کاربرد تکنیک استیند گلس در پارتیشن های شیشه ای

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

پارتیشن های شیشه ای از جمله ابزارهایی هستند که در موارد مختلفی به کمک معماران داخلی می آیند و در بخش های بسیار متنوعی مورد استفاده قرار می گیرند. معمولا از این پارتیشن ها، برای ایجاد فضایی مستقل، و خصوصی سازی مکان در یک مجموعه استفاده می شود و بعضا حتی برای اضافه کردن اتاق کار در منازل مسکونی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این پارتیشن ها، همچون سنگ و بلوک و آجر، فضاهایی کاملا مجزا را پدید می آورند که هم در برابر سرما و گرما مقاوم هستند و هم صدا ار از خود عبور نمی دهند و بدین ترتیب از نظر امنیت و شخصی سازی کاملا مناسب اند، با این تفاوت که ترنس پرنت هستند و از ظرافت و زیبایی خاصی برخوردارند. البته بعضا پارتیشن های شیشه ای، تنها نقش یک تیغه را ایفا می کنند و برای جداسازی فضاها به کار گرفته می شوند که در آن صورت نیز کاربرد فراوان دارند و با بهره مندی از تکنیک های خاصی، می توان بر زیبایی آن ها و محیط پیرامونشان افزود که به توضیح آن خواهیم پرداخت. پارتیشن ها از نظر ظاهری انواع بسیار گوناکونی دارند که بسته به محیطی که قرار است در آن استفاده شوند، گزینش می شوند. حال می خواهیم به بررسی جنبه های بصری این پارتیشن ها پرداخته و کاربرد تکنیک استیند گلس در آن ها را، مورد بررسی قرار دهیم.

 

انواع پارتیشن های شیشه ای

پارتیشن شیشه ای ممکن است بسیار ساده و حتی عاری از هرگونه فریم و قاب باشند و با ظرافت تمام، نمایی شیشه ای و شفاف را به نمایش بگذارند. در بسیاری از ادارات از این گونه پارتیشن ها استفاده می شود. پارتیشن ها ممکن است در برخی نواحی مات باشند و یا لوگو و نام خاصی بر روی آن ها چاپ شده باشد که باز  هم این چنین پارتیشن هایی در فضاهای تجاری و اداری کاربرد بسیار دارند. اما دسته ی دیگری از پارتیشن ها نیز هستند که از جنبه های هنری بیشتری برخوردارند و جلوه ای از نور و رنگ های مختلف را به محیط اضافه می گنند. در این گونه پارتیشن ها از تکنیک استیند گلس استفاده شده است که به توضیح آن خواهیم پرداخت.

 

 

استفاده از تکنیک استیند گلس در پارتیشن های شیشه ای

با استفاده از تکنیک استیند گلس در پارتیشن های شیشه ای، صفحات شیشه از حالت بی رنگی و یکنواختی خارج شده و دارای رنگ و طرحی متفاوت می شوند. به کار بردن این پارتیشن ها در فضاهای مسکونی، هنری و فرهنگی بسیار رایج است و دارای هماهنگی بسیاری با این گونه محیط ها است. پارتیشن های شیشه ای، حتما برای ایجاد محیط های بسته مورد استفاده قرار نمی گیرند و بعضا برای جداسازی دو محیط از هم به صورت تیغه، استفاده می شوند. تکنیک استیند گلس،  در این قبیل پارتیشن ها نیز کاربرد فراوان دارد و بر زیبایی محیط می افزاید. حال نمونه هایی از پارتیشن های استیند گلس را با هم مشاهده خواهیم کرد.

 

شاید با دیدن این پارتیشن ها، شما هم علاقه مند به داشتن یکی از آن ها در فضای اطراف خود شوید، اما دقیقا جای مناسب آن را پیدا نکنید. در این مرحله تیم دکوراسیون کاژه، آماده ی ارائه ی مشاوره و راه کارهای مناسب به شما هستند تا فضا اطرافتان را به بهترین شکل ممکن، در بازسازی ساختمان تغییر داده و از آن لذت ببرید. با مراجعه به سایت دکوراسیون کاژه، می توانید انواع پروژه های اجرا شده توسط آن ها را مشاهده کرده و باروش کار این مجموعه آشنا شوید.

 

امتیاز شما چیست؟

مطالب مرتبط با این نوشته