کاربرد پارتیشن های شیشه ای در ادارات

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

پارتیشن های شیشه ای، سازه هایی از جنس شیشه هستند که با ابزار و یراق مخصوصی به یکدیگر متصل شده و فضاهای جدا از همی را پدید می آورند. کاربرد پارتیشن های شیشه ای بسیار متنوع است و در هرجایی که نیاز به ایجاد فضایی مستقل، وجود داشته باشد می توان از این پارتیشن ها بهره جست. اما یکی از بیشترین موارد مصرف آن ها، در ادارات و موسسات مختلف است. همان طور که می دانید واحدهای اداری و تجاری بسیار گران قیمت تر از واحد های مسکونی هستند و به همین دلیل استفاده از حداکثر فضای آن ها، بسیار حائز اهمیت است. از طرفی بازخورد فضا از دیدگاه ارباب رجوع بسیار مهم است و دکوراسیون داخلی ادارات باید به گونه ای باشد که تاثیر مثبتی بر روی افراد بگذارد. استفاده از پارتیشن های شیشه ای در تقسیم بندی فضای ادارات و موسسات، بسیار مفید و موثر است.

 

استفاده از شیشه در پارتیشن بندی ادارات

اگر به دنبال ایجاد فضاهای مجزا از همی هستید که دارای فضای خصوصی مختص خود باشند و از صدای محیط بیرونی در امان بمانند، پارتیشن های شیشه ای بهترین گزینه برای شما هستند. با استفاده از این پارتیشن ها که انواع بسیار مختلفی دارند، فضای اداری مورد نظر شما، به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی و متناسب با یک محیط کاری، دکور می شوند. چنین چیدمانی، حس بسیار مثبتی را به ارباب رجوع القا می کند. یکی از کشورهایی که در استفاده از پارتیشن شیشه ای در محیط های اداری بزرگ، پیشگام هستند و فضاهای بسیار زیبایی را در ادارات و موسسات خود به وجود می آورند، کشور انگلستان است.

 

مزایای استفاده از پارتیشن های شیشه ای در ادارات

از بزرگ ترین مزایای پارتیشن های شیشه ای، می توان به سازگاری آن ها با هر رنگ و هر سبک دکوراسیون اشاره کرد. همین امر باعث افزایش کاربرد آن ها در محیط های مختلف می شود. از دیگر ویژگی های مثبت این پارتیشن ها، عبور ندادن صدای محیط بیرونی است، که این مساله باعث به وجود آمدن فضایی آرام و راحت در درون هر بخش می شود و هر بخش را به محیطی خصوصی و مجزا برای کارمندان آن بخش، تبدیل می کند.

 

همچنین پارتیشن های شیشه ای این امکان را به وجود می آورند که انواع طرح های سندبلاست شامل نام تجاری مجموعه و یا لوگوی مخصوص آن را بر روی هر پارتیشن چاپ کنیم و بدین ترتیب باعث دیده شدن و تاکید هرچه بیشتر بر روی آن نام تجاری گردیم.

انواع پارتیشن های شیشه ای

پارتیشن های شیشه ای معمولا ضخامت های متفاوتی دارند که معمولا ضخامت 10 میل آن ها در فضاهای اداری مورد استفاده قرار می گیرد. پارتیشن های شیشه ای ممکن است بدون فریم باشند و یا به صورت ترکیبی با استیل و سایر فلزات مورد استفاده قرار گیرند که بسته به سلیقه ی افراد، انتخاب و استفاده می شوند. در بعضی از ادارات نیز از شیشه های دو جداره در این پارتیشن ها استفاده می گردد که عایق حرارتی و صوتی بسیار قوی تری نسبت به انواع تک جداره می باشند.

برای آگاهی از انواع پارتیشن ها و کاربردشان در محل مورد نظرتان، به شرکت دکوراسیون کاژه مراجعه کرده و ضمن دیدن نمونه کارهای اجرا شده توسط این تیم، از مشاوره های لازم نیز برخوردار شوید تا به نتیجه ی مطلوب دست یابید.

امتیاز شما چیست؟

مطالب مرتبط با این نوشته