اجرای پوشش سقف با نورگیرهای پلی کربنات

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

همان طور که می دانید استفاده از انواع نورگیر با جنس متفاوت عرضه شده در بازار برای پوشش قسمت های مختلف ساختمان ها به شکل حرفه ای می تواند در ایجاد یک فضای مناسب نقش مهمی داشته باشد از این رو به عنوان یکی از انواع پوشش مناسب به نورگیرهای پلی کربنات اشاره می شود. پوشش سقف با جنس پلی کربنات دارای مزایای زیادی است از این جهت بسیاری از افراد می توانند از این ویژگی به شکل مطلوب بهره مند شوند به شرط آنکه از انواع سقف پلی کربنات با جنس مرغوب استفاده کنند. کاربرد این نوع سقف برای قسمت های مختلف ساختمان ها متفاوت می باشد از این رو بهتر است که بهترین سقف پلی کربنات در نوع مناسب و باکیفیت تهیه شود. کاژه انواعی از نورگیرهای پلی کربنات را که دارای کیفیت و کاربری مناسب هستند جهت استفاده برای  سقف ساختمان های مختلف عرضه می نماید.

موارد استفاده از نورگیرهای پلی کربنات

این نوع از نورگیرها برای پوشاندن سقف نسبت به بسیاری از انواع دیگر از پوشش سقف دارای ویژگی و مزایای زیادی می باشند از این رو برای استخر منازل یا استخرهای عمومی، پاسیو، حیاط، ساختمان های تجاری، در زمینه کشاورزی، پارکینگ منازل و ساختمان ها و سایر مکان های عمومی کاربرد دارند. انواع متحرک و ثابت از نورگیرهای پلی کربنات جهت پوشاندن سقف برای بهره مندی از مزایای آن وجود دارد. به دلیل این که نورگیرهایی از جنس پلی کربنات یک لایه محافظ در برابر نور خورشید دارند جهت استفاده در بخش های مختلف پرکاربرد می شوند.

یکی از دلایل استفاده بیشتر از این نورگیرها به دلیل ارزان تر بودن قیمت آن نسبت به سایر پوشش های سقف است که با توجه به ویژگی ها و مزایای زیادی که دارد در نهایت استفاده از آن مقرون به صرفه می باشد.

مدل های متنوع نورگیرهای پلی کربنات

برای پوشاندن سقف و استفاده از انواع نورگیرهای پلی کربنات بهتر است که از نوع مرغوب و مدل های مناسب استفاده شود. مدل های متنوع طراحی شده موجود برای این نورگیر هر کدام برای قسمت های مختلف کارایی دارند از این رو بهتر است برای ایجاد یک جلوه مناسب در محیط مورد نظر طرح مطلوب انتخاب شود.

نورگیرهای ساخته شده با ورق های پلی کربنات به شکل قوسی و یا صاف در رنگ های مختلفی ارائه می شوند تا مشتریان بتوانند انواع دلخواه را تهیه کنند. ضخامت متفاوت و ابعاد گوناگون برای این نوع از نورگیر سبب کارایی بیشتر این محصول شده است.

امتیاز شما چیست؟

مطالب مرتبط با این نوشته