خرید گنبد شیشه ای ؛ 4 دلیل محکم برای دکور با گنبد شیشه ای

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

خرید گنبد شیشه ای

خرید گنبد شیشه ای

این روزها توجه به دکوراسیون داخلی منزل از اهمیت ویژه ای برخوردار است . به همین سبب برای رسیدن به یک دکوراسیون متفاوت پارامترهای مختلفی در منزل مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال استفاده از هنر آینه کاری یا استفاده از گنبدهای شیشه ای این نیاز را به بهترین شکل ممکن مرتفع می کند. گنبدهای شیشه ای به شما این امکان را می دهد که شبیه به دکوراسیون های لوکس فضای منزل خود را طراحی کنید. اگر می خواهید همه را با دکور جدید منزلتان شگفت زده کنید به شما توصیه می کنیم از گنبدهای شیشه ای استفاده کنید. با ما همراه باشید تا شما را با مزایای این سازه مدرن و خاص بیشتر آشنا کنیم.

خرید گنبد شیشه ای
خرید گنبد شیشه ای

 

مزایای استفاده از گنبد شیشه ای

در گذشته با استفاده از گچ بری های انجام شده بر روی سقف کار دکور کردن فضای داخلی به انجام می رسید. به شکلی که گل های رنگی در لابه لای گج بری ها به زیبا تر شدن نمای داخلی بسیار کمک می کرد. باید بگویم این روزها با استفاده از  گنبدهای شیشه ای فضای بیرون از خانه شما شبیه به یک نقاشی به تصویر کشیده می شود. گنبدهای شیشه ای با توجه به اینکه از شیشه ساخته شده است ( شیشه استین گلاس ) از مزایای بسیار در مقایسه با گنبدهای گچی برخوردار است که در ادامه به آن ها اشاره می شود.

 

  • مقاومت بسیار بالا
  • نور پردازی به صورت طبیعی
  • عایقی مناسب در برابر گرما و سرما
  • بزرگ نمایی سقف

 

مقاومت بسیار بالا

یکی از مواردی که سبب می شود شما را برای خرید گنبدهای شیشه ای تشویق کنیم مقاومت بسیار بالای این سازه است. گنبدهای شیشه ای از مواد مرغوب و باکیفیت ساخته شده است که در اثر ضربات آسیب نمی بیند امر دیگری که توجه به این گنبدها را بسیار زیاد کرده است نظافت کاری آسان آن است. گنبدهای شیشه ای از موادی رویه شده اند که گرد و خاک بر روی آن ها بسیار دیر نفوذ پیدا می کند و به راحتی در کمترین زمان ممکن تمیز می شود.

خرید گنبد شیشه ای
خرید گنبد شیشه ای

نور پردازی به صورت طبیعی

امری دیگر که خرید گنبد شیشه ای را این روزها بسیار زیاد کرده است نور پردازی طبیعی آن در فضای داخلی منزل است. شما بدون استفاده از نورهای مصنوعی می توانید نور مورد نیاز در فضا را تامین کنید. می توانید از گنبدهای شیشه ای برای اتاق نشیمن خود استفاده کنید تا یک نور پردازی آرامش بخش را در فضا تجربه کنید.

خرید گنبد شیشه ای
خرید گنبد شیشه ای

عایقی مناسب در برابر گرما و سرما

نحوه نصب این سری از گنبدها به شکلی است که در طی گذر زمان از اتلاف انرژی جلوگیری می کند. در سرمای زمستان مانع از هدر رفتن انرژی محیط می شود. از سوی دیگر در فصل تابستان با نور پردازی طبیعی به وسیله گنبدهای شیشه ای می توان فضای دل انگیزی را در محیط حاصل کرد.

خرید گنبد شیشه ای
خرید گنبد شیشه ای

 

بزرگ نمایی سقف

امری دیگر که خرید گنبد شیشه ای را این روزها بسیار پر رنگ کرده است بزرگنمایی ایجاد شده بر روی سقف است. به دلیل اینکه ارتفاع این گنبدهای شیشه ای از سقف بیشتر است  این بزرگ نمایی رخ می دهد. به شکلی که شما یک ارتفاع بلندی را در فضا با نصب گنبدهای شیشه ای مشاهده می کنید. گنبدهای شیشه ای در تناژ رنگی مختلفی در بازار عرضه شده اند. از همین رو شما با توجه به نیاز و تم رنگی که در منزل دارید می توانید یک ایده پردازی مناسب را برای منزل خود انتخاب کنید. رنگ های به کار رفته در این گنبدهای شیشه ای در تناژ رنگی قرمز، آبی و زرد است که شما با توجه به سلیقه خودمی توانید یک رنگ مناسب انتخاب کنید.

 

گفتنی است که گنبدهای شیشه ای را به صورت سفارشی هم طراحی می کنند. انتخاب رنگ و طرح در نوع سفارشی متناسب با علاقه خریدار است.

 

چرا باید گنبد شیشه ای بخریم؟

در ویلاهای خود یا در محیط کاریتان با استفاده از یک گنبد شیشه ای همه را شگفت زده خواهید کرد. اثری که این گنبدهای لوکس در فضا ایجاد می کنند سبب می شود یک دکوراسیون مدرن در محیط منزل یا محیط کاری شما مشاهده شود. توصیه ما به شما برای متفاوت بودن استفاده از گنبدهای شیشه ای لوکس است.

خرید گنبد شیشه ای
خرید گنبد شیشه ای

 

5 ویژگی شرکت کاژه در طراحی و نصب گنبد شیشه ای:

  1. استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت در ساخت سازه ها
  2. رنگ دانه های طبیعی برای رنگ کاری شیشه ها
  3. آشنایی با انواع سبک های طراحی
  4. توجه به نیاز مشتری و تعامل خوب با مشتری
  5. ارایه خدمات در تمام شهرهای ایران
  6. نمونه کار های بسیار باشکوه در بیشتر استان ها

 

مقالات خواندنی:

گنبد شیشه ای استین گلس یا گنبد شیشه ای تزئینی

گنبد شیشه ای ؛ نمونه های از گنبدهای ۸ ضلعی

گنبد شیشه ای ۸ ضلعی استیند گلس

در مورد نصب گنبد شیشه ای استیند گلس بیشتر بدانید

 

 

امتیاز شما چیست؟

مطالب مرتبط با این نوشته