساختمان و یا دکوراسیون داخلی میباشد که طراحان توجه ویژه ای به آن دارند.

اتاق شیشه ای - کاژه

امتیاز شما چیست؟

مطالب مرتبط با این نوشته