سفارش شیشه سکوریت / ساختمان‌های مسکونی و تجاری

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

سفارش شیشه سکوریت

سفارش شیشه سکوریت

احتمالا شما جزء کسانی هستید که قصد دارید برای پنجره‌ها و درهای خانه، اماکن شخصی یا فضای کار یا اداره خود شیشه انتخاب کنید، اما با محصولات متنوعی در بازار مواجه شدید و انتخاب برای شما سخت شده است. ما به شما استفاده از شیشه سکوریت را پیشنهاد می‌کنیم.  شیشه سکوریت خود را می‌توانید به راحتی از کاژه تهیه کنید.

چرا امروزه استفاده از شیشه سکوریت توصیه می‌شود؟

با کمی دقت در ساختمان‌ها و برج‌ها در شهر متوجه می‌شوید که امروزه اغلب از این نوع شیشه برای پنجره‌ها استفاده شده است. بخصوص در محیط‌های کاری مدرن در ادارات یا مغازه‌ها ترجیح داده می‌شود که جدا کننده‌ی فضاها شیشه‌ای باشد و فضاها به هم دید داشته باشند. افزایش میزان سفارش شیشه سکوریت در شرکت کاژه یکی از شواهد این مدعاست.

 

سفارش شیشه سکوریت
سفارش شیشه سکوریت

همچنین در اتاقک‌های شیشه‌ای و گلخانه‌ای، درب‌های شیشه ای و ویترین فروشگاه‌ها از شیشه با ابعاد بزرگ استفاده می‌شود. درنتیجه ایمنی و مقاومت مکانیکی این شیشه‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می شود و دیگر نمی توان از شیشه های معمولی استفاده کرد. در این گونه مکان‌ها استفاده از شیشه سکوریت که استحکام و مقاومت بالایی در برابر صدمات دارد و کاملا ایمن است، رایج است.

برتری شیشه سکوریت نسبت به شیشه معمولی در چیست؟

شیشه سکوریت نوعی از شیشه است که طی فرآیندهای حرارتی ویژه تولید می‌شود. در نتیجه این فرآیندها شیشه‌هایی تولید می شود که در برابر ضربه و فشار عوامل طبیعی مثل باد و طوفان و سنگینی برف در نواحی سردسیر کشور و دمای زیاد خورشید در نواحی گرمسیر و سایر عوامل مقاومت و استحکام زیادی دارند.

بنابراین اگر ایمنی در منازل و محیط کار شما برایتان حائز اهمیت است به شما استفاده از شیشه سکوریت را پیشنهاد می دهیم. شیشه سکوریت در زمان شکستن به خرده‌های شیشه با لبه‌های صیقلی تبدیل می‌شود که برندگی ندارند و خطری افراد داخل یا خارج از ساختمان را تهدید نمی کند.

شیشه سکوریت نسبت به شیشه معمولی با ضخامت برابر، وزن برابری دارد و برخلاف تصور افراد، شیشه سکوریت سنگین‌تر از شیشه های معمولی نمی باشد و دلیل مقاوم بودن شیشه سکوریت فرآیندهای ویژه حرارتی و مکانیکی است که روی آن صورت می پذیرد.

رنگ و شفافیت شیشه سکوریت در اثر اعمال فرآیند‌های سکوریت شدن هیچ گونه تغییری نمی‌کند و همچنان رنگ و شفافیت شیشه‌ی اولیه را خواهد داشت. هم چنین ضخامت و دیگر خواص فیزیکی و شیمیایی شیشه سکوریت نسبت به شیشه معمولی اولیه تغییری نمی کند و تنها مقاومت آن در برابر ضربه، فشار و حرارت بهبود می‌یابد.

با افزایش مصرف شیشه در ساختمان‌ها و اهمیت یافتن مقوله‌ی استحکام و ایمنی شیشه و همچنین مقاومت حرارتی آن، استفاده از شیشه سکوریت بسیار رایج شده است. امروزه در جهان بالاترین میزان مصرف شیشه‌های ساختمانی مربوط به شیشه سکوریت است و میزان سفارش شیشه سکوریت رشد صعودی دارد. در کشورمان ایران نیز که در صنعت تولید شیشه مانند سایر صنایع پیشرفت داشته است، کارخانه‌های زیادی اقدام به تولید شیشه سکوریت کرده‌اند و سفارش شیشه سکوریت افزایش یافته است. شرکت کاژه از با سابقه ترین فروشندگان شیشه‌های سکوریت است که امکان سفارش ساخت سازه‌های مقاوم با شیشه های سکوریت را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده است.

نصب شیشه سکوریت

نصب شیشه سکوریت کار هر کسی نیست و باید فرد متخصص این کار را انجام دهد و با وجود استحکام و مقاومت این نوع شیشه در برابر ضربه و فشار، اگر نصب آن تخصصی و با دقت انجام نشود موجب شکستن ناگهانی شیشه سکوریت می شود. برخلاف شیشه معمولی، شیشه سکوریت را نمی‌توان در زمان نصب به اندازه دلخواه برش داد و ابعاد آن باید قبل از سکوریت شدن مشخص و برش داده شود. این نکته را هنگام سفارش شیشه سکوریت باید در نظر داشت.

بعد از سفارش شیشه سکوریت یا ساخت سازه‌های مقاوم با شیشه‌های سکوریت توسط کاژه، متخصصان این شرکت برای نصب به محل مورد نظر شما می‌آیند و این فرایند را برایتان تسهیل می‌کنند.

 

مقالات خواندنی: 

شیشه سکوریت و کاربرد آن در معماری (بروزرسانی ۲۰۱۸)

امتیاز شما چیست؟

مطالب مرتبط با این نوشته