آینه دکوراتیو پنجره ای در ابعاد 100 در 150 سانتیمتر با لبه های تراش خورده + فیلم

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

ساخت آینه دکوراتیو پنجره ای در ابعاد 100 در 150 سانتیمتر

آینه دکوراتیو پنجره ای که هرکدام از قطعه های آن جداگانه تراش خورده، محصولی سفارشی و متفاوت از آینه های دکوراتیو، آینه ها امروزه نقش پر رنگی در منازل و محیط های پیرامون ما دارند و جدا از منعکس کردن سیمای انسان کاربرد های فراوانی در دکوراسیون دارد و ار تنوع بسیاری برخوردار است.
تنوع ساخت آینه های دکوراتیو بسته به ذهن دکوراتور یا افراد خلاق میتواند بی انتها باشد، شرکت کاژه با ساخت آینه های دکوراتیو متنوع توانسته بخش زیادی از این گوناکونی را پاسخ دهد با نگاهی به صفحه  آینه های دکوراتیو  میتوانید تنوع این آینه ها را بررسی نمایید.

آینه دکوراتیو پنجره ای

فیلم نصب آینه دکوراتیو پنجره ای در منزل یکی از مشتریان

کاژه برای آشنایی بیشتر محصولات دکوراتیو ساخته شده از ساخت و یا نصب برخی از پروژه های کوچک و یا بزرگ فیلم های کوتاهی تهیه نموده تا کاربران نحوه استفاده، تنوع ساخت و یا موقعیت این محصولات در فضای مورد نظر را متصور شوند. شما با مراجعه به صفحه فیلم های پروژه های کاژه میتوانید در خصوص ساخت محصولات و یا اجرای پروژه های دیگر اطلاعات بیشتری کسب کنید و ما را از نظرات خود بهره مند سازید.

آینه دکوراتیو پنجره ای

با داشتن آینه دکوراتیوی خاص و زیبا چیدمان محیط زندگیمان دلپذیر تر میگردد، آینه دکوراتیو پنجره ای نمونه ای از قرار گیری چندین آینه در کنار هم برای ایجاد یک فضای هارمونیک و آشناست ( پنجره ) که شاید بتواند انسان را به خاطرات خوب گذشته پیوند بزند و لحظاتی او را از سرعت بی دریغ زمان دور کند. در ضمن فیلمی از چگونگی نصب آینه با چسب روی دیوار تهیه گردیده کسه میتوانید از صفحه آموزش نصب آینه روی دیوار مشاهده نمایید.

آینه پنجره ای 100 – 150 سانت یکی از پر فروش ترین آینه های دکوراتیو شرکت کاژه میباشد. در زیر هم یک نمونه دیگر از این آینه با فریم طلایی قرار داده شده است. فیلم اینه پنجره ای زیر توسط مشتری عزیزمان تهیه و ارسال گردیده.

آینه پنجره ای - کاژه

 

آینه پنجره ای - کاژه

 

 

کاژه دارای خدمات متعدد و متنوعی در بخش دکوراسیون منازل میباشد، لطفا با مطالعه بیشتر صفحات سایت خدمات این شرکت مطلع شوید.

5/5 - (15 امتیاز)

مطالب مرتبط با این نوشته