چرا زیبایی و استحکام شیشه درب لابی مهم است

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

چرا زیبایی و استحکام شیشه درب لابی مهم است

درب لابی یکی از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده هر ساختمان محسوب می شود و به همین میزان نیز، شیشه درب لابی اهمیت دارد. علت اهمیت این بخش آن است که روزانه تردد زیادی از درب ورودی صورت می گیرد و این بخش از بنا دائما مورد استفاده است، در نتیجه باید از استحکام کافی و طول عمر بالا برخوردار باشد.

از سوی دیگر، لابی هر ساختمان قلب آن بنا محسوب می شود. تمامی ملاقات ها و زمان انتظار در این فضا سپری می شود و باید دارای فضایی آرامش بخش و زیبا باشد. شیشه درب لابی در زیبایی درب ورودی تاثیر زیادی دارد و در اولین ورود به بنا کاملا مورد توجه قرار می گیرد. بنابراین زیبایی آن نیز برای ساکنین و مراجعه کنندگان اهمیت دارد.

چرا زیبایی و استحکام شیشه درب لابی مهم است
چرا زیبایی و استحکام شیشه درب لابی مهم است

نکات مهم در زمینه زیبایی شیشه درب لابی

در زمینه زیبایی شیشه درب لابی اولین نکته طرح و نقش ایجاد شده بر روی آن است. بسته به اینکه کاربری ساختمان شما اداری است یا مسکونی یا تجاری و غیره، می توانید از طرح های متنوع استفاده کنید. در ساختمان های مسکونی عمدتا از طرح های گیاهی و کلاسیک استفاده می شود. در بعضی از ارگان ها یا ادارات از طرح های مدرن و اصطلاحا هندسی استفاده می شود تا با عملکرد فضا نیز سنخیت و هماهنگی داشته باشد. در بعضی از ساختمان های تجاری نیز از طرح های کلاسیک اروپایی استفاده می شود تا فضایی شیک و مجلل تداعی شود.

از ویژگی های مثبت این نوع شیشه درب لابی، تنوع در طرح و رنگ است که تقریبا هر سلیقه ای را راضی نگاه می دارد.

چرا زیبایی و استحکام شیشه درب لابی مهم است
چرا زیبایی و استحکام شیشه درب لابی مهم است

نکات مهم در زمینه استحکام شیشه درب لابی

در زمینه استحکام شیشه درب لابی به ثابت شدن شیشه در قاب اصلی دقت کنید. شیشه باید به وسیله مواد مناسب درون قاب درب قرار گیرد و بدون هیچ گونه حرکت اضافه ای، همراه در باز و بسته شود. شیشه هایی که لق هستند، زودتر آسیب می بینند و استحکام آن ها تا حد زیادی کاهش می یابد. به علاوه اینکه احساس بدی در مراجعه کنندگان ایجاد می کنند.

عمدتا در درب های لابی که شیشه در آن به کار رفته است از آرام بند استفاده می شود تا حتی در صورت بی توجهی افراد، آسیبی به شیشه درب لابی نرسد. این کار تا حد زیادی احتمال شکسته شدن شیشه را کاهش می دهد.

همچنین به ارتفاع شیشه درب لابی دقت کنید. اگر ساختمان کاربری عمومی دارد و تردد زیادی از درب صورت می گیرد، ارتفاع شیشه درب لابی باید کاهش یابد تا بخش پایینی که اصطلاحا پاخور نام دارد آسیب نبیند.

استحکام و زیبایی شیشه درب لابی طراحی و تولید شده توسط کاژه

مجموعه کاژه، در زمینه تولید شیشه درب لابی با تکنیک استین گلاس دو موضوع زیبایی و استحکام را تواما در نظر گرفته و براساس استانداردهای بین المللی طراحی و ساخت این شیشه ها عمل می کند. پس از ساخت هر نوع درب و شیشه ی درب لابی توسط نیروی تخصصی و مجرب کاژه، چندین آزمایش را در زمینه استحکام سپری می شود تا محصول نهایی با اطمینان خاطر به مشتری تحویل داده شود.

 

امتیاز شما چیست؟

مطالب مرتبط با این نوشته