سقف نورگیر شیشه ای تزئینی استخر سعادت آباد ; تکنیک ساخت شیشه های استین گلاس + فیلم

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

سقف نورگیر شیشه ای سعادت آباد

سقف نورگیر شیشه ای ساخته شده در این پروژه مربوط به استخری لوکس برای آپارتمانی زیبا در سعادت آباد تهران با طراحی منحصر به فرد میباشد. به طبع برای قسمت نورگیر این استخر باید از متریال خاصی استفاده کرد که بنا به تشخیص طراح این مجموعه شیشه های استین گلاس (استیند گلس) با ویژگیهای لوکس گرایانه اش مناسب دیده شد.
و با سپردن اجرای این پروژه به شرکت کاژه طراحی شیشه های این سقف نورگیر شروع و پس از چند اتود مورد تایید قرار گرفت.

مکان پروژه : سعادت آباد

ابعاد پروژه : 3.80 – 2.10 متر و ارتفاع 50 سانت

سقف نورگیر شیشه ای سعادت آباد

ساخت سقف نورگیر شیشه ای تزئینی بر روی استخر

سقف شیشه ای این استخر در ارتفاع 6 متری قرار گرفته و استخر در طبقه زیرین پارکینگ جای داده شده و بام آن حیاط ساختمان میباشد و همینطور فریم را بر روی حیاط و بر دریچه نورگیر نصب گردید و پس از نصب فریم آهنی که از 2 مستطیل با یک نسبت داخل یک دیگر و اختلاف سطح 50 ساخته شده و این اختلاف سطح از طرفین با شیشه استین گلاس خم پوشش داده شد.

 

سقف نورگیر شیشه ای سعادت آباد

در شیشه های استین گلاس ساخته شده برای این نورگیر از رنگهای فیروزه ای ، برنز و سند بلاست استفاده کرده ایم و برای اینکه استخر از داخل حیاط دید نداشته باشد شیشه های رنگی ساخته شده در کارگاه رو مات نمودیم، از ویژگیهای بارز سقف های نورگیر ساخته شده توسط هنرمندان کاژه انعکاس نور به داخل محیط میباشد که در این پروژه این ویژگی به دلیل مات کردن شیشه ها اتفاق نمی افتد از نمومنه های ساخته شده از این دست توسط شرکت کاژه میتوان به سقف نورگیر مسجد جابری بندر عباس و اتاقک شیشه ای چیتگر اشاره نمود.

 

در تصویر زیر نمای کامل این سقف نورگیر تزئینی را ملاحظه میکنید همینجا از شما دعوت میکنیم که به صفحات سقف نورگیر شیشه ای و گنبد شیشه ای مراجعه فرمایید و از پروژه های اجرا شده در سطح کشور دیدن فرمایید و ایده پردازی کنید و همینطور با مشورت گرفتن از مشاورین خبره کاژه برای سقف نورگیر منزل ، دفتر کار و .. بهره مند شوید

 

سقف نورگیر شیشه ای سعادت آباد

امتیاز شما چیست؟

مطالب مرتبط با این نوشته