بررسی نقش شیشه های استیند گلس و تیفانی در نورپردازی فضا

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

یکی از مهم ترین مولفه هایی که در دکوراسیون داخلی هر فضایی، با توجه به اهداف و عملکردهای آن، مورد توجه قرار می گیرد، نورپردازی محیط مورد نظر می باشد. در نورپردازی محیط، همواره باید دقت کنید که محیط مورد نظر شما، چه حالت روحی را به طرف انتقال خواهد داد. بعضی از محیط ها نورهای کم و محدودی می طلبند تا دنج و آرام و خصوصی باشند، در صورتی که بعضی از اماکن، نور زیادی را طلب می کنند تا سرزنده و روشن بوده و احساس خوشایندی را به افراد القا نمایند. شیشه های استیند گلس و تیفانی، جزءِ متریال هایی هستند که استفاده از آن ها در محیط، باعث به وجود آمدن نور و رنگی بسیار زیبا می شود و ترکیبی از رنگ های مختلف را، در طیف های متنوع، در فضا می گستراند. به همین منظور، استفاده از شیشه های استیند گلس و تیفانی  در جای جای محیط های سربسته، بسیار رایج و پرکاربرد است و امروزه مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است.

 

کاربرد تکنیک تیفانی و استیند گلس در نورپردازی

یکی از مهم ترین کاربردهای شیشه های استیند گلس و تیفانی در اماکن سربسته، استفاده از آن ها در درب ها و پنجره ها و گنبدهای شیشه ای است که نور خورشید را، در رنگ های متنوع، در فضا منعکس کرده و باعث به وجود آمدن فضایی خاص و متفاوت می شوند. رنگ های به کار رفته در این شیشه ها، کاملا وابسته به سلیقه ی شخصی شما و رنگ های به کار رفته در چیدمان محیط مورد نظرتان می باشد و نور خورشید نیز، متناسب با همین رنگ ها، در فضای مورد نظرتان پخش شده و چشمتان و روحتان را می نوازد.

همچنین استفاده از شیشه های استیند گلس و تیفانی در پارتیشن های شیشه ای، که به عنوان جداکننده در محیط های داخلی استفاده می شوند نیز، باعث افزایش نور و روشنایی در محیط شده و طیفی از رنگ های متنوع را در فضا منعکس می کند.

استفاده از شیشه های تیفانی و استیند گلس در نورپردازی منازل

استفاده از شیشه های استیند گلس و تیفانی در منازل مسکونی بسیار رایج و پرطرفدار است. چه بسا افرادی که بعد از استفاده از درب ها و پنجره های معمولی شیشه ای در منزل، ناگهان به فکر نوسازی و ایجاد تنوع در منزل خود افتاده و تمام آن ها را با شیشه های استیند گلس و تیفانی تعویض نموده اند. همچنین افراد زیادی، برای استفاده ی حداکثری از نور طبیعی آفتاب، از گنبدهای شیشه ای استیند گلس در سقف خانه هایشان استفاده می کنند و با ایجاد تغییرات اساسی در محیط زندگیشان، محیطی جدید و دلنشین را برای خود و خانواده شان رقم می زنند. البته همواره مشاوره با گروه های دکوراسیون حرفه ای، برای ایجاد تغییرات، لازم و ضروری است و نباید بدون  فکر و بررسی های قبلی، وارد میدان شد.

شرکت دکوراسیون کاژه، دارای تیمی متخصص و قابل اعتماد، در زمینه ی استفاده از شیشه های استیند گلس و تیفانی می باشد و با مراجعه به سایت این مجموعه می توانید، پروژه های اجرا شده توسط این تیم را مشاهده کرده و از آن ها ایده برداری نمایید.

امتیاز شما چیست؟

مطالب مرتبط با این نوشته

One Response