محوطه سازی عامل کلیدی در ایجاد یک مکان امن در فضای باز

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

محوطه سازی عامل کلیدی در ایجاد یک مکان امن در فضای باز

برای حل مشکلات عملکردی یا زیبایی شناختی که در حال حاضر در اطراف خانه شما وجود دارد، می توان به خوبی از طراحی منظر و محوطه سازی استفاده کرد. مشتریان مسکونی ما ممکن است نیاز به طراحی ورودی جدید داشته باشند. شاید علاقمند به ایجاد یک آشپزخانه، باربیکیو یا گودال آتش در فضای باز یا برای پاسیو یا حیاط خلوت خود باشید. شاید شما فقط می خواهید یک پاسیو ساده در حیاط موجود خود طراحی شده و با کاشت تکمیل شود.

چه مالک یک ملک مسکونی یا تجاری باشید، شرکت کاژه می تواند در خدمات طراحی منظر به شما کمک کند تا حیاط رویاهای خود را بدون توجه به مقیاس پروژه طراحی کنید. ما در طراحی اصولی خود از پنج عنصر مهم در معماری منظر که پایه و اساس ساخت عناصر شما هستند استفاده می کنیم. این عناصر مستقل نیستند و در واقع با هم برای ایجاد تصویر بزرگ تعامل دارند. در اینجا ما این پنج اصل را در طراحی خود مورد توجه قرار می دهیم را معرفی می کنیم.

این پنج عنصر که به عنوان ابزار ترکیبی برای افزایش زیبایی یک باغ استفاده می شود عبارتند از رنگ، خط، فرم، مقیاس و بافت. این اصطلاحات به ظاهر انتزاعی ممکن است برای شما گیج کننده باشند. ممکن است تعجب کنید که این عناصر چگونه می توانند چیزی بسیار ملموس مانند حیاط خلوت و محوطه شما را شکل دهند. باید بدانید طراحی منظر و اجرای محوطه سازی یک کار کاملا حرفه ای است که ما میتوانیم به خوبی از عهده آن بر بیاییم.

کاژه چگونه به طراحی محوطه سازی شما کمک می کند

طرح های کاشت فضای سبز برای مشتریان تجاری ما می تواند ملک را منعطف کند و به خوبی به آن رنگ و حس ببخشد. از طرف دیگر، می‌توانیم روی مناطق خاصی تمرکز کنیم مثلا یک فضای غذاخوری ایده‌آل ایجاد کنیم که همه را راضی کند. ما می‌توانیم ورودی اصلی شما را با سنگفرش‌ها، گیاهان و عناصر مدرن طراحی کنیم تا استقبال گرمی از بازدیدکنندگان ارائه کنیم. همچنین ما می توانیم مناظر خیره کننده ای از پارتیشن های شیشه ای اداری برای کارگران شما ایجاد کنیم.

طراحی منظر و محوطه سازی

نورپردازی فضای باز می تواند محوطه شما را جذاب و لذت بخش کند. ما می توانیم به شما کمک کنیم تا مبلمان و امکانات مناسب را برای محیط خود انتخاب کنید. تیم حرفه ای طراحی منظر ما می تواند همه چیز را از زمین های کوچک گرفته تا زمین های چند هکتاری بزرگ، در شهر یا حومه شهر، از پارک های صنعتی بزرگ گرفته تا ساختمان های اداری کوچک، رستوران ها، بانک ها، مراکز خرید، هتل ها و مراکز خرید بسازد. هیچ پروژه ای برای شرکت کاژه خیلی بزرگ یا خیلی کوچک نیست.

طراحی منظر و محوطه سازی

فرآیند طراحی ما

فرآیند طراحی با یک جلسه با شما برای گوش دادن به نیازهای شما آغاز می شود، سپس یک طرح مقیاس بندی شده یا مجموعه ای از طرح ها تصویر کاملی از پروژه شما را که با هم توسعه داده ایم را به تصویر می کشد تهیه می شود. طراحی محوطه سازی عامل کلیدی در ایجاد یک مکان امن در فضای باز است. خواه یک محوطه ای کوچک، و خواه یک ملک وسیع داشته باشید، معماران منظر باتجربه ما می‌توانند دانش و تخصص خود را برای ایجاد یک باغ زیبا به نمایش بگذارند.

در کاژه طراحان متخصص ما به شما کمک می کنند تا رویاها و خواسته های شما را به منظره ای خیره کننده تبدیل کنند. ما ایده های خود را اجرا نمی کنیم مگر اینکه مورد تایید شده واقع شوند. هدف ما اجرای یک محوطه سازی است که داستان شما را بیان می کند و بر خلق خاطرات طولانی مدت در آینده تمرکز می کند. طراحی هنرمندانه چمن که تمام جنبه های طبیعت را به نمایش می گذارد، فضای زندگی شما را به چیزی فراتر از یک خانه تبدیل می کند.

