انواع شیشه های تزئینی برای درب لابی

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

شیشه های تزیینی را می توان از پر کاربرد ترین وسایل طراحی برای درب لابی ساختمان های مختلف با طرح های گوناگون دانست. اغلب برای طراحی درب لابی به دلیل جلب توجه بیشتر در هنگام ورود به ساختمان دقت زیادی صورت می گیرد. شیشه های تزئینی در این راستا می توانند در طراحی فضای مناسب و انواع درب به شکل مناسب تاثیر زیادی داشته باشند. در طراحی درب لابی خانه های شیک همین طور اماکن مختلف از جمله هتل ها و یا درب ورودی بسیاری از ساختمان ها معمولا از ترکیبات چوبی و شیشه های تزئینی در کنار یکدیگر استفاده می گردد. نمای متفاوت و مناسب ایجاد شده از انواع شیشه های تزیینی ساده و رنگی و یا انواع شیشه های تراش خورده و بافت دار به شکل مناسبی خودنمایی می کند. ترکیب چوب و شیشه های تزیینی ایده ای متفاوت برای افزایش زیبایی طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان است.

انواع مختلف شیشه های تزئینی

شیشه های تزئینی در انواع گوناگون به شکل هنری طراحی می شوند که انواع دست ساز شیشه های تزیینی در طرح های خلاقانه و هنری با ویژگی ایجاد روشنایی مناسب و امکان بهره مندی از نور طبیعی توانسته است رضایت مشتریان را فراهم سازد. انواع شیشه های تزیینی که معمولا دست ساز هستند قابلیت استفاده برای درب لابی با ابعاد و اندازه های مختلف را در ساختمان های گوناگون و انواع فضا فراهم می کنند. از انواع شیشه های تزیینی پر طرفدار با تنوع رنگ و ساخت متفاوت می توان به شیشه های تیفانی و استیند گلس اشاره کرد که این نوع از شیشه های تزیینی توسط شرکت کاژه با بهترین طرح ها و ویژگی های مطلوب ارائه می گردد. امروزه با تنوع طراحی دکوراسیون داخلی منازل لوکس استفاده از شیشه های تزیینی در بخش های مختلف منزل افزایش یافته است. برای افرادی که به دنبال طراحی دکوراسیون درب لابی با ویژگی متفاوت می باشند بهترین گزینه استفاده از شیشه های تزیینی به صورت ترکیبی می باشد.

شیشه های تزئینی برای تامین نور مناسب محیطی

از آن جایی که نور نقش مهمی را دکوراسیون و طراحی خانه های مسکونی دارد استفاده از شیشه های تزیینی در تامین نور کافی نقش چشمگیری دارد. شیشه های تزیینی توام با ترکیبات چوب در طراحی درب های زینتی نقش مهمی ایفا می کنند. این ترکیب علاوه بر فراهم نمودن یک محیط زیبا و جذاب در ایجاد نور مناسب نیز اهمیت دارد. کیفیت ساخت شیشه و ابعاد ساخت آن از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در قیمت فروش انواع شیشه های تزیینی می باشد.

امتیاز شما چیست؟

مطالب مرتبط با این نوشته