گنبد پلی کربنات فرشته ; ساخت سازه فلزی با پلی کربنات شفاف + فیلم

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

گنبد پلی کربنات - کاژه

گنبد پلی کربنات فرشته به قطر 2 متر و ارتفاع 75 سانت میباشد. این سازه نورگیر با 8 قسمت ساخته شده است و نقش نورگیر

سازه های نورگیر گنبدی شکل در ایران از استفبال زیادی برخوردار است. اگر از بالا به شهر تهران نگاه کنید ساختمانهای بسیاری را خواهید دید که بر بام آنها سازه گنبدی شکل کار شده است. برخی از این گنبدها نقش نورگیر را ایفا میگنند و برخی نیز برای زیبایی نمای ساختمان ساخته شده اند. در هنگام بازسازی ساختمان ایجاد کردن فضای نورگیر از مواردی هست که معماران به آن توجه ویژه ای دارند. ایجاد یک سقف نورگیر میتواند در دکوراسیون منزل هم نقش مهمی ایفا کند.

گنبد پلی کربنات شفاف

گنبد پلی کربنات شفاف گزینه بسیار مناسب بجای سازه های کروی شیشه ای میباشند. از مزیت های آن سبک بودن و قابل مرمت بودن این سازه ها میباشد. در ضمن از امنیت بیشتری هم در هنگام وقوع زلزله برخوردار هستند. این گنبدها محدودیتی در ابعاد و اندازه در ساخت ندارند. برای نوع دکوراتیو و شاید هنری تر این سازه ها میتوان به گنبد فرفورژه اشاره نمود که شرکت کاژه پروژه های زیادی از این دست ساخته است. گنبد فرفورژه دماوند که تقریبا در همبن ابعاد کنبد پلی کربنات فرشته میباشد. به گنبد فرفورژه و مستطیل شکل تجریش هم میتوان به عنوان یک سازه نورگیر و دکوراتیو اشاره نمود. برگه های پلی کربنات در رنگهای مختلفی موجود هستند پروژه گنبد پلی کربنات دماوند با پلی کربنات شفاف و آبی رنگ ساخته شده است.

در زیر عکسهایی از گنبد پلی کربنات و شفاف فرشته را ملاحظه میفرمایید.

 

گنبد پلی کربنات - فرشته

 

گنبد پلی کربنات - فرشته

 

گنبد پلی کربنات - کاژه

 

 

گنبد استین گلس

کاژه طراح و سازنده انواع سازه های دکوراتیو نورگیر میباشد. گنبد استین گلس یکی از خدمات منحصر به فرد این شرکت با تعداد بسیاری پروژه موفق در سطح کشور و خارج از کشور میباشد. گنبد شیشه ای با تکنیک استین گلس یک سازه هنری محصوب میگردد. شیشه های استین گلس در کارگاه شیشه به دست هنرمندان این مرز و بوم ساخته میشود. همیجا از شما دعوت میشود برای بازدید از پروژه هایی از این دست به صفحه فیلم پروژه های کاژه مراجعه فرمائید.

 

 

5/5 - (3 امتیاز)

مطالب مرتبط با این نوشته