نورگیر پلی کربنات برای سقف ساختمان های مختلف

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

از انواع سقف های کاذب به عنوان پوشش سقف در قسمت های گوناگون ساختمان ها که امروزه کاربردی وسیع در طراحی و پوشش سقف و دیواره های منازل مسکونی و یا ساختمان های تجاری دارد نورگیر پلی کربنات با طراحی و روش ساخت متفاوت می باشد. نورگیرهای پلی کربنات برای سقف سوله های مختلف، حیاط خلوت ها، تراس، گلخانه، پوشش سقف آلاچیق و همین طور نورگیر مراکز اداری و تجاری کاربرد دارند.

مزایای استفاده از انواع نورگیر پلی کربنات

مهم ترین مزیت استفاده از نورگیر پلی کربنات در سقف انواع ساختمان، مقاومت بالای ورق های پلی کربنات به کار رفته در ساخت و تولید نورگیرهای پلی کربنات به منظور مساعد بودن و تناسب با تمامی شرایط آب و هوایی می باشد.

از مهم ترین ویژگی های نورگیر پلی کربنات می توان به ضد ضربه و ضد خراش بودن ورق های پلی کربنات با قابلیت استفاده در سقف ساختمان های گوناگون، وزن سبک، قابلیت نصب و جابه جایی آسان و مقرون به صرفه بودن آن اشاره کرد.

استفاده از نورگیر پلی کربنات در سقف منازل مسکونی در ایجاد فضایی مدرن و امروزی نقش اساسی ایفا می کند.

نورگیرهای پلی کربنات دارای خاصیت قوس پذیری و شکل گیری مناسب می باشند از این رو می توان از این ساختار مستحکم با خاصیت شکل پذیری مناسب در جاهای مختلف استفاده کرد.

سقف پلی کربنات دارای رنگ های مختلف بوده و و در برابر ضربه و اشعه ماورا بنفش مقاوم هستند.

جلوگیری از ورود مستقیم نور و تعدیل کردن نوری که به داخل ساختمان می تابد از دیگر مزایای استفاده از نورگیرهای پلی کربنات است.

انواع نورگیرهای پلی کربنات به عنوان سقف دارای عایق بندی مناسبی هستند و از این رو می توان برای جلوگیری از ورود گرد و غبار و یا رطوبت از آنها استفاده کرد. سقف پلی کربنات به صورت پوشش دیواره نیز در برخی از قسمت های ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. این سقف علاوه بر نوع ثابت دارای نوع متحرک نیز می باشد که کاربرد مخصوص به خود را دارد. به منظور استفاده از انواع نورگیر پلی کربنات در قسمت های مختلف منازل و ساختمان های اداری، تجاری امروزه تولید انواع سقف های پلی کربنات در ابعاد و اندازه های مختلف صورت می گیرد. هدف از تولید انواع نورگیر با ورق های پلی کربنات ایجاد زیبایی در سقف ساختمان ها با پرداخت هزینه پایین است که ایمنی و مقاومت سقف را نیز افزایش می دهد. انواع نورگیرهای پلی کربنات برای استفاده در صنعت نیز کاربرد دارند و در قیمت مناسب عرضه می شوند.

امتیاز شما چیست؟

مطالب مرتبط با این نوشته