برای فرار به دنیایی خیال، طرح ما یک محوطه دوست داشتنی برای شما خواهد بود. احاطه شدن با زیبایی طبیعت علائم مرتبط با استرس و اضطراب را کاهش می دهد. محوطه سازی یک طراحی مستقل است که هنر، ترجیحات زیبایی شناختی و حتی فرهنگ را در هم می آمیزد تا فضایی زیبا در فضای باز ایجاد کند که با طرح های معماری و باغ شما مطابقت داشته باشد. در مقیاس های بزرگ، طراحی و اجرای منظر بر فرآیندهای طبیعی گیاهان و جانوران در حیاط شما تأثیر می گذارد.

محوطه سازی - کاژه

خدمات محوطه سازی که ما ارائه می دهیم عبارتند از:

• طراحی منظر: همراه با سال ها تجربه و با اولویت به حس زیبایی شناختی شما، کارشناسان ما از چهار عنصر طراحی منظر برای تبدیل حیاط شما به یک فضای زندگی منحصر به فرد از هر عنصری از جمله درختان گرفته تا آبنما استفاده می کنند. عناصر دارای جرم، خطوط، فرم، بافت و رنگ هستند.

• سازه های منظر افقی: پس از اتمام طراحی، مراحل اجرای پروژه را انجام می دهیم. این سازه ها مستلزم بهینه سازی برای مطابقت با طراحی اولیه منظر است. آنها شامل اجرای کاشت های زینتی هستند.

• و سازه های منظر تخت

• تعمیر و نگهداری منظره

• نورپردازی منظره: ما تلاش می کنیم که کاربرد و قابلیت دسترسی محوطه شما را حتی در عمق شب مورد توجه قرار دهیم. وسایل روشنایی منظره ما به تمایز مسیرها، گیاهان و افزایش حس محیط کمک می کند.

جستجو و انتخاب طرح و کیفیت محوطه سازی که با شخصیت و انتظارات شما مطابقت دارد می تواند بسیار دشوار باشد. قطعا خانه یا ملکی که شما به خرید آن افتخار می کنید باید بتواند این غرور را به خوبی منعکس کند. علاوه بر این، شما یک طراح می خواهید که شما را از بار تفکر بیش از حد رها کندو در عین حال بتوانید هزینه خدمات را بپردازید.

محوطه سازی

قیمت محوطه سازی رایگان

مشاوره اولیه کاملا رایگان است. ما برای برقراری اولین تماس از شما هزینه ای دریافت نمی کنیم. صورت حساب ما با شروع کار شروع می شود. بنابراین، شما فقط هزینه خدماتی را که مصرف می کنید پرداخت می کنید.

خدمات کامل محوطه سازی

شرکت کاژه ارائه دهنده خدمات برای تمام نیازهای محوطه سازی شما است. شما می توانید برای بهترین طرح های هنری، فرآیند اجرای سریع محوطه سازی و خدمات تعمیر و نگهداری مقرون به صرفه روی ما حساب کنید. طراحی ما می تواند کاملا هماهنگ با طراحی داخلی شما باشد. ما به مطابقت عناصر کاربردی در سایر فضاهای شما از قبیل روف گاردن یا سقف شیشه ای، گنبد شیشه ای، اتاق شیشه ای توجه ویژه ای داریم. این یک نکته مهم برای ارائه یک طراحی حرفه ای محسوب می شود.

تجربه بی نظیر

ما با سال ها فعالیت در این عرصه، تجربه ای زیادی در این صنعت به دست آوردیم تا شما را در کل فرآیند طراحی منظر راهنمایی کنیم. برای توسعه طرح های مورد علاقه خود می‌توانید روی ما حساب کنید تا بهترین گزینه را مطابق با سبک، سلیقه، اولویت و شخصیت شما است را به شما ارائه دهیم.

خدمات قابل اعتماد به مشتری

تیم پشتیبانی مشتریان همیشه آماده ارائه خدمات به شما هستند. میانگین زمان پاسخگویی در مشاوره آنلاین پنج دقیقه است. به این ترتیب اطمینان حاصل می شود که به محض بروز نگرانی های شما حمایت و پیگیری لازم را به موقع به عمل می آوریم.

طراحی منظر و محوطه سازی

خوشبختانه اکثر قریب به اتفاق مشتریان ما در مورد خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی شرکت ما نظر مثبتی داشته اند. اگرچه ممکن است ما کامل نباشیم، ثبات کیفیت خدمات ما چیزی است که باعث رضایت شما می شود. رضایت مشتریانی که از خدمات ما قدردانی می‌کنند، سوابق برتری را ارائه می‌دهد که می‌توانید به آن اعتماد کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرآیند طراحی منظر و اجرای محوطه سازی یا دیدن نمونه کارها ما امروز با ما تماس بگیرید!

امتیاز شما چیست؟

مطالب مرتبط با این نوشته