ایجاد باشگاه ورزشی خانگی با پارتیشن شیشه ای بر روی بام

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

استفاده از پارتیشن شیشه‌ای برای ایجاد باشگاه خانگی

پارتیشن شیشه‌ای یک از تجهیزاتی است که برای جداسازی یک قسمت از محل زندگی یا محل کار از قسمت دیگر معمولاً استفاده می‌شود. این پارتیشن علاوه بر اینکه زیبایی خانه و دکوراسیون داخلی را حفظ می‌کند سبب کاهش هزینه‌ها و مخارج مربوط به آن می‌شود. اگر شما بخواهید از دیوارهای جامد استفاده کنید باعث کنده‌کاری و بریزوبپاش می‌شود و علاوه‌برآن ممکن است هزینه بیشتری را متقبل شوید.

امروزه از پارتیشن‌های شیشه‌ای برای قسمت‌های مختلف نظیر ایجاد اتاق شیشه ای ، ایجاد حمام شیشه‌ای و باشگاه ورزشی استفاده می‌شود. طرح‌ها و نقش‌های مختلفی از پارتیشن‌های شیشه‌ای در مجموعه کاژه وجود دارد که شما می‌توانید طبق سلیقه خود آن‌ها را انتخاب کنید.

پارتیشن شیشه‌ای برای باشگاه ورزشی بر روی بام

همان‌طور که در مقدمه گفته شده در مورد ایجاد باشگاه ورزشی خانگی با پارتیشن شیشه‌ای بر روی بام گفتگو خواهیم کرد. این مطالب می‌تواند شما را ترغیب کند تا در بام خانه خود با پارتیشن شیشه‌ای یک باشگاه ایجاد کنید و در آن به تمرین بپردازید. مجموعه کاژه و کادر مهندسین مجرب که در زمینه طراحی و بازسازی ساختمان و ایجاد فضا با پارتیشن شیشه‌ای مهارت دارند، می‌توانند شما را در این زمینه یاری کنند.

استفاده از این پارتیشن شیشه ای برای طراحی باشگاه ورزشی بر روی بام می‌تواند یک ایده‌آل و جذاب برای بسیاری افراد باشد. این مدل از باشگاه ورزشی خانگی می‌تواند علاوه بر اینکه در روحیه افراد تأثیرگذار است. همچنین در حین ورزش با مشاهده اطراف می‌توان از زیبایی مناظر هم بهره برد.

ازآنجایی‌که پارتیشن‌های شیشه‌ای در مقابل عوامل خارجی و آب‌وهوایی مانند سرما، گرما و رطوبت مقاوم هستند هیچ نگرانی از بابت آسیب‌دیدن آن‌ها در فضای باز وجود ندارد. پس بدون هیچ نگرانی می‌توانید از مهندسین طراح در کاژه بخواهید تا فضای موردنظر را باتوجه‌به مساحت بام خانه شما طراحی و اجرا کنند.

مزایای استفاده از پارتیشن شیشه‌ای برای ایجاد باشگاه خانگی

استفاده از فضای اضافه:

طراحی و ساخت یک باشگاه ورزشی خانگی شیشه‌ای روی بام باعث می‌شود از فضای خالی و بلااستفاده به طور احسنت استفاده شود.

باعث افزایش جذابیت نمای خانه می‌شود:

ایجاد یک فضای ورزشی با استفاده از پارتیشن ورزشی به جذابیت خانه یا ویلای شما کمک می‌کند. علاوه بر این محیط زیبای باشگاه باعث می‌شود خانه یا ویلای شما لوکس و لاکچری به نظر برسد.

مزایای پارتیشن شیشه‌ای در باشگاه خانگی

ایجاد حس عالی:

شما فرض کنید در یک روز نیمه‌ابری یا بارانی بر روی سقف خانه خود درون باشگاه اختصاصی خود در حال تمرین هستید. به طور حتم این موضوع از لحاظ روحی در شما تأثیرگذار است. این امر باعث می‌شود تا شما علاوه بر اینکه به تناسب‌اندام و سلامتی خود می‌رسید از لحاظ سلامت روحی نیز در شرایط ایده‌آل و مطلوب باشید.

هزینه کم و سرعت زیاد احداث:

ایجاد یک فضای ورزشی با استفاده از پارتیشن شیشه‌ای نسبت به انجام پروژه ایجاد همان فضا با دیوار هزینه کمتری دارد. ضمن اینکه سرعت احداث آن و همان‌طور که در ابتدای مقاله گفته شد کنده‌کاری و بریزوبپاش آن کمتر است.

پارتیشن شیشه‌ای عایق صدا و دما:

اگر در محیط شهری زندگی می‌کنید و علاقه‌ای به شنیدن صدای ماشین‌ها ندارید این پارتیشن‌ها می‌تواند عایق خوبی در مقابل صدای اطراف باشد. همچنین در روزهای گرم سال این پارتیشن‌ها جلوی نفوذ گرما را می‌گیرند.

تمیزکردن آسان دیوار یا پارتیشن شیشه‌ای:

پاک‌کردن و یا شستشوی شیشه به دلیل عدم جذب رطوبت نسبت دیوارهای بتنی راحت‌تر و سریع‌تر انجام می‌گیرد و این خود یک مزیت عالی برای پارتیشن شیشه‌ای است.

نورگیری عالی:

یکی دیگر از مزایای دیوار شیشه‌ای این است که سالن بدنسازی به دلیل نور روز که از سراسر اتاق وارد می‌شود، روشن و پرانرژی است. این امر به دلیل عدم استفاده از برق به کاهش هزینه نیز می‌تواند کمک کند.

هزینه طراحی و اجرای باشگاه ورزشی روی بام:

امروزه بسیاری از افراد در محیط و فضای داخلی اتاق یا خانه خود اقدام به ایجاد فضایی برای ورزش‌کردن می‌کنند که این اصلاً برای زیبایی دکوراسیون داخلی خانه مورد قبول نیست. این مورد فضای زیادی را اشغال می‌کند. گروه ساختمانی کاژه به افراد پیشنهاد می‌کند از بام خانه برای ایجاد یک فضا برای ورزش‌کردن استفاده کنند. با ایجاد یک محیط مناسب با استفاده از پارتیشن شیشه‌ای شما می‌توانید از ورزش‌کردن در فضایی که به مناظر اطراف دید کافی دارد لذت ببرید.

هزینه ایجاد باشگاه خانگی با پارتیشن شیشه‌ای

اما نکته‌ای که بسیار برای افراد حائز اهمیت است و در مورد آن شاید برای شما خواننده محترم سؤال باشد هزینه ایجاد این فضاست. قبل هر چیز این نکته را باید خاطرنشان کرد اگر کسی صرفاً به دنبال ایجاد یک محیط برای ورزش‌کردن است و هزینه برایش مهم است باتوجه‌به نکات گفته شده پارتیشن شیشه‌ای را انتخاب می‌کند. دلایل زیادی برای انتخاب آن وجود دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها استفاده از مناظر پیرامون است و دیگری کمتر بودن هزینه این دیوار نسبت به ایجاد یک محیط با مصالحی چون سیمان و آجر است.

برای برآورد هزینه طراحی این محیط به شما پیشنهاد می‌کنیم مساحت فضای موردنظر خود را به کارشناسان کاژه اطلاع دهید و با آن‌ها دررابطه‌با این موضوع مشورت کنید تا هزینه دقیق را به شما اطلاع دهند.

امتیاز شما چیست؟

مطالب مرتبط با این نوشته