مزایای نقاشی نمای ساختمان

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

مزایای نقاشی نمای ساختمان

اهمیت نقاشی نمای ساختمان

نقاشی نمای ساختمان شما می تواند کاری سخت و زمان بر باشد. اما اگر شما یکی از افرادی هستید که به این فکر می کنید که آیا هزینه نقاشی ساختمان شما، ارزشش را دارد یا خیر، پاسخ مثبت است. زیرا مزایای رنگ آمیزی نمای بیرونی خانه شما فراتر از بهبود زیبایی آن است. همچنین می تواند با خطرات سلامتی مقابله کند، کیفیت هوای داخل خانه را بالا ببرد و ظاهر

خانه شما را کاملا تغییر دهد.
در حالی که برخی کارشناسان تخمین می زنند که نمای بیرونی خانه باید هر 6 تا 7 سال یکبار رنگ آمیزی شود، برخی دیگر ادعا می کنند که می توانید تا 10 سال برای نقاشی نمای ساختمان صبر کنید. حقیقت این است که هیچ راه حلی مشترکی برای همه وجود ندارد، با این حال، اگر محصولات خوب را از مکانی معتبر مانند کاژه تهیه کنید، رنگ آمیزی نمای بیرونی یک سرمایه گذاری ارزشمند هم از نظر زمان و هم از نظر پول خواهد بود.

بررسی مزایای رنگ آمیزی نمای بیرونی ساختمان

مزایای نقاشی نمای ساختمان، بیشتر از ظاهری تازه و جدید است. بنابراین، اگر به فکر رنگ آمیزی نمای بیرونی ساختمان خود هستید، 8 دلیل اصلی را بخوانید که مطمئنا شما را متقاعد می کند:

۱) گرد و غبار و کثیفی را دور نگه می دارد.

نقاشی ساختمان به پوشاندن هر گونه علامت و لکه ای که ممکن است روی دیوارهای شما در طول سال ها ایجاد شده باشد، کمک می کند. در شهرها و مناطقی که اغلب شاهد فعالیت های ساختمانی هستند، گرد و غبار روی دیوارهای بیرونی رایج است. اگر دیوارهای بیرونی شما به خوبی نگهداری شود، گرد و غبار و کثیفی را دور نگه می دارد و سرمایه ‌گذاری روی یک رنگ محافظ گرد و غبار انتخاب عاقلانه‌ ای است.

نقاشی نمای بیرونی ساختمان

۲) از سطوح بیرونی محافظت می کند.

نقاشی نمای ساختمان با رنگ های با کیفیت به محافظت از خانه در برابر شرایط آب و هوایی مانند باران، گرد و غبار و اشعه های خشن خورشید کمک می کند. همچنین باعث بهبود طول عمر ساختار اصلی شما می شود.

۳) از سطوح داخلی محافظت می کند.

اگر دیوارهای بیرونی شما قادر به مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی سخت از جمله اشعه های خورشید و باران های شدید باشند، به ماندگاری طولانی رنگ دکوراسیون داخلی نیز کمک می کنند.

دکوراسیون داخلی - کاژه

4) جذابیت بصری را افزایش می دهد.

رنگ آمیزی تازه به خانه باعث می شود خانه شما احساس خوشایندی داشته باشد. مطمئن شوید رنگی که انتخاب می کنید به بهترین وجه با طرح کلی رنگ دکوراسیون داخلی خانه شما مطابقت داشته باشد. همچنین باید مکمل رنگ خانه های اطراف باشد تا تداخل ایجاد نشود.

۵) باعث افزایش ارزش خانه شما می شود.

وقتی نقاشی نمای ساختمان شما در بهترین شکل ممکن باشد، می تواند به طور چشمگیری بر ارزش خانه شما تأثیر بگذارد. همچنین می تواند جذابیت خانه شما را برای خریداران بالقوه ده برابر افزایش دهد.

مزایای رنگ آمیزی نمای ساختمان

۶) کیفیت هوای خانه را بهبود می بخشد.

رنگ آمیزی نمای بیرونی با استفاده از رنگ هایی با VOC کم می تواند در بهبود کیفیت کلی هوای داخل خانه کمک کند. می توانید مناسب ترین رنگ ها برای نمای ساختمان را کاژه تهیه کنید.

۷) در هزینه تعمیرات بعدی شما صرفه جویی می کند.

در حالی که رنگ آمیزی مجدد نمای ساختمان ممکن است هزینه اضافی به نظر برسد، اما می تواند به شما در صرفه جویی در هزینه تعمیرات بعدی یا بازسازی ساختمان کمک کند.

بازسازی ساختمان - کاژه

۸) آسیب را ترمیم می کند.

هنگامی که نمای بیرونی خانه خود را رنگ آمیزی می کنید، دیوارها را از نزدیک بررسی می کنید و مسائل بزرگتری را که قبلا متوجه آن ها نشده اید را شناسایی می کنید. رنگ آمیزی مجدد خانه می تواند نقص هایی مانند کپک و لکه ها را آشکار کند. پس از شناسایی این مشکلات، تعمیر آنها توسط متخصصان چندان دشوار نیست. پس از رفع مشکلات، یک رنگ آمیزی جدید از ظاهر شدن مجدد این آسیب ها و هزینه های هنگفت بازسازی ساختمان جلوگیری می کند.

رنگ مناسب برای نقاشی نمای ساختمان

سیستم‌ های پوشش دیوار خارجی دارای محتوای رزین بالایی هستند که می ‌توانند خاصیت ارتجاعی، انعطاف ‌پذیری و کیفیت چسبندگی خوبی داشته باشد. نمونه هایی از رزین هایی که در سیستم های پوششی مختلف یافت می شوند عبارتند از: پلیولیت، آلکید، پلی استر و اکریلیک. پوشش های نقاشی نمای ساختمان روش های تزئینی هستند که برای سطوح خارجی فرموله شده اند. علاوه بر ارائه یک روکش جذاب به نمای بیرونی ساختمان به افزایش طول عمر ساختمان کمک می کنند، بنابراین بسیار سخت و بادوام هستند.

قرار گرفتن طولانی مدت در معرض باد، باران، شرایط مرطوب و نور خورشید رنگ را از بین می برد. بنابراین رنگی را انتخاب کنید که در برابر شرایط آب و هوایی غالب مقاوم باشد. رنگ اکریلیک یکی از بهترین انتخاب ها برای رنگ آمیزی نمای بیرونی است زیرا در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم است.

امتیاز شما چیست؟

مطالب مرتبط با این نوشته