گنبدهای شیشه ای مدرن برای سقف ساختمان ها

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

گنبدهای شیشه ای مدرن را می توان نمونه ای بینظیر و کامل از انواع پوشش سقف جدید دانست که علاوه بر زیبایی از استحکام بالایی در برابر عوامل مختلفی از جمله زلزله برخوردار است. گنبدهای شیشه ای مدرن استیند گلاس و تیفانی نمونه ای از بهترین انواع گنبد های شیشه ای می باشند که قابلیت اجرایی در انواع سقف های ساختمانی را دارند. این گنبدهای شیشه ای برای ساختمان های ادارای، تجاری و مسکونی، اماکن و ساختمان های مذهبی و خانه های لوکس کاربرد مناسبی دارند.

انواع مختلف از گنبدهای شیشه ای با تکنیک های متفاوتی ساخته و اجرا می شوند. این ساختار تزیینی برای زیبا سازی سقف ساختمان های لوکس و مدرن نیز به کار می رود. انواع مناسب از گنبدهای شیشه ای مانع از عبور نور مضر به فضای داخلی ساختمان می شوند و نور تلطیف شده را در فضای داخلی خانه حکمفرما می سازند.

ویژگی های گنبدهای شیشه ای مدرن

گنبدهای شیشه ای مدرن به شکل های مختلفی ساخته می شوند و برخی از انواع آن با استفاده از شیشه های 3 میل به تولید می رسند که از 12 کیلوگرم فلز برای افزایش استحکام آن هنگام مونتاژ استفاده می شود. برای اتصال گنبدهای شیشه ای به جای استفاده از استراکچر فلزی سخت و نیرومند از پروفیل های سبک استفاده می شود.

انواع مناسب و باکیفیت از گنبدهای شیشه ای با روش خاص با مقاومت مناسب نصب می شوند و اگر قسمتی از این گنبدها دچار مشکل و شکستگی شود نیازی به تعویض کامل سقف نیست و می توان تنها قسمت آسیب دیده را تعمیر کرد و با قطعه سالم جایگزین نمود. گنبدهای شیشه ای در اندازه و ابعاد مختلف قابل ارائه می باشند. شرکت کاژه انواعی از این پوشش های سقف را با ویژگی مطلوب مشتریان عرضه می نماید.

مزایای گنبدهای شیشه ای مدرن به عنوان پوشش سقف

مزیت گنبدهای شیشه ای مدرن نسبت به انواع سقف های سنتی ساختمانی در وزن سبک و قابلیت نصب آسان آن در انواع ساختمان های مسکونی و تجاری می باشد.

گنبدهای شیشه ای مدرن به منظور ایجاد فضایی پرنور در ساختمان و امکان دید از بیرون به داخل ساختمان و یا برعکس برای ایجاد فضایی دلباز مورد استفاده قرار می گیرد.

وجود طرح های مختلف از گنبدهای شیشه ای این نوع از پوشش سقف را تبدیل به یک گزینه مناسب برای استفاده در ساختمان هایی با کاربری متفاوت کرده است.

ایجاد فضایی زیبا و مدرن در طراحی ساختمان های جدید مسکونی و تجاری و انعکاس نور مناسب برای ایجاد احساس نشاط و آرامش از ویژگی انواع گنبد شیشه ای مدرن می باشد.

گنبدهای شیشه ایی ضد ضربه و ضد خش هستند و در ابعاد و اندازه های مختلف با رنگ های متنوع ساخته می شود.

امتیاز شما چیست؟

مطالب مرتبط با این نوشته