کافه دو بعدی ; راهنمای طراحی و اجرای کافه به سبک دو بعدی

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

کافه دو بعدی ; راهنمای طراحی و اجرای کافه به سبک دو بعدی

امروزه افراد زیادی علاقمند به شغل و کسب و کار کافه داری در کشور هستند، اینطور به نظر میآید که به غیر از داشتن سرمایه علاقه خاصی هم دربین کسانی که دستی بر هنر دارند در راه اندازی این کسب و کار وجود دارد. گاها هنر و علاقه از یک سو و از سوی دیگر سرمایه افرادی که علاقه مند به تجربه مشاغل جدید این دو طیف را به هم متصل و بنیان همچین کسب و کاری ریخته میشود. برخی با بازسازی خانه های قدیمی و برخی هم با تغیراتی در دکوراسیون داخلی یک مغازه قدیمی وارد این حرفه میگردند.
در این بین خصیصه مهم  کسب و کار کافه داری  فرهنگ حاکم بر هر کافه میباشد، به عنوان مثال هر کافه ای سعی میکند که روش خاصی از خدمات را تجربه کند و گروه خاصی از جامعه را نشانه گرفته و به اصطلاح فضای کافه خود را پاتوق مشتریان هدف خود کند.
در کنار نان کافه و نحوه خدمات به نظر میآید دکور کافه نقش تعیین کننده بارزی را ایفا میکند. تصاویر، متریال، رنگ دیوار ها، جنس کف و سقف بسیار در بوجود آوردن فضای مورد نظر تاثیر گذار است.
 

کافه دو بعدی

در اینجا ایده ای از دکور یک کافه در شهر سئول کره جنوبی با طراحی خاص و شاید ساده و ولی متفاوت که میتواند برگ برنده ای در بین باقی کافه ها باشد را مورد بررسی قرار میدهیم، به همین منظور توضیحات در نحوه اجرای این سبک از کافه داده میشود که دوستان علاقه مند به همچین دکوری با اطلاعات بیشتر و ساده تر بتوانند خود یک کافه 2 بعدی طراحی کنند.
با دقت کردن به عکس های این کافه در میابیم که رنگ سفید و مشکی رنگ های غالب فضا هستند.
زمین و کف کافه خیلی به دو بعدی نشان دادن فضا کمک میکند، پس سرامیک های کف را میتوانید باطراحی خطوط مشکی با بکگراند سفید انتخاب کنید.
و همینطور برای دیوار ها میتوانید فرم قابهایی را نقاشی کنید و برای اینکه فضا کارتونی با فضای رئال هم تلفیق شود میتوانید یکی از قابها را واقعی در نظر بگیرید.
برای درب ها میتوانید همانند شکل زیر خطوطی را بر روی درب طراحی کنید که به موضوع کمکم بیشتر کند.
امتیاز شما چیست؟

مطالب مرتبط با این نوشته

One Response