روکش و کاور پارچه ای برای استخر

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

روکش و کاور پارچه ای برای استخر

پوشش پارچه ای استخر چیست و برای چه مواردی استفاده می شود؟

تولید کاور پارچه ای، یک تکنولوژی بسیار فناورانه است که در سال های اخیر وارد کشور عزیزمان شده است. در این بخش قصد داریم شما را با این تکنولوژی آشنا کرده و اطلاعاتی درباره آن ارائه کنیم. روکش‌ها به ما این امکان را می‌دهند که استخر را در تابستان، زمستان یا هر زمانی از سال بپوشانیم تا تمیز و محافظت شوند. آیا می خواهید استخر خود را بپوشانید؟ گزینه های بسیار زیادی برای انتخاب وجود دارند. شما می توانید از بین نمونه هایی که در بازار وجود دارند، یک نمونه را برای استخر خود خریداری کنید. باید در نظر داشته باشید که تمام گزینه های پوشش استخر از ورود زباله هایی مانند خاک، برگ و شاخه ها به داخل استخر جلوگیری می کنند.

مزایای روکش پارچه ای کاژه

روکش پارچه ای کاژه همچنین با محافظت در برابر اشعه های خورشید، میزان جلبک های رشد کرده در استخر را به حداقل می رساند. به همین دلیل نیز بسیاری از افراد از این محصول برای کاهش تکثیر جلبک های موجود در آب استفاده می‎کنند. این امر مزایای بسیار زیادی را به دنبال دارد. به عنوان مثال باعث کاهش هزینه های نهایی تمیز کردن استخر و جلبک های موجود در آن می شود. همچنین باعث می شود هنگام شنا در استخر، آب شفاف و زلال تر از حد معمول به نظر برسد. به همین دلیل است که اغلب کارشناسان بهداشتی استخر، صاحبان استخر را به خرید انواع روکش مرغوب دعوت می‎کنند.

برای اینکه بتوانید از مزایای روکش پارچه ای بهره مند شوید، نیاز به آشنایی با طرز کارکرد این محصول دارید. بسیاری از استخرهای قدیمی، پس از انجام فرایند بازسازی ساختمان، از مدل های متنوع روکش استخر استفاده می کنند. نحوه استفاده از مدل‎های جدید، بسیار راحت تر و آسان تر از مدل های قدیمی است.

روکش استخر
روکش استخر

انواع روکش پارچه ای برای استخرهای شنا

انواع مختلفی از روکش پارچه ای وجود دارند که می توان برای استخر استفاده کرد. این محصولات به دلیل تنوع استفاده، دارای نمونه های مختلفی هستند. به عنوان مثال برخی از آن ها برای فصول مختلف سال مورد استفاده قرار می گیرند. در حالی که برخی دیگر فقط برای مصارف صنعتی مصرف شده و می توان برای تمام فصول آن ها را به کار گرفت. در این بخش قصد داریم شما را با دو نمونه از مهم ترین روکش های پارچه ای آشنا کنیم. پس چنانچه قصد آشنایی با نمونه های گوناگون این تولیدات را دارید، می توانید ما را تا پایان این بخش همراهی کنید.

• کاور پارچه ای برای استخرهای شنا

پوشش زمستانی در اصل یک برزنت بزرگ است که روی استخر می‎رود و در آب می‎نشیند تا از رسوب زباله ها جلوگیری کند. این پوشش توسط کیسه های آب در جای خود ثابت می شود، که اغلب باید تعویض شوند. روکش های زمستانی در ابتدا ساده ترین و مقرون به صرفه ترین گزینه برای نصب هستند. با این حال، این روکش ها عمر مفید ثابتی دارند و نمی توان برای مدت طولانی از آن ها استفاده کرد.

• کاور پارچه ای برای استفاده های ایمنی

روکش‌های ایمنی از جنس تور بافته شده هستند و با استفاده از تسمه هایی سنگین به استخر متصل می شوند. این کار باعث ایجاد یک حصار قوی شده و در واقع موجب جلوگیری از بروز خطر می شود.. این روکش های باکیفیت محافظت بیشتری را برای کودکان، حیوانات و اتفاقات ناخواسته ایجاد کرده و از بروز حوادث جلوگیری می کنند. در حالی که پوشش های زمستانی ممکن است نیاز به نگهداری در طول زمستان برای حذف برگ ها و آب داشته باشند، پوشش های امنیتی معمولاً به توجه بسیار کمی نیاز دارند.

کاور پارچه ای

مزایای استفاده از انواع کاور پارچه ای باکیفیت

با فرا رسیدن فصل زمستان، استخری که در تابستان از آن بسیار لذت می بردید، با کاهش محسوس دما روبرو می شود. این امر نشان می دهد زمان آن فرا رسیده است که در مورد خرید و نصب روکش و کاور استخر تصمیم گیری کنید. اگر هنوز در این باره تصمیم نگرفته اید، از شما دعوت می کنیم تا مزایای بارز نصب این محصولات را در ادامه بخوانید. پس از انجام این کار، دیگر برای انتخاب، خرید و استفاده از این تولیدات مصمم هستید.

صرفه جویی بیشتر در مصرف آب

انواع روکش پارچه ای سطح آب را می پوشانند و در نتیجه تبخیر را کاهش می دهند. به همین علت نیز شما می توانید به راحتی آب استخر را تا چند هفته بدون تغییر استفاده کنید. البته این امر بستگی به میزان رجوع به استخر دارد. هر چه میزان ورود افراد به استخر بیش تر شود، احتمال کاهش آب داخل آن افزایش پیدا می کند. با این حال می توان گفت انواع کاورهای پوششی می توانند به عنوان یک محافظ در برابر تبخیر عمل کنند.

افزایش زیبایی دکوراسیون داخلی

با استفاده از روکش های نامبرده، زیبایی دکوراسیون داخلی افزایش پیدا می کند. زیرا این محصولات به عنوان یک پارچه پوششی باعث از بین رفتن ظاهر نامرتب استخر می شوند. به همین دلیل نیز می توان آن ها را برای پوشاندن استخرهایی که عمق کمی دارند مورد استفاده قرار داد. البته نمی توان تاثیر زیبایی این محصولات را بر روی دکوراسیون فضای خارجی نیز نادیده گرفت. زیرا این تولیدات علاوه بر درخشش فضاهای داخلی، فضای خارجی را نیز زیبایی می بخشند.

روکش پارچه ای کاژه
روکش پارچه ای کاژه
امتیاز شما چیست؟

مطالب مرتبط با این نوشته