استفاده از پارتیشن شیشه‌ای به‌عنوان حمام مستر

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

حمام به‌عنوان کاربردی‌ترین فضا در کل خانه در نظر گرفته می‌شود، زیرا جایی است که مراقبت از پوست یا پاک‌سازی بدن خود را در آن انجام می‌دهید. در نتیجه، حمام شما باید از نظر بصری دلپذیر، کاربردی و به‌خوبی نگهداری شود.نصب پارتیشن شیشه‌ای یک راه ساده و آسان برای ایجاد حسی عالی به حمام شما است و درعین‌حال نگهداری از آن را آسان می‌کند. این دیوارها به شما این امکان را می‌دهند که قسمت‌های خشک و مرطوب حمام خود را تقسیم کنید، به طرز شگفت‌انگیزی زیبا و جذاب هستند و جلوه‌ای لوکس به دکوراسیون داخلی حمام شما می‌دهند. باتوجه‌به تقاضاهای روبه‌رشد ظاهری، هیچ کمبودی در ایده‌های پارتیشن توالت و حمام مستر وجود ندارد.

پارتیشن شیشه‌ای در حمام مستر

در اینجا چند طرح پارتیشن هیجان‌انگیز را برای شما آورده‌ایم که از موانع شیشه‌ای شفاف گرفته تا درهای شیشه‌ای کشویی را شامل می‌شود. امروزه در بسیاری از طرح‌های بازسازی ساختمان یا طراحی دکوراسیون داخلی که به گروه مهندسین کاژه محول می‌گردد برای حمام مستر یا اتاق شیشه ای از پارتیشن شیشه‌ای استفاده می‌شود. این طراحی توسط شرکت کاژه در نهایت دقت و مطابق باسلیقه مشتری انجام می‌شود.

پارتیشن نیمه شیشه‌ای برای حمام‌های جمع‌وجور

یک کابین دوش شیشه‌ای به حمام شما زیبایی خاصی می‌بخشد اما فضای زیادی از کف را اشغال می‌کند؛ بنابراین، اگر حمام جمع‌وجور دارید و می‌خواهید از آینه و روشویی خود در برابر لکه محافظت کنید، ایده‌های پارتیشن نیمه شیشه‌ای را توصیه می‌کنیم. آنها با دکوراسیون شما ترکیب می‌شوند و برای جداکردن مناطق مرطوب و خشک استفاده می‌شوند. جداکننده‌های شیشه‌ای برای تمیزکردن راحت هستند و نور را به طرز شگفت‌انگیزی منعکس می‌کنند و تجربه حمام کردن شما را آرام و دلچسب می‌کنند.

پارتیشن حمام شیشه‌ای طرح‌دار

شما می‌توانید شیشه مات خود را با قراردادن چند طرح زیبا در آن سفارشی کنید. اشکال هندسی مانند مربع یا دایره، و همچنین طرح‌های دلخواه برگ یا ستاره، ممکن است شخصیت متمایزی را به پارتیشن‌های شما ارائه دهند. اگر نمی‌خواهید سبک سنتی را انتخاب کنید، این یکی از محبوب‌ترین ایده‌های پارتیشن شیشه‌ای حمام است.

درب کشویی پارتیشن شیشه‌ای حمام

آیا به طراحی پارتیشن شیشه ای حمام هوشمند نیاز دارید تا فضای اتاق خود را از حمام خود تقسیم کنید؟ این طرح برای شما ایده‌آل است! جداکننده شیشه‌ای کشویی باعث می‌شود کل اتاق گسترده‌تر و انعطاف‌پذیرتر به نظر برسد و درعین‌حال خلوتی را برای شما فراهم می‌کند تا از زمان دوش گرفتن خود لذت ببرید. برای پوشاندن این جداکننده می‌توان از پرده یا شیشه مات استفاده کرد.

