طراحی و اجرای پارتیشن شیشه ای برای نمایشگاه اتومبیل

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

پارتیشن شیشه ای متریال محبوب معماران و طراحان داخلی

پارتیشن شیشه ای یا جداکننده شیشه‌ای صفحات شیشه‌ای باکیفیت بالا و غیر باربر هستند که به‌عنوان تقسیم‌کننده اتاق عمل می‌کنند. آنها برای باز کردن یک اتاق و ایجاد محیط‌های کاری باز و مطبوع عالی هستند. سیستم‌های دیوار پارتیشن معمولاً پارتیشن‌های شیشه‌ای کامل (سقف تا دیوار) هستند. قاب‌های آلومینیومی یا سایر سخت‌افزارهای نصب این سیستم‌ها را در جای خود نگه می‌دارند.

پارتیشن شیشه ای برای نمایشگاه اتومبیل

به‌عنوان یک متریال ساختمانی، این شیشه دست معمار و طراح را باز می‌گذارد تا یک اتاق را بدون صرف کردن فضای کف بیش از حد تقسیم کنند. این پارتیشن‌ها برای تفکیک محیط داخلی و طراحی اجرای فضای اداری و تجاری مناسب هستند. زمانی که از نور طبیعی برای روشن ساختن یک فضا استفاده می‌کنید، نحوه هماهنگی اشکال، رنگ‌ها و الگوها تغییر می‌کند. پارتیشن‌های شیشه‌ای نیز یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای به‌روزرسانی فضای اداری یا تجاری هستند.

این سیستم‌های لعاب در مقایسه با تأسیسات دیوار خشک سنتی محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنند. طراحان داخلی و معماران هر دو از این سیستم‌های دیوار شیشه‌ای به دلیل مقیاس‌پذیری و ویژگی‌های شفاف آن‌ها بسیار راضی هستند.

ویژگی‌ها و مزایا

زیبایی و لوکس بودن محیط فروشگاه:

استفاده از پارتیشن شیشه‌ای مطلوب و باکیفیت بالا در تمام محیط‌های فروشگاهی از اهمیت بالایی برخوردار است. این پارتیشن‌های شیشه‌ای علاوه بر اینکه در زیبایی و لوکس بودن محیط فروشگاه تأثیر بالایی دارد می‌تواند در جذب مشتری نیز کارایی داشته باشد.

ازاین‌رو در اکثر نمایشگاه‌های ماشین معتبر و درجه یک از پارتیشن شیشه ای برای تفکیک مناطق مختلف و یا برای درب ورودی نمایشگاه استفاده می‌کنند. با استفاده از پارتیشن شیشه‌ای در بسیاری از نمایشگاه‌های فروش اتومبیل سعی می‌شود تا فضا مجلل‌تر و لوکس به نظر برسد. طراحی و اجرای طرح‌های مختلف پارتیشن شیشه ای برای صاحبان نمایشگاه‌های ماشین از بسیاری جهات مفید است.

اهمیت پارتیشن شیشه‌ای در محیط‌ های فروشگاهی

وضوح بالا و شفافیت عالی:

پارتیشن شیشه‌ای با وضوح بالا و شفافیت عالی خود باعث بهتر دیده‌شدن اتومبیل‌ها می‌شود. مورد دوم انعکاس نور طبیعی یا نور چراغ‌ها که باعث براق شدن محیط و بدنه ماشین‌ها می‌شود. همچنین استفاده از پارتیشن شیشه‌ای باعث می‌شود تا نور طبیعی روز فضا را روشن کند و این امر در مصرف برق به‌نوعی صرفه‌جویی می‌کند. صاحبان نمایشگاه می‌توانند درب‌های ورودی نمایشگاه خود را با پارتیشن‌های شیشه‌ای اجرا کنند.

این درب‌های شیشه‌ای می‌توانند به‌اندازه‌ای بزرگ باشند که خودرو بتواند از آن داخل یا خارج شود. شما می‌توانید قسمت اداری نمایشگاه خود را به‌صورت یک اتاق شیشه ای طراحی کنید تا دید کافی به محیط نمایشگاه و خودروها داشته باشید.

