گنبد شیشه ای شیراز ; گنبدی دکوراتیو که با شیشه های استین گلس ساخته شده است

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

گنبد شیشه ای شیراز - کاژه

گنبد شیشه ای شیراز توسط هنرمندان شیشه گر کاژه ساخته شده است. طرح این گنبد استین گلس جزء مجبوب ترین طرح های انتخابی مشتریان کاژه میباشد.در گنبد شیشه ای یزد و گنبد شیشه ای خیابان بهشتی تهران نیز از همین طرح بهره گرفته شده است.

قطر گنبد شیشه ای شیراز 5 متر و ارتفاع آن 1.7 متر میباشد. این گنبد تزئینی از 20 بخش همسان تشکیل شده است و شیشه های تزئینی مورد استفاده شیشه استین گلاس میباشد. نحوه ساخت سازه های شیشه ای کروی شرکت کاژه به این صورت میباشد که در ابتدا استراکچر فلزی آن ساخته میشود. و پس از تائید طرح توسط کارفرما، شیشه ها در کارگاه شیشه کاژه ساخته میشوند. پروسه ساخت شیشه های تزئینی در کارگاه کاژه بستگی و نوع طرح و گستردگی کار دارد. معمولا زمان ساخت گنبدی در اندازه گنبد استین گلس شیراز در کارگاه کاژه 30 روز کاری میباشد.

 

گنبد شیشه ای شیراز

گنبد شیشه ای شیراز

شیشه استین گلاس شیشه تزئینی و دست ساز

پیرامون شیشه تزئینی استین گلاس در همین سایت توضیحات مفصلی داده شده است. همانطور که میدانید این شیشه توسط هنرمندان شیشه گر ساخته میشود، به طور خلاصه میتوان گفت شیشه استین گلس از اجماع شیشه های برش خورده کوچکتر ساخته میشود. شیشه های برش خورده میتوانند رنگی و یا پتینه شده باشند، پس از برش این شیشه ها توسط مفتولی بنام لدکیم در کنار هم منتاژ و یکپارچه میگردند. برای ساخت این نوع شیشه حتما باید هنرمند قبل از ساخت طرحی را در نظر گرفته باشد و آن را به عنوان بیس کار قرار دهد.

گنبد شیشه ای شیراز

همانطور که در تصاویر قابل مشاهده است برای نصب و اتمام پروژه حتما میبایست تیمی مجرب به محل پروژه ارسال گردد. نصب و آب بند نمودن سقف شیشه ای تزئینی مهارت و تجربه منحصر به فردی را میطلبد.

طراحی و ساخت گنبد شیشه ای یکی پروژه های روتین و منظم شرکت کاژه میباشد. این شرکت پروژه های بسیاری را در سطح کشور و خارج از کشور اجرا نموده است. با مراجعه به صفحه فیلم پروژه کاژه میتوانید پروژه های بیشتری از این مجموعه ملاحظه بفرمائید.

گنبد شیشه ای شیراز

 

گنبد شیشه ای شیراز

 

 

 

امتیاز شما چیست؟

مطالب مرتبط با این نوشته