نصب و اجرای سقف پلی کربنات برای پارکینگ منازل مدرن

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

پلی کربنات که از جمله پلیمرهای ترمو پلاستیک محسوب می شود تاثیر بسزایی در کاهش حرارت و صدا در محیط های گوناگون دارد از این رو برای استفاده به عنوان سقف دارای ایمنی و مقاومت بالایی می باشد.

استحکام مناسب برای سقف پلی کربنات سبب استفاده از این محصول برای سقف قسمت های مختلف از جمله پارکینگ ها می شود که شامل پارکینگ های عمومی و خصوصی است.

امروزه با پیشرفت صنعت ساختمان سازی از انواع طرح و رنگ سقف پلی کربنات چند جداره به منظور نصب و اجرای سقف پارکینگ و بخش های دیگر منزل استفاده می شود.

برای پارکینگ منازل مدرن استفاده از سقف های پلی کربنات با رنگ های متمایز و زیبا سبب بهتر شدن فضای پارکینگ به صورت متفاوت می شود.

 

کاربرد مناسب سقف پلی کربنات برای ساختمان ها

با توجه به این که کیفیت ساخت سقف پلی کربنات چند جداره در برابر ضربه و شرایط جوی از جمله رعد و برق، بارندگی و زلزله بسیار بالا می باشد برای طراحی سقف پارکینگ منازل مدرن از سقف پلی کربنات به عنوان عایق رطوبتی، حرارتی و به منظور ایجاد فضای شیک و امروزی استفاده می شود.

مهم ترین مزیت به کارگیری انواع سقف پلی کربنات به منظور نصب و اجرا برای پارکینگ منازل مختلف می توان به امکان نوردهی مناسب و قابلیت به اجرا در آمدن این نوع سقف برای تمامی پارکینگ های بزرگ و کوچک اشاره کرد.

در ضمن این نوع سقف پلی کربنات به صورت ثابت و متحرک قابلیت اجرایی دارد از این رو با تنوع مناسب برای پارکینگ های اماکن عمومی و خصوصی اجرا می شود.

نصب و اجرای سقف پلی کربنات برای پارکینگ منازل مدرن

نصب و اجرای سقف برای پارکینگ

برای نصب و اجرای انواع سقف پلی کربنات می توان از اشکال مختلف این نوع سقف به صورت شفاف، یخی، مشجر و گالشی در طراحی پارکینگ منازل مدرن و امروزی استفاده کرد.

برای ایجاد فضایی زیبا در پارکینگ منازل مدرن بهتر است برای نصب انواع سقف پلی کربنات به شرکت های با تجربه که سال ها در این زمینه فعالیت دارند مراجعه کنید.

در این بین مجموعه کاژه ارائه دهنده انواع سقف پلی کربنات برای ساختمان ها و از جمله پارکینگ با کاربری مناسب می باشد.

سقف پلی کربنات با دوام مناسب و مقاومت در برابر تغییر رنگ به عنوان یک عنصر زینتی و کاربردی جهت ساختمان های مختلف به کار می رود و دارای قیمت و ویژگی های مطلوب برای اجرا می باشد و نصب آن نیز راحت و مناسب است.

نصب و اجرای سقف پلی کربنات برای پارکینگ منازل مدرن
نصب و اجرای سقف پلی کربنات برای پارکینگ منازل مدرن
1/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط با این نوشته