استفاده از شیشه تزئینی به عنوان جدا کننده پاسیو – شیشه استین گلس یک گزینه مناسب

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

جدا کننده پاسیو - شیشه تزئینی

یکی از راه های جدا کردن پاسیو از بخشهای دیگر منزل استفاده از شیشه های تزئینی میباشد. شیشه استین گلس هم یک گزینه مناسب و کارآمد برای این موضوع میباشد.

در مورد کاربردهای شیشه استین گلس در این سایت بسیار گفته شده. یکی از کارهای مرسوم در بازسازی خانه اضافه کردن پاسیو به فضای داخلی منزل است. اینکار باید به شکلی صورت گیرد که ویژگی نوردهی پاسیو حفظ شود.

در این پروژه بخش پاسیو به فضای داخلی اضافه نشده است ولی با قرار دادن شیشه های بلند تزئینی تلفیقی از نور و طرح را به عنوان پس زمینه فضای نشیمن و جدا کننده پاسیو  ایجاد گردیده. در پروژه سقف پاسیو سهیل سازه سقف به صورت هرمی طراحی و شیشه های استین گلس در سقف کار گذاری شده است. در پروژه سهیل فضای پاسیو به مکانی برای استراحت در کنار گل و بوته با یک مبلمان حصیری به همراه لحضه ای درنگ و خوردن قهوه طراحی شده است.

جدا کننده پاسیو

استفاده از شیشه های استین گلس در باز سازی ساختمان

بعضی اوقات لازم نیست که برای بازسازی ساختما یا منزل خود تغییراتی پایه ای ایجاد کنید. شاید با اضافه کردن و یا جدا کردن یک بخش از ساختمان از دیگر قسمتها طراحی و چیدمان به کل تغییر کند. شیشه ها استین گلس برای این موضوع گزینه مناسبی هستند مخصوصا اگر در ساخت آن از طرح و رنگ مناسب فضا استفاده گردد. مثلا با تقسیم سالن پذیرایی به دو بخش با این شیشه ها ضمن ایجاد کردن تی وی روم ( اتاق تماشای تلوزیون ) نور هم به راحتی انتقال داده میشود. استفاده از شیشه های تزئینی در بازساری فضاهای اداری هم مرسوم است به عنوان مثال نگاهی به پروژه بازسازی صدر بیاندازید خواهید دید که در این پروژه اتاق مدیریت توسط یک پارتیشن شیشه ای از فضای انتظار جدا گردیده.

جدا کننده پاسیو

ضمنا با مراجعه به صفحه فیلمهای پروژه کاژه میتوانید پروژه های بیشتری را مورد بررسی قرار دهید.

امتیاز شما چیست؟

مطالب مرتبط با این نوشته