نقش برجسته سفال – کتیبه سفالی یا تابلو های سفالینه

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

نقش برجسته سفال – کتیبه سفالی یا تابلو های سفالینه

زیبایی محل زندگی و یا کار برای ما بسیار مهم است. ما از مکانی که در آن قرار داریم و وسایلی که در آن وجود دارد انرژی می گیریم. اگر به اتاقی که در آن قرار دارید نگاهی بیاندازید می بینید که همه ی وسایل در آن تنها لازم ضروری نیستند و برخی از وسایل را برای اینکه محیط را زیباتر کنید در آن مکان چیده اید. این کار تنها محدود به این دوره زمان نیست و این کار از سال های بسیار دوری انجام می شده است. همه ی این کارها مربوط به دکوراسیون داخلی هستند.

 

برای اینکه دکوراسیون داخلی زیبایی داشته باشید باید از وسایلی استفاده کنید که متناسب محل زندگی شما باشد. بنابرین همه ی فضاهای موجود در خانه اهمیت یکسانی ندارند و برخی مکان ها اهمیت بیشتری دارند، یکی از این مکان ها دیوار ها است که فضای خالی زیادی دارند. بیشتر افراد سعی می کنند این فضا را به نحو احسن دکور کنند. یکی از انتخاب های جدید تابلو های نقش برجسته ی سفالی است.

 

تابلو نقش برجسته سفال چیست؟

 

تابلو نقش برجسته سفال یکی از وسایل دکوراسیون است که به تازگی توجه بیشتری را به خود جلب کرده است. تابلو های نقش برجسته سفال تابلو هایی هستند که نقش های مختلف سفالی روی آنها پیاده می شود. این تابلو ها دو نوع دارند که یک نوع از آنها بصورت کاشی های کوچک است که در کنار یکدیگر قرار گرفته و یکی طرحی زیبا تشکیل می دهند و نوع دیگر نیز بصورت یک تابلوی سفالی یک تکه است که نقش های مختلف روی آن طراحی شده اند. کیفیت و زیبایی این دو نوع هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارد و تنها به سلیقه ی شما بستگی دارد.

تابلو نقش برجسته سفال
تابلو نقش برجسته سفال

همانطور که گفتیم در اندازه و طرح تابلو های سفال نقش برجسته تنوع فراوانی وجود دارد و تنها بستگی به نیاز و سلیقه ی شما دارد. می توانید از تابلو های مینیاتوری کوچک گرفته تا تابلو های بزرگ سفارش دهید.  این اقدام دامنه انتخاب مشتری را گسترده است و فرقی نمی کند که برای دکوراسین داخلی و مدرن خود از کاژه تابلویی با نقش مدرن بخواهید و یا نیاز به تابلویی با خوشنویسی قرآن یا طرح های سنتی نیاز دارید. به عکس های زیر دقت کنید:

 

در این طرح که از کاشی های کوچک سفالی ساخته و پرداخته شده است هنرمند طرحی مردن را پیاده کرده است. شما می توانید از این تابلو در محل کار خود و یا خانه ی خود استفاده کنید.

 

 

 

اگر می خواهید تابلویی نیز داشته باشید که به زیبایی محیط بیفزاید و دوست دارید نقش وطرحی ایرانی روی تابلوی شما باشد، می توانید تابلوی طرح و نقش ایرانی را برگزینید.

 

 

 

برخی نیز تابلو هایی را دوست دارند که خوشنویسی هایی از قرآن کریم روی آنها باشد

 

 

برخی تصور می کنند که تابلو های سفالی چون از سفال درست می شوند پس فقط رنگ سفال را دارند و در رنگ های آنها تنوعی وجود ندارد، اما این تصور اشتباه است و می توان با لایه ای از لعاب، رنگ های مختلفی را روی تابلو های سفالی پیاده کرد.

 

 

این روزها محصولات هنری نقش مهمی در دکوراسیون منزل یا محل کار پیدا کرده یکی از دلایل آن میتواند منحصر به فرد بودن آن محصول باشد شما از دکور یا محصولی استفاده میکنید که تلفیقی از سلیقه شما و اثر یک هنرمند است کاژه کوشش میکند در این راه خدماتی با کیفیتی مناسب ارائه دهد.

 

امتیاز شما چیست؟

مطالب مرتبط با این نوشته