بررسی حس القا شده در محیط با به کارگیری شیشه های رنگی

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

مهم ترین هدفی که در دکوراسیون داخلی، مورد توجه قرار می گیرد، ایجاد رضایتمندی در بین افرادی است که بیش از همه در آن محیط حضور دارند و در واقع تمام تلاش افرادی که به طور تخصصی این کار را انجام می دهند، این است که در کنار رعایت قوانینی که حاکم بر عرصه ی دکوراسیون است، به سلیقه ی اشخاص بها دهند و از ابزار ها و رنگ هایی استفاده کنند که باعث به وجود آمدن حسی زیبا و حالتی خوشایند در افراد می شود. چرا که همه ی حالات ما از احساسات درونیمان نشات می گیرد و ارضای احساسات درونی در هر اتفاقی که مربوط به انسان است بسیار مهم است. شیشه های رنگی متریال هایی هستند که مستقیما چشم و روح انسان را می نوازند و اثری مثبت در آن ایجاد می کنند.

تاثیر شیشه های رنگی بر خلق و خوی افراد

تصور کنید هر صبحی که از خواب بر می خیزید و شروع به فعالیت می کنید، وارد محیطی شوید که سرشار از نور و رنگ های مختلف است و ترکیبی از زیباترین رنگ ها را به رویتان می گستراند. تصور کنید که با تابش نور خورشید، رنگ های مختلف در محیط اطرافتان منعکس می شوند و کسالت و خمودی ناشی از رنگ های تیره و کدر را از بین می ببرند. چه احساسی خواهید داشت؟ طبیعتا سرشار از انرژی های مثبت خواهید شد و روز خود را بسیار خوب و پرانرژی آغاز خواهید کرد. استفاده از شیشه های رنگی در درب و پنجره ها و گنبدهای شیشه ای و هر سازه ی دکوراتیوی، باعث القای حس پویایی و سرزندگی در افراد می شود و تاثیر بسیار مثبتی بر خلق و خوی آن ها می گذارد.

القای معنویت و آرامش با استفاده از شیشه های رنگی در دکوراسیون

تاثیر دیگری که شیشه های رنگی بر روح و روان افراد می گذارند، القای حس معنوی خاصی به آن ها است. استفاده از شیشه های رنگی سابقه ای طولانی در تاریخ معماری ما ایرانی ها دارند و علاوه بر اماکن مذهبی و تاریخی که در آن ها از شیشه های رنگی استفاده شده، بسیاری از خانه های قدیمی و معمولی نیز از آن بهره برده اند. چه بسا افرادی که با رفتن به خانه ی مادر بزرگشان و دیدن این شیشه های رنگی احساس آرامش را تجربه کرده اند. بنابراین شیشه های رنگی برای ما ایرانیان، دارای حس نوستالژی عمیقی هستند و ما را به گذشته های دور که تداعی گر آرامشی عمیق هستند، بر می گردانند و باعث می شوند که حس متفاوتی را در درون خود تجربه کنیم. بنا براین استفاده از شیشه های رنگی، ابزاری برای مبارزه و مقابله با معماری های بی هویت و بی روح امروزی می باشند و احساس بسیار خوبی را در شما پدید می آورند.

با مراجعه به سایت شرکت دکوراسیون کاژه، می توانید با انواع شیشه های رنگی و تزئینی تیفانی و استیند گلس آشنا شده و کاربرد هر یک را در بخش های مختلف ببینید. تیم دکوراسیون کاژه در اجرای انواع پروژه های مربوط به شیشه های استیند گلس و تیفانی، دارای تجربه و تخصص بوده و آماده ی ارائه ی خدمات به شما مشتریان عزیز در سراسر کشور می باشد.

امتیاز شما چیست؟

مطالب مرتبط با این نوشته