تنکابن ; سقف نورگیر پلی کربنات برای پاساژ

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

ساخت سقف نورگیر پلی کربنات برای پاساژی در تنکابن

متراژ پروژه 1200 متر مربع

از ورق پلی کربنات 10 میل شفاف استفاده شده

یکی از مصارف نورگیرهای پلی کربنات، استفاده از آن ها در اماکن عمومی و پر رفت و آمد نظیر بازارهای سرپوشیده و یا پاشاژ ها است و بهره مندی از آن ها، امکان استفاده از نور طبیعی در محیط را فراهم می کند. استفاده از این نورگیرها در سقف، و در متراژ زیاد، باعث بزرگ تر به نظر رسیدن فضا می شود و روشنایی محیط را چند برابر می کند. گروه دکوراسیون کاژه، در استفاده از ورقه های پلی کربنات به عنوان نورگیر، کاملا متخصص و حرفه ای بوده و این دست پروژه ها را در نهایت ظرافت و زیبایی، ایمنی و کیفیت به مرحله ی اجرا می رساند.

یکی از پروژه های پلی کربنات، که توسط شرکن دکوراسیون کاژه اجرا شده است، ساخت سقف نورگیر پلی کربنات در پاساژی، در شهر تنکابن است که در اینجا به بررسی مراحل ساخت آن خواهیم پرداخت. لازم به ذکر است که وسعت این پروژه 1200 متر مربع می باشد.

 

اجرای سقف نورگیر پلی کربنات - تنکابن
اجرای سقف نورگیر پلی کربنات – تنکابن

 

تعیین فضا در سقف و اسکلت بندی

اولین مرحله در اجرای نورگیر پلی کربنات بر روی سقف پاساژ، تعیین فضای مناسب در سقف بوده است. در این مرحله متراژ معینی از سقف برای اسکلت بندی، انتخاب گردید و اسکلتی محکم و فلزی ، طراحی و ساخته شد تا بر روی سقف پاساژ قرار بگیرد. در این مرحله استحکام و ساختار سازه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید توسط گروهی حرفه ای و خبره، انجام شود. شرکت دکوراسیون کاژه این مرحله را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد و سازه را آماده ی نصب ورقه های پلی کربنات بر روی اسکلت می نماید.

 

اجرای سقف نورگیر پلی کربنات - تنکابن
اجرای سقف نورگیر پلی کربنات – تنکابن

 

 

نصب ورقه های پلی کربنات

پس از اتمام اسکلت بندی و نصب سازه بر روی سقف، ورقه های پلی کربنات که بسیار انعطاف پذیر و در عین حال مقاوم هستند، بر روی این سازه نصب می شوند و به گونه ای ایمن، بر روی سقف قرار می گیرند. با استفاده از این ورقه ها، روشنایی پاساژ افزایش می یابد و فضا بزرگتر به نظر می رسد. نورگیرهای پلی کربنات عایق های رطوبتی و حرارتی بسیار خوبی هستند و در برابر هر گونه ضربه مقاومت بسیار زیادی از خود نشان می دهند.

 

 

اجرای سقف نورگیر پلی کربنات - تنکابن
اجرای سقف نورگیر پلی کربنات – تنکابن

سقف نورگیر پلی کربنات

ورقه های پلی کربنات در رنگ ها و ضخامت های متنوعی به کار می روند که البته در این پروژه از ورقه های پلی کربنات 10 میل شفاف استفاده شده است. این نورگیر در برابر نور آفتاب مقاوم بوده و به خاطر شفافیت، نور خورشید را به محیط داخلی منتقل می کند. این ورقه در مقابل سرما و گرما مقاوم بوده و تمامی این ویژگی ها در کنار هم، این ورقه ها را تبدیل به یکی از بهترین گزینه ها، جهت پوشاندن سقف اماکنی نظیر گلخانه، سقف استخر و پاساژ می نماید.

گروه دکوراسیون کاژه، همواره آماده ی ارائه ی بهترین و زیباترین خدمات در زمینه ی نورگیرها و سقف های متحرک ساخته شده از پلی کربنات ها می باشد و ضمن ارائه ی با کیفیت ترین متریال ها، ظرافت و زیبایی را نیز در کنار مقاومت و استحکام، برایتان به ارمغان می آورد.

اجرای سقف نورگیر پلی کربنات - تنکابن
اجرای سقف نورگیر پلی کربنات – تنکابن
امتیاز شما چیست؟

مطالب مرتبط با این نوشته