شیشه درب لابی مدل 109

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

شیشه درب لابی ( درب ورودی ) مدل 109 – کاژه تولید کننده شیشه های تزئینی استین گلاس

شیشه درب لابی و یا ورودی ساختمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است تا آنجا که در بدو ورود با دیدن درب ورودی ناخواسته شما را در مورد ساختمان پیش رو مورد قضاوت وا میدارد، امروزه برای درب های ورودی از شیشه های تزئینی مختلفی استفاده میگردد و در این میان شیشه های استین گلاس ( استیند گلس ) از محبوبیت ویژه ای برخوردار هستند.

در گذشته این شیشه ها در اندازه های مشخص و طرح های ازپیش تعیین شده توسط وارد کننده ها برحسب نیاز بازار از کشور چین وارد میشد، بیش از 5 سال است که شرکت کاژه به مدد هنرمندان چیره دست ایرانی شروع به تولید این شیشه های بی نظیر در اندازه های مختلف و طرح های سفارشی نموده است که در زیر برخی از پر کاربرد ترین طرح ها را مشاهده میکنید.

طرح شیشه درب ورودی ( لابی ) مورد نظر از طرف سفارش دهنده با کمک مشاورین ما انتخاب و یا طراحی میگردد و در کارگاه تولید آن شروع میشود پس از زمان یک هفته تا 20 روز این شیشه ها آماده برای نصب در محل میگرددند.

ساخت شیشه درب لابی ( درب ورودی ) استین گلاس با برش شیشه ها طبق طرح شروع شده و توسط مفتول فلزی مخصوص ( لدکیم ) در کنار هم و بر طبق الگوی طرح منتاژ میگردند، برای دیدن چگونگی ساخت این شیشه ها میتوانید به صفحه فیلم در سایت مراجعه و روند ساخت برخی از پروژه ها را به تماشا بنشینید.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط با این نوشته