اهمیت کابینت آشپزخانه در دکوراسیون داخلی و بازسازی

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

اهمیت کابینت آشپزخانه در دکوراسیون و بازسازی

کابینت آشپزخانه ای که انتخاب می کنید، می تواند به طور قابل توجهی بر ظاهر و احساس آشپزخانه و در نهایت بر منزل شما تأثیری مستقیم بگذارد؛ بنابراین مهم است که بدانید هنگام خرید به دنبال چه چیزی هستید.
در این راهنمای انتخاب کابینت آشپزخانه ، به جزئیات در مورد متریال ساخت و سبک های مورد استفاده در طراحی و اجرای آن را مورد بررسی قرار میدهیم. ما همچنین به شما ایده ای از مزایای کابینت های آشپزخانه سفارشی و این که طراحان کاژه و کارشناسان مجموعه چگونه می توانند آشپزخانه شما را واقعا شبیه به خواسته ی مورد نظر شما بدل کنند خواهیم داد.

اهمیت متریال و یراق آلات در کابینت آشپزخانه

زمانی که شما در مورد کابینت های آشپزخانه فکر می کنید، چوب و یا ام دی اف اولین چیزی است که به ذهن شما خطور می کند. شما می خواهید آن ها مقاوم، با کیفیت، خوش ساخت و برای چند دهه ماندگاری داشته باشند. اما تمامی ام دی اف ها و چوب ها مانند یکدیگر ساخته و پرداخته نمی شوند.
در ایران اکثر کابینت های امروزی از MDF و در مواردی هم از چوب و یا ترکیبی از ایندو ساخته می شوند. به ظاهر تمامی این مواد ممکن است شبیه چوب به نظر برسند، اما هر متریال به نوع خود از از استحکام و قوام متفاوتی برخورداراست.
چه در صورتی که کابینت های مورد نظر خود را در فروشگاه انتخاب کنید و چه به صورت مجازی و آنلاین، اطمینان حاصل کنید که آن ها با روکش های طبیعی و یا روکش صنعتی با کیفیتی ساخته شده اند تا محصولی ماندگار را به شما ارائه دهند که در برابر سال ها فرسودگی مقاومت کند.
چوب همچنین دارای خواص عایق برتری نسبت به سایر مواد است و اجازه می دهد تا بهتر از هر ماده دیگری از تغییرات دما روی میز آشپزخانه شما محافظت کند.

انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه

هنگام خرید کابینت آشپزخانه، در انتخاب رنگ دقت نظر بیشتری بخرج دهید.

پیش از سرمایه گذاری در کابینت های آشپزخانه، لازم است تا رنگ های مورد علاقه خود را مورد بررسی قرار دهید. ممکن است در نظر داشتن رنگ های مورد علاقه در کابینت آشپزخانه، امری جزئی به نظر برسد؛ این در حالی است که کابینت ها فراتر از سرمایه گذاری هستند؛ چرا که آن ها بخش مهمی از طراحی منزل شما هستند.
سرمایه گذاری بر روی کابینت های با کیفیت باعث می شود تا بتوانید به ماندگاری آن ها در طی سال های آتی اطمینان حاصل نمایید. قبل از تصمیم گیری نهایی به این موضوع فکر کنید که قرار است کابینت ها به چه نحوی در فضای مورد نظر شما قرار گیرند. در این مورد میتوانید از طراحان شرکت کاژه درخواست یک پیش طرح (3D) اولیه برای انتخابی دقیقتر داشته باشید.
اطمینان حاصل کنید که رنگ کابینت آشپزخانه با طرح رنگ کلی آن مطابقت دارد. در غیر این صورت، کابینت ها مانند انگشت شست زخمی در آشپزخانه برجسته خواهند شد. همچنین رنگ کابینت آشپزخانه و لوازمی که در قفسه ها به نمایش می گذارید باید با یکدیگر هماهنگ و مکمل یکدیگر باشند. به عنوان مثال، گلدان های تزئینی یا طرح های سرامیکی منحصر به فرد برای بین کابینت با کمدها و پیش خوان ها همراه هستند. با در نظر گرفتن چنین عواملی می توانید مطمئن باشید که زیبایی منسجمی را در آشپزخانه ایجاد می کنید.

زمان تعویض کابینت آشپزخانه

زمان تعویض کابینت آشپزخانه

در صورتی که در منزل خود کابینت دارید، به احتمال زیاد 15 سال از ساخت و تولید آن ها گذشته است. در صورتی که شواهد و مدارکی از آسیب ساختاری، تاب برداشتن قابل توجه، از دست رفتن یا شکستگی قطعات وجود داشته باشد، زمان تعویض کابینت آشپزخانه فرا رسیده است. یکی دیگیر از عوامل مهم در تغییر دکوراسیون در آشپزخانه از مد خارج شدن کابینت قدیمی میباشد. معمولا در بازسازی منزل تعویض و نوسازی کابینت آشپزخانه یک امر ضروری به نظر میرسد.
در صورتی که مطمئن نیستید که کابینت های شما چه زمانی ساخته شده و در محل مورد نظر نصب شده اند، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که به منظور جایگزینی خرید کنید. این که کابینت های جدید یا دست دوم را انتخاب کنید بستگی به میزان نقدینگی دارد که می خواهید در این راستا مصرف کنید. همچنین شما می توانید مبلمان موجود در خانه خود را بازسازی نمایید.
کابینت های جدید می توانند بسته به زمان سفارش از قیمت متفاوتی برخوردار باشند؛ این در حالی است که کابینت های دسته دوم در برخی موارد می توانند بسیار مقرون به صرفه و یا کمتر از آن قیمت گذاری شوند. بسیاری از صاحب خانه ها هم با تهیه کشوهای جدید و هم با استفاده از تعویض درب کابینت های موجود در راستای بازسازی کابینت های آشپزخانه خود تلاش می کنند.

انتخاب دستگیره کابینت

انتخاب دستگیره کابینت آشپزخانه

کابینت های آشپزخانه بخش مهمی از هر آشپزخانه هستند. آن ها ظاهر و احساس را در محیط زندگی شما تقویت می کنند. اگر در اندیشه بازسازی منزل خود هستید، گزینه های بسیاری برای تصمیم گیری در مورد کابینت اشپزخانه وجود دارد – از جمله نوع دستگیره ها به منظور استفاده در کابینت های شما.
در بسیاری از موارد، یک ارتقای ساده می تواند به طور کامل محسوس و ظاهر آشپزخانه شما را دستخوش تغییر قابل توجهی قرار دهد. انتخاب یک دستگیره کابینت می تواند کابینت های معمولی را به محصولی خارق العاده و منحصر به فرد برای خانه شما تبدیل کند.

پیشنهاد کاژه

چه در بازسازی آشپزخانه خود و چه از ابتدای ساخت، کابینت های آشپزخانه همیشه یک مورد مهم در طراحی منزل شما خواهد بود. کابینت های آشپزخانه یکی از موارد کاربردی هستند که بلافاصله به یک فضا شخصیت می بخشند. آن ها نه تنها غذاها و نوشیدنی ها را محفوظ و ایمن نگه می دارند، بلکه می توانند یک آشپزخانه معمولی را شاهکار جلوه دهند.

امتیاز شما چیست؟

مطالب مرتبط با این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *