یک آینه کاری مدرن برای اتاق نشیمن

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

یک آینه کاری مدرن برای اتاق نشیمن

گرچه تمام اتاق‌ها و اجزای خانه جایگاه ویژه‌ای برای خود دارند، اما اتاق نشیمن هر خانه‌ای در این بین از اهمیت خاصی برخوردار است. در اتاق نشیمن نسبت به دیگر بخش های خانه وقت بیشتری صرف می شود و برای اهالی خانواده حس خاصی را تداعی می کند. در طراحی های داخلی شاید یکی از مشکل ترین بخش ها طراحی اتاق نشیمن است، چون نشیمن هم باید حس شیک بودن را تداعی کند و هم راحتی. لذا رسیدن به ایده دکور که هر دو این خصوصیات را دارا باشد کمی مشکل و زمان‌بر است.

آینه از جمله متریالی است که اگر ایده مناسبی برای حضورش در نشیمن وجود نداشته باشد، می تواند در این بخش از خانه به عنصر مزاحمی تبدیل شود؛ اما مزایای وجود آینه کاری با طراحی درست و ایده خوب باعث می شود هر کدام از ما هنگام طراحی و چیدمان به عنصر آینه فکر کنیم.

یکی از انواع آینه که حضورش می تواند نشیمن ما را دگرگون کند، آینه کاری با طراحی مدرن است. آینه های مدرن جایگاه خود را از یک عنصر صرفاً کاربردی به عنصری زیبایی شناسانه که بعضاً وظیفه کاربردی خواهد داشت عوض کرده‌اند. در واقع آینه های مدرن بیش از اینکه وظیفه انعکاس تصویر افراد را به عهده داشته باشند، دارای ویژگی زیبایی شناسانه هستند.

 

این طراحی آینه مدرن که در تصویر می بینید، می تواند تغییرات زیبایی شناسانه بسیاری را در اتاق نشیمن شما ایجاد کند. این محصول با توجه به برش ها عمودی متعدد و تغییر زاویه قاب‌های به وجود آمده از عنصر آینه آشنایی زدایی کرده و شما را با اثری جدید مواجه می کند.

این محصول ممکن ست در ابتدا امر و از روبرو حس یک جام آینه مربع مستطیل را القا کند اما با توجه به متفاوت بودن زاویه هر کدام از اجزا به صورت عمودی، بخش های مختلف محیط را در یک قاب به بیننده نشان می دهد که حس دیدن یک آینه کلاسیک را کاملاً از بین می برد؛ اما آینه از پهلو و با توجه رنگ مشکی کناره های هر آینه که به سمت بیرون متمایل شده اند، چیزی فراتر از یک آینه را متصور می شود. این محصول مدرن بیش از آنکه آینه باشد یک اثر مفهومی هنری محسوب می شود که می تواند جلوه ای خاص به اتاق نشیمن ببخشد.

گروه کاژه با زاویه دید هنرمندانه ای که به محصولات دکوراتیو، به خصوص آینه کاری دارد، توانسته از محصولات تک بعدی، به آثار چند بعدی برسد که حضورشان فضای اطرافشان را تحت تاثیر قرار داده و دگرگون کند. کاژه با بهره گیری از دانش هنرمندان و متخصصان مختلف آماده ارائه طرح و پیشنهاد برای فضاهای مختلف منزل شما و یا اجرای طرح های شما به صورت کاملاً حرفه ای است.

امتیاز شما چیست؟

مطالب مرتبط با این نوشته