مرمت و بازسازی شیشه استین گلس درب ورودی ساختمان آرزو – پل رومی

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

از ویژگی های این نوع شیشه های تزئینی قابلیت مرمت و بازسازی شیشه استین گلس میباشد. ساخت شیشه های استین گلس یکی از هنر های دستی محبوب دنیا به شمار میرود.

در ایران از تکنیک شیشه های استین گلس بیشتر برای درب ورودی ساختمان استفاده میشود که البته کاربردهای فروان دیگری هم در بخش دکوراسیون دارد. از شیشه های استین گلس میتوان به عنوان جدا کننده ( پارتیشن ) بخش هایی از محیط داخلی هم استفاده کرد، یکی از کاربردهای خلاقانه استفاده از این شیشه هادر سقف نورگیر ساختمان هست که میتواند هم به شکل گنبد شیشه ای درخشانی در سقف خودنمایی کند.

مرمت و بازسازی شیشه استین گلس درب ورودی ساختمان آرزو

همانطور که قبلا گفته شد شیشه های استین گلس قابلیت مرمت و بازسازی دارند و با گذر زمان نیاز به رسیدگی و نوسازی دارند، به درخواست مشتری گرامی شیشه درب ورودی ساختما آرزو که در زیر ملاحظه میفرمایید مورد بازسازی و مرمت قرار گرفت و مجددا توسط تیم نصب کاژه در محل خود قرار گرفت.

شیشه های استین گلس نمونه های وارداتی هم دارند که در سایز های از پیش تعیین شده در بازار عرضه میگردند، که قبلا مشتریان مجبور بودند که حتما نسبت به اندازه و طرح های موجود در بازار تصمیم به تهیه آن بگیرند ولی اکنون کاژه با کارگاه تولیدی مجهز و نیروهای زبده در اندازه ها و طرح های مختلف شیشه های استین گلس را تولید و به بازار عرضه مینماید.

 

مرمت و بازسازی شیشه استین گلس

 

شرکت کاژه در چند سال گذشته توانسته پروژه های بیشماری را در سطح کشور و خارج از کشور تولید، طراحی و به اجرا درآورد که با مراجعه به صفحه فیلم های کاژه میتوانید فیلم های کوتاهی از برخی از پروژه ها را مشاهده بفرمایید و ما را نیز از نظرات ارزشمند خود بهره مند سازید.

 

 

مرمت و بازسازی شیشه استین گلس

امتیاز شما چیست؟

مطالب مرتبط با این نوشته