نورگیر پلی کربنات در استخر منازل لوکس

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

نورگیرهای تخت و قوس دار پلی کربنات که از انواع ورق های پلی کربنات مرغوب و باکیفیت تولید می شوند کاربردی گسترده در پوشش دهی سقف استخرهای مدرن و زیبا دارند. از آنجایی که به دلیل برج سازی و آپارتمان سازی های گسترده فضای استخرهای روباز در ساختمان های ویلایی ممکن است به این دلیل که در معرض دید قرار دارند غیر قابل استفاده شوند استفاده از انواع سقف کاذب مانند سقف های نورگیر پلی کربنات می تواند یک راه حل خوب برای پوشش این استخرها باشد. انواع سقف پلی کربنات با شکل ظاهری متمایز و تنوع رنگ و کیفیت جهت استفاده در استخر منازل لوکس به کار می روند. تنوع موجود در انواع پوشش سقف از جنس پلی کربنات امکان انتخاب بهترین و مناسب ترین آنها را می دهد.

سازه های فلزی نورگیر پلی کربنات به دو صورت قوسی و شیب دار قابلیت اجرایی دارند و برای پوشش آن از ورق پلی کربنات تخت و چند جداره که از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است استفاده می شود. ارائه انواع نورگیرهای پلی کربنات مرغوب توسط شرکت کاژه برای مشتریان این محصول صورت می گیرد.

ویژگی های کاربردی نورگیر پلی کربنات

مهم ترین مزیت نورگیر پلی کربنات نسبت به نورگیر های شیشه ای را می توان در تنوع طرح و رنگ، اشتعال ناپذیری، وزن سبک، عایق مناسب صوتی حرارتی و مقاومت بالای آن در برابر مواد آلی و شیمیایی دانست. توجه به طراحی زیبا و متفاوت نورگیر پلی کربنات در پوشش استخر منازل مدرن و لوکس منظره ای خیره کننده را به وجود می آورد که تا مدت طولانی در برابر عوامل مختلف از جمله زلزله مقاوم بوده و آسیب ناپذیر است.

علاوه بر این نورگیر پلی کربنات نور را به مقدار مناسبی عبور می دهد که برای استخر منازل و ساختمان های لوکس یک گزینه متمایز محسوب  می شود. مهم ترین ویژگی نورگیر پلی کربنات شامل قابلیت نصب آسان و اجرا در شرایط آب و هوای سرد و گرم، تنوع در طرح و رنگ و مقاومت بالا در برابر ضربه است.

انواع نورگیر پلی کربنات با هدف ایجاد زیبایی و افزایش ایمنی برای استفاده در بخش های مختلف منازل لوکس و اماکن تجاری به تولید رسیده اند و با صرفه جویی در مصرف انرژی امروزه جایگاهی ویژه در معماری و دکوراسیون داخلی یافته اند.

پوشش های سقف از جنس پلی کربنات از نوع متحرک این مزیت را دارند که در تابستان می توان آن را جابجا کرد و از هوای موجود لذت برد. به منظور استفاده از پلی کربنات برای پوشش سقف از ضخامت گوناگون ورق های پلی کربنات استفاده می شود که هر کدام مزایای خاص خود را دارند.

امتیاز شما چیست؟

مطالب مرتبط با این نوشته

One Response