ایده‌های دکوراسیون لوکس سال 2017

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

ایده‌های دکوراسیون لوکس سال 2017

مرمر را فراموش کنید. مرمر ایده مناسبی در سال 2017 نیست. چشم‌هایتان را ببندید و خانه را در ذهنتان طراحی کنید، برای بازکردن قفل زندگی، برای طراحی خانه‌های سال 2017 مرمر دیگر به‌کار نمی‌آید. زندگی محتاج تغییرات عمده است. فقط چند تغییر در طراحی خانه‌ها زندگی را دلنشین‌تر می‌کند. به سراغ طبیعت بروید، رنگ سبز تیره – سفید و رنگ چوب و یا حتی مواد چوب پنبه‌ای گزینه‌های مناسبی است. طراح به دنبال راه‌حل است. او از ساختار‌های ظریف و مینیمال برای طراحی‌های داخلی بهره می‌برد. او مصمم است با استفاده از رنگ‌هایی که به طبیعت نزدیک‌ترند، آرامش و رفاه را به خانه شما بیاورد. این ایده‌ها برای طراحی داخلی سال 2017 پیشنهاد می‌شود.

رنگ سفید در طراحی 2017 برای رنگ زمینه مناسبت همیشگی دارد. سفید، رنگ زیبا و آرام است، ساده است و لوکس. به شما اجازه می‌دهد محافظه‌کاری را در کاربرد اشیا و رنگ‌ها کنار بگذارید.  کودکی کنید، رنگ‌های گوناگون، مواد طبیعی، چوب، منسوجات و … را به کاربگیرید. سفید رنگ صلح و زیباییست و پذیرای انواع مختلفی از رنگ‌هاست. رنگ‌ها برروی سفید خیره‌کننده‌تر و هنری‌تر به نظر می‌رسند.

ترکه‌های چوب را برای طراحی فضای داخلی به‌کار ببرید

چوب رنگ گرمی دارد. اگر رنگش قرمز، یا قهوه‌ای مایل به قرمز باشد که دیگر برای طراحی 2017 ایده‌آل است. برای طراحی شومینه و درودیوار حمام پوشش مات به‌کار ببرید. هم گرما را به فضای خانه میآورد و هم به خانه شما احساس مدرنی می‌بخشد. همان احساسی که هرسال با آمدن پاییز به انسان دست می‌دهد. شما با اولین نگاه به منظره پاییزی می‌گویید وای… بسیار زیباست!

تمام طیف‌های رنگ سبز پیشنهاد مناسبی برای پوشش صندلی، کوسن و دکوراسیون است. از تیره‌ترین تا روشن‌ترین سبزها برای دکوراسیون استفاده کنید. تا امکان دارد از مواد طبیعی مانند چوب، خز و … بهره‌بگیرید. برای ایجاد نور طبیعی از لامپ برنجی استفاده کنید. از ترکیباتی که گفتیم در چندین برند معروف استفاده شده است.

در سال 2016 رنگ‌های صورتی و آبی مد بود اما امسال برای طراحی از فلزات الهام می‌گیرند. پدیده‌هایی که در فضا چشم‌گیر است، مانند ستاره‌های آسمان و اجرام فلکی. اینها سمبل‌هایی هستند که طراحان برای مدل‌های 2017 از آنها الهام می‌گیرند استفاده از این عناصر خود به ایجاد نوعی سبک رمانتیک انجامیده است.

مدل جدید تخت‌خواب‌ها

ایده‌های دکوراسیون برای اتاق خواب و تخت خواب قبل از 2017 به گونه‌ای دیگر بود. تخت خواب‌های فلزی که کناره‌هایش با سرتخت‌های آهنی تزئین می‌شد و کاملا بی روح می‌نمود در هتل‌ها و خانه‌های اشرافی بسیار دیده می‌شد. این‌ها البته مدل‌های ماندگاری هستند اما قطعا طراحی بسترهای خواب در سال 2017 این چنین نیست. برای این سال تخت‌خواب‌های چوبی ساده مد روز است. البته روکش‌های مخملی، رنگ‌های خنثی و یا روکش‌های پر زرق و برق هم می‌تواند طراحی اتاق خواب را کامل کند. به تصویر نگاه کنید. اگر می‌خواهید نور مناسبی برای اتاق خواب داشته باشید که با محیط نیز همخوانی داشته باشد می‌توانید اینگونه از نور خورشید بهره‌بگیرید.

امتیاز شما چیست؟

مطالب مرتبط با این نوشته