گنبد شیشه ای ملارد ; ساخت گنبد تزئینی و دکوراتیو عمارت

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

گنبد شیشه ای ملارد

گنبد شیشه ای ملارد یک گنبد دکوراتیو و با شیشه های تزئینی استین گلاس میباشد. این سقف نورگیر کروی که در یک عمارت در ملارد کرج اجرا گردیده از 13 بخش متحدالشکل ساخته شده است. ساخت گنبد شیشه ای به عنوان نورگیر و یا نمای ساختمان و حتی در داخل ساختمان به عنوان سقف کاذب یکی از تخصصهای شرکت کاژه میباشد. این شرکت در حال حاضر در بخشهای مخنلف ساختمان فعال میباشد. جانمایی گنبد شیشه ای به عنوان نورگیر در بازسازی منزل یک تغییر ویژه و خاص به شمار میرود. واحدهای آپارتمانی که در بالا ترین طبقه ساختمان هستند گزینه مناسبی برای این منظور میباشند.

گنبد شیشه ای ملارد

گنبد شیشه ای ملارد به قطر 3.20 متر و ارتفاع 110 سانتیمتر میباشد. به درخواست کارفرما در این سازه از شیشه رنگی استفاده نشده است. در این سقف نورگیر از طرحی ساده ولی ماندگار بهره گرفته شده است.

گنبد شیشه‌ای ملارد

جانمایی گنبد شیشه ای استین گلاس در ویلا

اگر سری به پروژه های شرکت کاژه زده باشید به سرعت متوجه این موضوع خواهید شد که اکثر پروژه های گنبد شیشه استین گلس بر روی پله های یک ویلای دوبلکس و یا تریبلکس قرار گرفته اند. ایجاد یک آلاچیق با گنبداستین گلس میتواند فضایی فاخر برای دورهمی های داخل ویلا فراهم کند. گنبد شیشه ای پالرمو یک نمونه از این نوع آلاچیق میباشد.

گنبد شیشه ای ملارد

 

stained glass dome-malard

 

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط با این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *