گنبد شیشه ای بصره ; طراحی و ساخت با شیشه های تزئینی استین گلس

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

گنبد شیشه ای بصره - کاژه

 

قطر گنبد شیشه ای بصر 6 و ارتفاع آن 3 متر میباشد. در واقع این گنبد نورگیر یک نیم کره کامل از شیشه های تزئینی میباشد. گنبد شیشه ای بصره برای یک ساختمان پزشکان در مرکز بصره ساخته شده است. این سازه دکوراتیو دارای 24 بخش متحدالشکل میباشد. پس از بازدید و امکان سنجی پروژه ابتدا فریم فلزی این گنبد در کارگاه شیشه کاژه ساخته شد. بعد از آن طرح تائید شده توسط کارفرما به دقت برای این سازه طراحی گردید. و شیشه های تزئینی آن توسط هنرمندان شیشه گر کاژه ساخته شد. پس از اتمام مراحل تولید شیشه های تزئینی به همراه فریم گنبد به دقت بسته بندی و به محل پروژه ارسال گردید.

در زیر بخشی از عکسهای پروسه نصب گنبد بصره را ملاحظه میفرمائید. کاژه پروژه های بسیاری را در بخش گنبد شیشه ای در کشور و خارج از کشور طراحی و اجرا نموده است. همینجا از شما دعوت میگردد با مراجعه به صفحه فیلمهای پروژه کاژه از فیلمهای تهیه شده از دیگر پروژه های این شرکت بازدید نمائید.

گنبد شیشه ای بصره

گنبد شیشه ای بصره

گنبد شیشه ای بصره

گنبد شیشه ای بصره

تولید انواع شیشه های دکوراتیو استین گلاس

کاژه همواره تولید به روزترین طرح ها و ایده های شیشه استین گلاس را در دستور کار خود دارد. همانطور که میدانید شیشه های استین گلس کاربردهای فراوانی در دکوراسیون و معماری دارد. بیشتر این شیشه ها برای درب های ورودی ساخته میشوند. انتخاب این شیشه برای درب ورودی لابی یک انتخاب فاخر و هوشمندانه به حساب میآید. برای آشنایی بیشتر با طرح های اجرایی این مجموعه میتوانید به صفحه انتخاب طرح شیشه استین گلس در همین سایت مرتجعه فرمائید. این نوع شیشه برای اجرای پارتیشن شیشه ای نیز مناسب میباشد.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط با این نوشته

One Response

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *