قیمت اجرای سایبان پارچه ای نسبت به مشابه آن با پلی کربنات

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

قیمت اجرای سایبان پارچه ای نسبت به مشابه آن با پلی کربنات

نصب سایبان چه مزایایی دارد؟

سایبان ها با طراحی بسیار خاص و ایده آل خود پوشش هایی هستند که در مکان های خاصی قرار می گیرند. مشاهده آنها بر روی در و پنجره مرسوم است اما در در این مقاله ما در مورد سایبان پارچه ای صحبت خواهیم کرد. بسیاری از ساختمان‌های مسکونی یا اماکن تجاری دارای پارکینگ هایی بدون سقف هستند و این می‌تواند باعث آسیب دیدن خودروها شود.

بنابراین گزینه نصب سایبان ایده‌ای عالی برای محافظت از آن‌ها و فراهم کردن محیطی عالی برای قرار دادن خودرو است. سایبان ها به شما کمک می کنند تا خودروی بسیار خنک تری داشته باشید زیرا اگر وسیله نقلیه شما در معرض نور خورشید قرار نگیرد، هنگام استفاده از آن فضای داخلی خودرو بیش از حد گرم نمی شود. در نتیجه در فصولی مانند تابستان، نیاز به نصب سایبان بیش تر احساس می شود.

یکی دیگر از مزایایی که سایبان پارچه ای ارائه می‌دهد این است که می‌تواند طراحی محیطی را بهبود بخشد و تاثیرات عمیقی بر دکوراسیون داخلی و خارجی پارکینگ ایجاد کند. اگر می خواهید با کم ترین هزینه اقدام به تهیه سایبان کنید، بدون شک نصب سایبان پارچه ای در مقایسه با دیگر سایبان ها نظیر سایبان های پلی کربنات ایده بسیار خوبی است.

همان طور که توجه کردید، در بازسازی ساختمان باید اهمیت ویژه‎ای برای ساخت سایبان قائل شد. این عامل می تواند تاثیرات متفاوتی بر روی دکوراسیون محیط شما داشته باشد. به همین منظور توصیه می‎کنیم برای بهره مندی از مزایای سایبان های پارچه ای، نسبت به نصب مناسب ترین و بهترین گزینه آن اقدام کنید.

روکش‎هایی که در ساخت سایبان پارچه ای استفاده می شود، عمر مفید آن را بسیار افزایش داده است. به صورت تخمینی می‎توان گفت که این سایبان ها بین 20 تا 25 سال عمر می‎کنند و برای همین از سایبان‎های پلی کربنات مقاوم تر هستند.

نصب سایبان
نصب سایبان

قیمت سایبان پارچه ای در مقایسه با سایبان پلی کربنات

در یک پارکینگ فضای باز، بهترین تصمیم برای محافظت در برابر آفتاب و باران، سایبان پارچه ای است. این نوع سازه بسیار سریع نصب می شود و با فضای موجود سازگار می شود و این امکان را به شما می دهد که در زمان کوتاه و با سرمایه کم، مکان ایده آلی برای خود داشته باشید و در برابر آفتاب و سایر عوامل خارجی در امان بمانید.

سازه پارچه ای بهترین وسیله برای ورودی خانه شما و همچنین فضای بیرونی هستند. یکی از مزایایی که این محصول در فصل تابستان ارائه می دهد، ایجاد مناطق سایه دار و سرپوشیده است که معمولاً به کاهش دما در محوطه نیز کمک می کند.

نصب سایبان پارچه ای در مقایسه با سایبان پلی کربنات

دلایل زیر به ما نشان می دهد که نصب سایبان پارچه‌ای در مقایسه با سایبان پلی کربنات تا چه اندازه مفید و سودمند است:

  • نصب و طراحی سایبان پارچه‌ای بسیار آسان تر از سایبان پلی کربنات است. در فرایند نصب سایبان های پارچه ای، می توانید به خوبی ایده و خلاقیت خود را به کار بگیرید.
  • از نظر قیمتی نیز سایبان های پارچه ای هزینه کم تری را برای شما ایجاد می کنند. می توانید با پرداخت هزینه پایین تر، محصولی باکیفیت تر را دریافت کنید.
  • با نصب سایبان، حیاط، کاژه یا پارکینگ خود را از باران و آفتاب محافظت کنید.
  • اگر می خواهید خانه خود را در آینده بفروشید، نصب سایبان باعث جذابیت بیشتر آن می شود.
  • شما در مصرف انرژی صرفه جویی می کنید، زیرا از تابش مستقیم خورشید به خانه جلوگیری می کنید، بنابراین، محیط داخلی نیز خنک تر خواهد بود.
سایبان پارچه ای
سایبان پارچه‌ای

مواد اصلی برای ساخت سایبان

بسته به نوع پرداخت و موادی که انتخاب می کنید، می توانید سایبان پارچه ای را مدرن تر، ساده تر و زیباتر جلوه دهید، بدون اینکه طراحی خانه خود را خراب کنید. همانطور که قبلا ذکر کردیم، می توانید سایبان هایی با اندازه ها و ابعاد مختلف پیدا کنید. ضمن اینکه مهم ترین نکته در حین انتخاب سایبان پارچه ای، توجه به میزان مقاومت آن است.

متداول ترین موادی که در ساخت سایبان ها مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از:

پارچه: یکی از مهم ترین محصولاتی که در ساخت سایبان استفاده می شود، پارچه های پلی استری مقاوم است. این پارچه ها با توجه به طراحی خاص خود، یکی از بهترین گزینه های ممکن به شمار می روند.

پلی کربنات : بسیار مقاوم است و به دلیل خواص شفاف و مقاومت زیاد در برابر شرایط جوی و گذر زمان مورد توجه مشتریان قرار گرفته است.

آلومینیوم: این ماده سبک، اما مقاوم و با قابلیت نگهداری آسان است که گزینه های تکمیلی مختلفی را نیز ارائه می دهد.

فولاد ضد زنگ: برای ساخت سایبان به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد زیرا دارای ویژگی هایی نظیر استحکام و دوام است.

چوب: سایبان های چوبی در مقایسه با دیگر سایبان ها نیاز به نگهداری بیشتری دارند و برای همین کاربردی چندانی ندارند.

اگر پارکینگ دارید و می خواهید سقف مناسبی را برای آن ایجاد کنید، استفاده از سایبان پارچه ای پارکینگ تصمیمی عالی است که به شما این امکان را می دهد که در مدت زمان کوتاه و بدون سرمایه گذاری کلان به نتیجه دلخواه برسید. سایبان های پارچه ای بهترین محافظت را برای اتومبیل، موتور سیکلت یا وسایل نقلیه دیگر فراهم می کنند. همچنین می توان آنها را با فضای داخلی نیز تطبیق داد و آراستگی خاصی در محیط پارکینگ ایجاد کرد.

طراحی سایبان
طراحی سایبان
امتیاز شما چیست؟

مطالب مرتبط با این نوشته