اتاق شیشه ای 3 در 3 – ابعاد پر تکرار در ساخت اتاق شیشه ای

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

اتاق شیشه ای - کاژه

اتاق شیشه ای میتواند یک پارتیشن و یا دفتر کار شخصی باشد که بدون عملیات تخریب در سریعترین زمان ممکن ساخته شود. اتاق شیشه ای دارای کابردهای بسیاری در دکوراسیون داخلی و اداری میباشد. و همینطور برای تقسیم بندی فضا و ایجاد حریم شخصی یک گزینه عالیست.

ساخت اتاق شیشه ای روی 3 در 3 

کاژه اتاقهای شیشه ای متنوعی را با کاربری متفاوت میسازد. اتاق شیشه ای مدیرت و یا اتاق شیشه ای انتظار از سفارشات کاربران و مشتریان این مجموعه میباشد. و همینطور اتاق شیشه ای 3در 3 از سفارشات پر تکرار کاژه در فضاهای باز میباشد. این سازه شیشه ای در حیاط و پشت بام هم قابل استفاده است. معمولا حداقل یک وجه سازه را در این ابعاد دیوار تشکیل میدهد، در صورت عدم وجود دیوار قابلیت ساخت به صورت مستقل را نیز دارا میباشد. سقف اتاق شیشه ای را هم میتوان شیشه در نظر گرفت و هم با متریالهای دیگری چون پلی کربنات و یا ساندویچ پنل پوشش داد. تفاوت اصلی اتاق شیشه ای با پارتیشن شیشه ای سقف آن است، پارتیشن های شیشه ای را معمولا ر فضاهای بشته ایجاد میکنند.
برای استفاده از اتاق شیشه در تمام فصل سال میبایست امکان سرمایش و گرمایش محیط را هم در نظر گرفت. به عنوان مثال اتاق شیشه ای در ابعاد 3-3 و ارتفاع 2.5 متر را میتوان با یک اسپیلت هم در تابستان خنک و هم در زمستان گرم نگاه داشت.

اتاق شیشه ای 3-3 - کاژه

 

قیمت اتاق شیشه ای 3 در 3

در قیمت ساخت اتاق شیشه ای چند فاکتور اصلی تاثیر گذار وجود دارد

1 – ضخامت شیشه
2 – استارکچر اصلی اتاق
3 – یراق و ملحقات ( دستگیره، قفل، لولا )

با توجه به متغیر بودن قیمت در تمام موارد ذکر شده در بازار کنونی پیشنهاد میشود همواره با کارشناسان شرکت کاژه برای استعلام اتاق شیشه ای در تماس باشید. شرکت کاژه با سالها تجربه در امر دکوراسیون داخلی و بازسازی ساختمان در خدمت شما میباشد.

5/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط با این نوشته