گنبد شیشه ای بانه ; سقف نورگیر کروی با شیشه های تزئینی استین گلس + فیلم

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

گنبد شیشه ای بانه به قطر 3.80 و ارتفاع 1.30 با یک طرح کلاسیک خاص و با استفاده از شیشه های دکوراتیو استین گلس ساخته شده است.

شیشه های استین گلس برای نشان دادن یک فضای فاخر بسیار گزینه مناسبی هستند. شیشه استین گلاس تلفیقی از رنگ و نور که با دستان هنرمند ساخته شده است میباشد. اگر به تصاویر زیر از پروژه اجرا شده گنبد شیشه ای بانه نگاه کنید میبینید که چگونه و با چه هارمونی بینظیری این خطوط فلزی ( لدکیم ) در میان این شیشه ها به همراه طرح و رنگ کنار هم نشسته اند و یک تصویر بدیع به وجود آورده اند. البته این نوع شیشه کاربردهای دیگری هم در بخش ساختمان دارد، به عنوان مثال شیشه درب ورودی و همینطور به عنوان یک پارتیشن شیشه ای تزئینی و جدا کننده های دکوراتیو در محیط بسیار مناسب میباشند.

گنبد شیشه ای بانه

گنبد شیشه ای بانه

 

گنبد شیشه ای بانه

 

گنبد شیشه ای بانه

 

طبق روال تولید و نصب پروژه های کاژه ابتدا فریم گنبد ساخته میشود و بعد در کاگاه به تدریج شیشه های دکوراتیو نورگیر ساخته میشوند و پس از بسته بندی و ارسال به محل پروژه اکیپ نصب در محل اقدام به نصب این سقف نورگیر بینظیر مینمایند. در پایین صفحه فیلمی از مراحل نصب گنبد شیشه ای بانه قرار داده شده که میتوانید ملاحظه کنید. ضمنا برای بررسی بیشتر و مشاهده پروژه های بیشتری از کاژه میتوانید به صفحه فیلم پروژه های کاژه مراجعه فرمایید.

گنبد شیشه ای بانه

 

کاژه پروژه های بسیاری از این دست در کشور و خارج از کشور اجرا نموده است، گنبد شیشه ای قطر و گنبد شیشه ای شهرستان لار هم دو پروژه دیگر با طرح های متفاوت از شیشه های استین گلس میباشد.

گنبد شیشه ای بانه

تجربه و ساخت شیشه استین گلس توسط شرکت کاژه

بیش از چندین سال هست که کاژه تولید شیشه استین گلس را به صورت تخصصی در دستور کار خود قرار داده است. سالانه با اجرای پروژه های زیادی در خصوص سقف های نورگیر دکوراتیو و شیشه های ساختمانی تزئینی و نیاز تولید شیشه ها با این تکنیک باعث اجاد کارگاه تولیدی  منظم و تخصصی در این زمینه گردیده است. و همواره تیم طراحی کاژه به دنبال به روز کردن طرح ها و تولیدات خود میباشد. و همینطور سعی میکند با طراحی خلاقانه ای از سقفهای نورگیر شیشه ای فصل جدیدی در نورگیر های شیشه ای ایجاد نماید.

 

 

گنبد شیشه ای بانه

 

 

5/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط با این نوشته

One Response