گنبد شیشه ای نارنجستان ; ساخت با شیشه ها دکوراتیو استیند گلس ( استین گلاس )

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

ساخت گنبد شیشه ای دکوراتیو – با تکنیک تیفانی – استیند گلس – پروژه نارنجستان

محل ساخت : نارنجستان تهران

به کار گیری گنبدهای شیشه ای، در فضاهای نورگیر مسکونی، تجاری و یا اداری، تکنیکی جدید است که با ادغام هنر، صنعت، سنّت و مدرنیته، جلوه ی بصری بسیار زیبایی را به فضا می بخشد و با گستراندن طیف هایی از نور طبیعی در رنگ های مختلف، باعث سرزندگی و حیاط در محیط می گردد.

شرکت دکوراسیون کاژه با اجرای انواع پروژه های استیند گلس و تیفانی، دارای تجربه با ارزشی در زمینه ی ساخت گنبدهای شیشه ای است و پروژه های گوناگونی را تاکنون، در سراسر کشور اجرا نموده است. یکی از این پروژه ها، ساخت گنبد شیشه ای نارنجستان تهران است که در این جا تمامی مراحل آن را بررسی خواهیم کرد.

 

گنبد شیشه ای نارنجستان
گنبد شیشه ای نارنجستان

طراحی و برش شیشه

مرحله ی اول، طراحی سطح گنبد است که با بهره برداری از مولفه های معماری اصیل ایرانی و ترکیب آن، با نقش های امروزی و مدرن، و با رعایت اصول زیبایی شناسی و ترکیب بندی، توسط گروه طراحی کاژه، انجام می شود. بعد از نهایی شدن طرح گنبد و تایید آن توسط مشتری، طرح آماده برای ساخت شیشه های تزئینی استین گلاس میشود. برش شیشه ها در تولید شیشه استین گلاس بسیار با اهمیت است و طبق طرح با دقت فراوان شیشه ها مطابق الگو برش میخورند و بخی از آنه هم آماده تراش میشوند .

برای ادامه کار در کارگاه نیاز به اسکلت فلزی گنبد میباشد، اساسا در ساخت گنبد شیشه ای شابلن اصلی مار همان فریم فلزی میباشد.

 

گنبد شیشه ای نارنجستان
گنبد شیشه ای نارنجستان

 

 

 

گنبد شیشه ای نارنجستان
گنبد شیشه ای نارنجستان

 

مونتاژ شیشه ها و قطعات گنبد شیشه ای نارنجستان

پس از برش قطعات شیشه را شماره گذاری آن ها را بر طبق طرح و همینطور تراش شیشه هی برنز طرح لته های مختلف گنبد شیشه ای را بر روی میز کار قرار داده و به نوبت لته های کار طبق طرح منتاژ میگردند در تولید شیش استیند گلس ( استین گلاس ) ظرافت کار هنرمند بسیار اهمیت دارد و در نتیجه کار تاثیر چشمگیری دارد.

 

گنبد شیشه ای نارنجستان
گنبد شیشه ای نارنجستان

 

 

این گنبدها در مقابل بارش برف و باران و نفوذ آب، کاملا مقاوم هستند و نقش بسیار زیادی را در نوردهی محیط ایفا می کنند. با استفاده از تکنیک استیند گلس و تیفانی، می توانید بخشی از فضای خانه یا محیط کارتان را به گونه ای کاملا متفاوت تغییر دهید و یکنواحتی و خشکی حاکم بر محیط را از بین ببرید. خوشبختانه شرکت دکوراسیون کاژه با برخورداری از تجربه و مهارت کافی در این عرصه، بهترین طرح ها و راه کارها را در زمینه ی ساخت گنبدهای شیشه ای به مشتریان ارائه می دهد و از صفر تا صد پروژه ها را مدیریت می کند و بدون کوچک ترین زحمتی برای مشتری، تغییرات چشمگیری را محیط اطراف وی، رقم می زند.

 

گنبد شیشه ای نارنجستان
گنبد شیشه ای نارنجستان
5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط با این نوشته