شیشه درب لابی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

شیشه درب لابی باید چه ویژگی هایی داشته باشد

عمدتا درب های ورودی به بنا یکی از قسمت هایی است که شیشه های دست ساز و با ارزش استیند گلس در آن کار می شود. شیشه استیند گلس با داشتن طرح های گوناگون و شیوه های ساخت متنوع یکی از گزینه های اصلی طراحان و کارفرمایان برای ساخت دری لوکس و مجلل است. در فرآیند ساخت و پردازش شیشه های استیند گلس برای شیشه درب لابی ، استادکار و مجموعه سازنده باید دقت زیادی به خرج دهند و تمیزی محصول نهایی، بسیار مهم است.

شیشه درب لابی در روز بارها توسط مردمی که به ساختمان رفت و آمد می کنند دیده می شود و چون فاصله افراد از آن کم است درصورت داشتن هرگونه عیب و ایرادی حتی اگر ریز باشد، زیباییش را از دست خواهد داد. شیشه درب لابی با شیشه استیند گلس باید از استانداردهای ساخت و تولید این نوع شیشه ها عبور کند تا مورد تایید قرار گیرد.

برش شیشه ها در شیشه درب لابی باید تمیز و با دقت باشد و از هیچ گونه شیشه لب پریده استفاده نشده باشد. مونتاژ قطعات باید به صورت مناسب و با دقت میلیمتری صورت گرفته باشد و اگر طرح متقارن است، دو سمت خط تقارن کاملا شبیه به یکدیگر باشند.

از سوی دیگر شیشه درب لابی باید به خوبی با متریال فریم (چوب، آهن، استیل وغیره) هماهنگ شود و هیچ گونه فاصله خالی مابین آن ها وجود نداشته باشد تا استحکام درب به حداکثر حالت برسد. نقش و رنگ شیشه های استیند گلس برای شیشه درب لابی کاملا به طراحی داخلی ساختمان، جنس درب، ابعاد فضا و سلیقه کارفرما وابسته است.

شیشه درب لابی باید چه ویژگی هایی داشته باشد
شیشه درب لابی باید چه ویژگی هایی داشته باشد

نقش اساسی شیشه درب لابی در فضای داخلی

در حقیقت شیشه درب لابی عنصری برای جداسازی یک فضا از فضای دیگر است و با توجه به نوع فضا می تواند بسیار متفاوت باشد. در طراحی و ساخت درب لابی می توان از متریال های مختلفی استفاده نمود. همچون فلز، چوب، شیشه و غیره که ترکیب این متریال ها باهم باید بتواند دربی محکم و زیبا ایجاد نماید.

عمدتا برای درب های بزرگ و خاص از شیشه در درب استفاده می شود تا زیبایی آن دوچندان گردد. شیشه های استیند گلس گزینه مناسبی برای این درب ها هستند، چون علاوه بر داشتن طرح و نقش دارای مقاومت و طول عمر بالایی نیز می باشند.

طراحی و ساخت شیشه درب لابی با شیشه استیند گلس توسط کاژه

تعدادی از تکه های شیشه استیند گلس دارای برش خوردگی خاص هستند و تعدادی دیگر به صورت ساده و بدون تراش استفاده می گردند. این شیشه ها به عنوان پس زمینه کار استفاده می شوند. در ساخت شیشه درب لابی می توانیم از انواع شیشه های اسید شور یا اسید واش، سند بلاست یا ماسه پاشی شده و شیشه های رنگی با رنگ های متنوع و همچنین شیشه ساده، کریستالی، رفلکت و غیره استفاده کنیم.

شرکت کاژه تولید کننده انواع شیشه های استیند گلس برای شیشه درب لابی در ابعاد، طرح، رنگ و نقش های گوناگون است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان مجرب ما صحبت کنید. شماره های تماس در صفحه اصلی موجود می باشند.

شیشه درب لابی باید چه ویژگی هایی داشته باشد
شیشه درب لابی باید چه ویژگی هایی داشته باشد
امتیاز شما چیست؟

مطالب مرتبط با این نوشته