پوشش استخر با پلی کربنات : 5 راز مهم 

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

پوشش استخر با پلی کربنات : 5 راز مهم 

پوشش استخر با پلی کربنات : 5 راز مهم 


پنل های پلی کربنات در صنایع مربوط به ساخت سقف کاذب، پوشش و استخر شهرت زیادی به دست آورده اند.
آنها در انواع مختلفی مانند سطوح شفاف، رنگی و چند لایه موجود هستند. این پنل ها با دوام، سبک، خودکار و تقریبا غیرقابل شکستن هستند.

پوشش استخر با پلی کربنات : 5 راز مهم 
پوشش استخر با پلی کربنات : 5 راز مهم

این ها دلایل اصلی افزایش تقاضا برای ساخت پوشش استخر از جنس پلی کربنات بوده اند. انتخاب پوشش مناسب برای استخر، می تواند برای شما تجربه جدیدی در استفاده از استخر شنا به ارمغان بیاورد. حال رازهای پشت‌ این دلایل چیست؟

 

۱- تجربه شنا در تمام فصول سال



اگر فردی هستید که می خواهید در همه فصول سال شنا کنید، پوشش استخر با پلی کربنات انتخاب خوبی برای شماست. دیگر لازم نیست نگران تغییر فصل باشید؛ در تمامی فصول می توانید از آب گرم در استخر شنای خود لذت ببرید. بارش برف نیز هرگز مشکلی نخواهد بود زیرا استخر در طول زمستان پوشیده بوده است.

پوشش استخر با پلی کربنات : 5 راز مهم 
پوشش استخر با پلی کربنات : 5 راز مهم

۲- حفظ بهداشت استخر

چرا از عفونت های ایجاد شده توسط باکتری ها رنج ببرید یا از مواد شیمیایی زیاد برای شستشو و ضد عفونی کردن استخر استفاده کنید؟ نام تجاری مواد شیمیایی که تهیه می کنید مهم نیست، بدون استفاده از پوشش های استخری، شما بازنده ی این نبرد هستید. میزان عفونت به طور مرتب افزایش می یابد و باکتری ها و جلبک ها به سرعت تکثیر می شوند.

 

ساختن استخر شنا در نزدیکی گلها و درختان یک تجربه هیجان انگیز خواهد بود؛ اما آیا می دانید که برگ این گیاهان چقدر می تواند مزاحم شما باشد؟
واضح است که نمی توانید از افتادن برگ ها و وزش باد جلوگیری کنید و این دلیل دیگری است که چرا به یک پوشش استخری نیاز دارید.

۳- ایجاد امنیت برای استخر



می توانید تصور کنید که کنار استخر استراحت می کنید و همزمان باید تلاش کنید تا پرنده ها و حیوانات را از کنار استخر دور نگه دارید؟  این موضوع می تواند باعث اتلاف زمان ارزشمند شما شود.

پوشش استخر با پلی کربنات : 5 راز مهم 
پوشش استخر با پلی کربنات : 5 راز مهم



بدون پوشش استخری پلی کربنات، حوادث اجتناب ناپذیر هستند. این پوشش از سقوط حیوانات خانگی، بچه ها یا حیوانات وحشی در استخر جلوگیری می کند.
پوشش های استخری در این مورد نقش اساسی ایفا می کنند. این پوشش ها همچنین با ایمن نگه داشتن استخر، از سر خوردن و افتادن کودکان در آب جلوگیری می کنند.
این پوشش غیر قابل نفوذ اجازه می دهد کودکان در اطراف استخر بازی کنند بدون این که احتمال وقوع حادثه وجود داشته باشد.

۴- جلوگیری از تبخیر آب

 

تبخیر پدیده ای شایع در استخر های بدون پوشش است. میزان آبی که سالانه از استخر تبخیر می شود دو برابر حجم کل آب استخر است. این بدان معنی است که به وسیله پوشش استخر با پلی کربنات می توانید از هدر رفتن آب جلوگیری کنید و این به معنی صرفه جویی در بودجه شما خواهد بود.

 

پوشش استخر با پلی کربنات برای استخر های سرپوشیده و یا استخرهای داخل منزل نیز ضروری است. رطوبت باعث زنگ زدن فلز می شود، در نتیجه اگر این رطوبت به داخل خانه وارد شود باعث زنگ زدن اشیاء فلزی شما خواهد شود.
پوشش تمام رطوبت استخر را درون خود حفظ خواهد کرد و دیگر نیازی نیست نگران رطوبت بیش از حد در داخل منزل باشید.

۵- تنظیم دمای استخر


پوشش استخر با پلی کربنات های چند لایه که عایق بسیار خوبی هستند، تضمین می کند که دمای استخر در شرایط مختلف آب و هوایی، نوسان زیادی نداشته باشد. این پوشش ها به گونه ای ساخته شده اند که به طور کامل استخر را پوشش داده و اجازه نمی دهند گرما از دست برود.


پوشش های خورشیدی، گرمای خورشید را به آب استخر منتقل می کنند و تا زمانی که خورشید در آسمان باشد، آب استخر شما گرم خواهد بود. این امر موجب صرفه جویی زیادی در مصرف انرژی می شود زیرا نیازی به استفاده از منابع حرارتی دیگر نخواهید داشت.
پوشش های مدرن استخری همچنین محافظ اشعه UV هستند. این ویژگی باعث کاهش آفتاب سوختگی می شود و تضمین می کند که ورقه پلی کربنات طول عمر بیشتری داشته باشد.

استفاده از این پوشش های استخری بسیار راحت است و فقط کافی است دکمه روشن یا خاموش را فشار دهید تا پوشش استخر به سمت مورد نظر شما حرکت کند.

پوشش استخر با پلی کربنات : 5 راز مهم 
پوشش استخر با پلی کربنات : 5 راز مهم

خلاصه



با توجه به موارد ذکر شده، کاملا روشن است که استفاده از راهکار پوشش استخر با پلی کربنات مزایای بسیاری دارد. هر کدام از این مشکلات شاید به نظر ساده برسند اما می توانند باعث شوند شما هزینه های زیادی را برای نگهداری از استخر خود متحمل شوید. ما می توانیم یک راه حل کامل برای همه مشکلات استخر شما ارائه دهیم.

 

مقالات خواندنی: 

پوشش استخری مناسب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

نکاتی در مورد تعمیر و نگه داری پوشش استخر شنا که باید بدانید

چگونه پوشش استخر را دوباره طراحی کنیم؟

پوشش استخر ثابت و متحرک با پلی کربنات

سقف های متحرک استخری

انواع محفظه استخر شیک برای استخر شنا

 

امتیاز شما چیست؟

مطالب مرتبط با این نوشته

One Response