اجرای طرح اتاق شیشه‌ای برای قسمت مدیریت نمایشگاه علاوه بر اینکه بر زیبایی نمایشگاه اضافه می‌کند باعث می‌شود دکوراسیون داخلی نمایشگاه شما شیک به نظر آید.

صرفه‌جویی در هزینه‌ها:

شیشه‌های استفاده شده در قسمت مدیریت نمایشگاه عایق صدا و حرارت هستند. در فصل سرد سال این به شما کمک می‌کند تا از هدررفت انرژی جلوگیری کنید و در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌شود. همچنین از ورود سروصدا به قسمت داخلی نمایشگاه جلوگیری می‌کند.

جذب مشتری:

استفاده از پارتیشن شیشه‌ای به‌صورت کامل و یک‌تکه در قسمت جلویی و ویترین نمایشگاه یک ایده عالی برای نمایشگاه است. پارتیشن‌های شیشه‌ای که پشت آن‌ها اتومبیل‌های زیبای شما قرار دارند می‌توانند چشم هر بیننده‌ای را مجذوب خود کنند.

مقاومت در برابر ضربه و فشار:

نمایشگاه اتومبیل یک محیط پر رفت‌وآمد محسوب می‌شود و ممکن است برخوردی بین افراد یا اشیا با پارتیشن‌ها به وجود آید. اما نیازی نیست نگران این برخوردهای جزئی باشید. این پارتیشن‌ها و جنس شیشه‌ها در مقابل ضربه و فشار تا حدودی مقاوم هستند. پارتیشن شیشه‌ای طی یکسری فرایندها و آزمایش‌های مختلف تولید و روانه بازار می‌شود. پارتیشن شیشه‌ای به‌راحتی قابل تمیز شدن هستند و در مقابل گردوغبار و لکه مقاوم‌اند.

ویژگی پارتیشن شیشه ای برای نمایشگاه خودرو

ما در شرکت مهندسی کاژه از نزدیک با نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌ها کار می‌کنیم تا به تعیین نیازهای نصب پنجره و شیشه‌های تجاری آنها کمک کنیم. در نهایت هدف ما ارائه طیف گسترده‌ای از انواع پارتیشن شیشه‌ از جمله: شیشه ویترین و پارتیشن‌های شیشه‌ای است.

ما همچنین اندازه و مشخصات پنجره‌های سفارشی را باتجربه‌ای که از کارشناسان صنعت انتظار دارید، بررسی می‌کنیم. گروه مهندسی کاژه باسابقه چندین‌ساله در زمینه بازسازی ساختمان و طراحی و نصب انواع پارتیشن شیشه‌ای به شما در طراحی یک نمایشگاه لوکس و لاکچری کمک می‌کند.

ابعاد پارتیشن شیشه ای مناسب برای نمایشگاه

ابعاد پارتیشن شیشه‌ای استفاده شده در نمایشگاه باید به‌اندازه‌ای باشد که هر نوع خودرو و با هر سایزی از پشت آن به‌راحتی قابل رویت باشد. این پارتیشن‌ها می‌توانند برای نمای بیرونی یا تفکیک داخل نمایشگاه استفاده شوند. مهم‌ترین و بیشترین استفاده از آن‌ها برای نمای بیرونی است. معمولاً نوع بدون قاب یا به‌اصطلاح فریم لس آن بیشترین کارایی را دارد.

به دلیل یکپارچه بودن پارتیشن شیشه ای بدون قاب، بیشترین استفاده را در نمایشگاه‌ها دارد. دلیل این محبوبیت دید وسیعی است که به ناظران می‌دهد. پارتیشن‌های بدون قاب را معمولاً از جنس شیشه تک جداره می‌سازند که دارای مقاومت نسبی خوبی هستند. مدیران اتو گالری‌ها می‌توانند برای طراحی و اجرای انواع پارتیشن شیشه‌ای با مشاورین و متخصصین کاژه در این زمینه گفتگو کنید. متخصصین ما به شما در مورد انتخاب طرح و رنگ مناسب پارتیشن‌های شیشه‌ای برای نمایشگاه خود مشاوره خواهند داد.

امتیاز شما چیست؟

مطالب مرتبط با این نوشته