آینه ونیزی ساخته شده در کارگاه کاژه

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

آینه ونیزی ساخته شده در کارگاه کاژه

آینه ونیزی شکوه و عظمت خاصی دارد که هنگام نگاه کردن به آن به وضوح پی به تاریخ دیرین آن میبرید. این آینه ها اروپایی جایگاه وبژه ای نزد ثروتمندان و سلائق خاص دارد. محصولی است که تماما ساخت دست هنرمند میباشد. شرکت کاژه افتخار تولید آینه های ونیزی دست ساز با طرح های سفارشی را در هر سایزی دارد، البته نا گفته نماند که از این دست آینه ها ی وارداتی نیز در بازار موجود است.

تولید آینه ونیزی

تولید آینه ونیزی کار ساده ای نیست تمام قطعات این آینه میباید قبل از هر کاری طبق طرح برش بخورد و بعد از ایجاد تراش در کناره های قطعات طرح مورد نظر یا نقاشی شده و یا حکاکی میگردد، برخی از این آینه ها نیز پتینه میشوند که تاثیر بسیاری در زیبایی آن دارد. در تصائیر زیر آینه دایره شکلی میبیند که مزین به تاج گلی در بالای آن میباشد. شرکت کاژه به غیر آز اینه های ونیزی ، اینه های دکوراتیو دیگری هم تولید میکند که  نمونه های آن را دربخش آینه های دکوراتیو میتوانید به تماشا بنشینید.

 

آینه ونیزی سفارشی
آینه ونیزی سفارشی

 

 

آینه ونیزی سفارشی
آینه ونیزی سفارشی

فیلم ساخت آینه دکوراتیو ونیزی

برای آشنایی بیشتر با این نوع آینه ها فیلم ساخت آینه دکوراتیو ونیزی سفارش داده شده توسط یکی از مشتریان را در زیر قرار دادیم، همانطور که قبلا گفته شد ساخت این آینه ها یک کار هنری بینظیر است و نیازمند تجربه و دستان چیره دست هنرمند است، با سفارش این دست محصولات میتوانید هنر و تاریخ را به سادگی در دل خانه هایتان جای دهید ، شرکت کاژه در بخش تولید محصولات سفارشی و هنری بسیار کوشاست و تلاش میکند که محصولات در شان و منزلت طرفداران هنر تولید کند، با مروری بر سفارشات و پروژه های انجام شده کاژه ایده بگیرید و با استفاده از مشاوره رایگان محصول خلاقانه و منحصر به فرد خودتان را سفارش دهید.

 

 

امتیاز شما چیست؟

مطالب مرتبط با این نوشته

One Response