پارتیشن شیشه‌ای مات برای حمام

نصب پارتیشن شیشه‌ای یکی از بهترین روش‌ها برای تعریف فضاها در حمام شماست و درعین‌حال حس حریم خصوصی را نیز به شما می‌دهد. پارتیشن مات به آن حس جذابی می‌دهد. پارتیشن به کاربر این امکان را می‌دهد که روشویی و توالت حمام یا قسمت‌های دوش و وان را تقسیم‌بندی کند.

ایده‌های پارتیشن حمام از کف تا سقف

اگر به حمام بخار علاقه دارید، این پارتیشن شیشه‌ای حمام کشویی برای شما مناسب است. فضای دوش را از بالابه‌پایین می‌بندد و گرما و رطوبت را به دام می‌اندازد. این ایده‌های پارتیشن شیشه‌ای به‌خوبی درهای کشویی را تکمیل می‌کنند. عیب اصلی این است که باید مرتباً تمیز شوند.

پارتیشن شیشه‌ای رنگی برای حمام

شیشه لاکی رنگی جذابیت چشمگیری و سرزنده به حمام شما می‌بخشد و طراحی آن را بهبود می‌بخشد. این نوع پارتیشن برای سرویس بهداشتی در رنگ‌های مختلف از جمله سبز، زرد، قرمز، آبی و حتی خاکستری موجود است. بسته به سلایق شما می‌تواند شفاف یا مات باشد. با چیدمان کف سنگ مرمر، یک تقسیم‌کننده خاکستری رنگی زیبا به نظر می‌رسد.

ایده‌های پارتیشن شیشه‌ای قاب‌دار

می‌توانید از یک قاب فلزی برای پارتیشن دوش شیشه‌ای استفاده کنید تا استحکام و پشتیبانی را به پانل‌های شیشه‌ای و درب اضافه کنید. از فلزاتی مانند آلومینیوم یا فولاد می‌توان برای ایجاد یک سبک مدرن استفاده کرد، درحالی‌که از برنج (نیکل یا کروم اندود شده) می‌توان برای ایجاد یک سبک قدیمی استفاده کرد.

شما می‌توانید یک طرح چشم‌نواز با یک قاب آلومینیومی مشکی با طرح مشبک با درهای شیشه‌ای بسازید.

پارتیشن شیشه‌ای قاب‌دار در حمام مستر

آیا پارتیشن شیشه‌ای ایمن است؟

تصور اینکه پارتیشن‌های شیشه‌ای فوق‌العاده ایمن و بادوام هستند، ممکن است غیرمنطقی به نظر برسد، اما آنها واقعاً ایمن هستند و از بسیاری از انواع دیوارهای جامد مقاوم‌تر هستند. از نظر ایمنی، قطعات این پارتیشن های مدرن از شیشه‌های مقاوم ساخته شده‌اند که شکستن آن حتی با ضربه‌های سنگین تقریباً غیرممکن است.

ایمنی پارتیشن‌های شیشه‌ای

دیدن اتاقی پر از پارتیشن‌های شیشه‌ای و نگرانی از برخورد اشیا با آن‌ها یا بدتر از آن، برخورد افراد با دیوار شیشه‌ای باعث نگرانی می‌شود. اما بر خلاف این تصور غلط، دیوارهای شیشه‌ای فوق‌العاده قوی و بادوام هستند و احتمال شکستن آنها بسیار کم است.

نتیجه‌گیری کلی:

امروزه در بسیاری از خانه‌های لوکس و لاکچری از حمام مستر شیشه‌ای استفاده می‌شود که به نوبه خود می‌تواند به طراحی و دکوراسیون داخلی خانه‌ها جذابیت خاصی ببخشد. حمام‌های شیشه‌ای همان‌طور که معرفی شدند در مدل‌ها و طرح‌های مختلف ساخته می‌شوند و باتوجه‌به فضای خانه یا اتاق می‌توانند متفاوت باشند. شرکت کاژه در تلاش است با طراحی و ساخت انواع مدل از حمام و اتاق شیشه‌ای به زیبایی خانه‌ها و منازل بی افزاید.

امتیاز شما چیست؟

مطالب مرتبط با این نوشته