تاثیر آینه های دکوراتیو در طراحی داخلی منزل و محیط کار

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

تاثیر آینه های دکوراتیو در طراحی فضای داخلی خانه

تاثیر متفاوت و مطلوب انواع آینه های دکوراتیو در طراحی داخلی  و فریم های متنوع در دکوراسیون لوکس و مدرن به اثبات رسیده است.

هارمونی مطلوب بین چیدمان و مبلمان وسایل منزل و آینه هایی با طرح های فانتزی و کلاسیک زیبایی محیط را دو چندان جلوه می دهد.

با توجه به اهمیت صنعت معماری در سال های اخیر بسیاری از طراحان دکوراسیون داخلی و معماران ایده های جالبی را در این زمینه ارائه داده اند که نمونه ای از بی نظیرترین ایده های خلاق در طراحی فضای داخلی خانه با آینه کاری بخشی از اتاق نشیمن، راهرو، سرویس بهداشتی و یا اتاق خواب را ارائه می نماید.

آینه کاری با آینه های دکوراتیو زینتی می تواند در طراحی دکوراسیون داخلی منازل مختلف با سبک مدرن و کلاسیک مطابقت داشته باشد و مورد استفاده قرار گیرد.

تاثیر آینه های دکوراتیو در طراحی داخلی خانه

انواع آینه های دکوراتیو در طراحی خانه

یکی از زیباترین نمونه های آینه کاری در طراحی فضای داخلی خانه، ساخت آینه های دکوراتیو با طراحی مختلف برگرفته از عناصر طبیعی و اشکال هندسی می باشد.

مهم ترین تاثیر آینه دکوراتیو در طراحی فضای داخلی خانه انعکاس نور می باشد. با انعکاس نور فضای داخلی خانه روشن تر و جذاب تر دیده می شود و فضایی روح بخش و سرزنده را برای ساکنین منزل ایجاد می کند.

در بسیاری از خانه هایی که دارای اتاق خواب کوچک هستند طراحان دکوراسیون داخلی با به کارگیری چند آینه دکوراتیو در اتاق میزان بازتاب نور را افزایش می دهند و فضایی بزرگ و خارق العاده را خلق می کنند.

آینه های دکوراتیو به صورت دیوارکوب و یا در انواع پایه دار برای استفاده در قسمت های مختلف منزل با کاربری متفاوت قابل نصب هستند.

تاثیر آینه های دکوراتیو در طراحی داخلی خانه

انواع طراحی ارائه شده از آینه های دکوراتیو تزیینی

از پرکاربرد ترین انواع آینه های دکوراتیو در طراحی فضای داخلی خانه می توان به دیوارپوش آینه ای، آینه پازل مانند دکوری، آینه قدی دکوری و آینه دکوراتیو کاشی مانند اشاره کرد. هر یک از آینه های دکوراتیو دارای طراحی و ابعاد متفاوت می باشد و با توجه به سبک طراحی دکوراسیون داخلی خانه و سلیقه افراد می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

در برخی از انواع طرح های تزیینی برای دکوربندی وسایل منزل از این نوع آینه های برای پوشش قسمت گسترده ای از دیوار استفاده می شود تا نور محیط بیشتر جلوه داشته باشد.

گاهی تلفیقی از چند طرح مناسب برای آینه های تزیینی زیبایی خاصی به وجود می آورد که با روشی ساده و آینه هایی با طرح های مختلف قابلیت اجرا دارد.

تاثیر آینه های دکوراتیو در طراحی داخلی خانه

امتیاز شما چیست؟

مطالب مرتبط با این نوشته