طراحی متفاوت و امروزی دکوراسیون داخلی

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

طراحی متفاوت و امروزی دکوراسیون داخلی

امروزه دکوراسیون داخلی تا حد زیادی سبک زندگی شخصی و کاری انسان ها، طرز تفکر و شخصیت شان و تمکن مالی شان را نشان می‌دهد. طوری که بسیاری از افراد با اهداف مختلفی روی آن مانور می دهند و تغییر و طراحی چند وقت یکبار دکوراسیون داخلی منزل، تبدیل به یک پدیده معمول شده است. بسیاری افراد دوست دارند دکوراسیون خانه و محل کارشان متفاوت جلوه کند. برای همین دنبال ایده های متفاوت و جدید می گردند و دوست دارند بهترین نتیجه را بگیرند.

اصولی که دکوراسیون‌ داخلی شما را متفاوت جلوه می دهد

سبک های دکوراسیون‌ داخلی بسیار زیاد و متنوع اند. شاید شما با نگاه کردن به نمونه طراحی ها، از چندین سبک خوشتان بیاید و نتوانید یکی را انتخاب بکنید. این کار یک راه حل دارد. با کمک گرفت از یک گروه طراحی دکوراسیون داخلی می توانید از تلفیق چند سبک نزدیک به هم استفاده کنید و یک طرح منسجم و متفاوت برای محیط مورد نظرتان خلق کنید. مثلا اصول و اتودهای سبک مدرن، معاصر و مینیمال تا حدودی به هم شبیه هستند. می توانید با یک طراح دکوراسیون داخلی صحبت کنید و از ترکیب متناسب این سه سبک، یک دکوراسیون متفاوت و لوکس برای خود داشته باشید.

اگر در ترکیب رنگ دیوار پوش ها، کف، مبلمان و سایر اجزا با هم، به شکل هنرمندانه و حرفه ای از اصل کنتراست استفاده کنید محیط بسیار چشمگیر و لوکس به نظر می رسد. پیشنهاد میکنیم حتما از یک طراح دکوراسیون داخلی کمک بگیرید. یا می توانید برای دیوارپوش ها و اجزا دیگر فضای نشیمن، پذیرایی و آشپزخانه، از ترکیب تنالیته های مختلف رنگ های نزدیک به هم استفاده کنید. تا فضاهای خانه بیشتر به نظر بیایند و محیط خانه بزرگتر و بازتر جلوه کند. دکوراسیون داخلی همیشه یک هنر و مهارت بوده است.

به نقطه های کانونی خانه دقت کنید و آنها را با طراحی‌های خاص متفاوت کنید. مثلاً انتخاب مبلمان مدرن و متفاوت، طراحی هنرمندانه دیوار پشت تلویزیون در فضای نشیمن، طراحی یک شومینه زیبا و اطراف آن، تلطیف، تصفیه هوا و نورپردازی محیط خانه با طراحی یک گلخانه زیبا با یک سقف نورگیر مدرن به شکل هرم شیشه ای در قلب فضای نشیمن، محیط را بسیار لوکس و امروزی جلوه می دهد. حتما در نشیمن خانه یک فضا را برای قفسه و کتابخانه اختصاص دهید. امروزه قفسه های کتاب و قفسه های دکوراتیو دیواری بسیار زیبایی طراحی می شود که شک نکنید به فضای دکوراسیون داخلی شما زیبایی هدیه می دهند.

سقف متحرک استخر

یک دکوراسیون متفاوت به کمک یک گروه طراحی داخلی کار ساده ایست

آشپزخانه در معماری امروزه به شکل اپن طراحی می شود و بسیار مورد توجه است. پس اگر می خواهید فضای خانه و دکوراسیون تان متفاوت جلوه کند، هر چقدر برای طراحی آشپزخانه وقت بگذارید و هزینه کنید ضرر نمی کنید. با مشورت یک طراح دکوراسیون داخلی، یک آشپزخانه متفاوت طراحی کنید.

اگر حیاط دارید، حتما یک پلان زیبا برای فضای سبز آن طراحی کنید تا ارتباطتان با طبیعت همیشگی باشد. در مقایسه با زندگی های آپارتمانی امروز، این در نوبه خود یک تفاوت در سبک زندگی است. وسایل غیرضروری را حذف کنید تا هم فضای شما بزرگتر و بازتر به نظر بیاید و هم بین اجزا ارتباط منطقی وجود داشته باشدشود. سبک های دکوراسیون داخلی امروز، علاوه بر زیبایی به کاربردی بودن همه اجزا دقت می کنند. برای طراحی دکوراسیون، این نکته را حتما در نظر بگیرید.مثلا برای استخر خانه می توانید با کمک گرفتن از گروه های طراحی و اجرایی متخصص در این کار، از یک سقف متحرک استفاده کنید.

سقف متحرک استخر علاوه بر طراحی زیبا، در تابستان جلوی مضرات تابش اشعه خورشید را می گیرد، در زمستان با وجود سرما و بارش برف و باران، استفاده از استخر را میسر می کند و حریم خصوصی در محوطه استخر ایجاد می کند. پس هم کاربردی است و هم یک فضای لوکس و مدرن در خانه شما به حساب می آید.

شاید شما یک شرکت کاری دارید و دوست دارید یک محیط کار متفاوت و امروزی برای کارمندان خود ایجاد کنید. می توانید اتاق های کار را به شکل شیشه ای طراحی کنید. مزایای طراحی فضاهای کاری به شکل اتاق شیشه ای، این است که خشکی و سکون فضا را از بین می برند و صمیمیت بیشتری ایجاد میکنند، فضا را مدرن و بسیار بزرگتر جلوه می‌دهند، محیط کار را به شکل پویا، و فعال نشان می‌دهند و کنترل شما را به عنوان مدیریت بر کار کارمندان بیشتر می کنند. امیدواریم با این مطالب توانسته باشیم کمی به شما کمک کرده باشیم.

5/5 - (3 امتیاز)

مطالب مرتبط با این نوشته