درب شیشه ایی لابی، ورودی ساختمان ها

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

درب شیشه ایی لابی در ساختمان های مختلف به عبارتی  مهم ترین قسمت ساختمان است که بیشتر از قسمت های دیگر جلب توجه می کند. لابی ساختمان ها می تواند شامل لابی ساختمان های مسکونی و هتل ها یا بسیاری از ساختمان های دیگر باشد. یکی از انواع درب های لابی که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و طرفداران زیادی دارد درب هایی هستند که با شیشه های زینتی تزیین شده اند. انواع شیشه های تزیینی با جنس مرغوب و طرح های مختلف در زیباتر ساختن محیط مورد نظر نقش دارند. انواع شیشه ها با طرح های ساده و یا شیشه های رنگی برای درب لابی مطابق با سلایق گوناگون ساخته و اجرا می شوند. کاژه با در نظر داشتن سلایق مختلف مشتریان انواعی از شیشه با طرح های مطلوب را جهت استفاده برای تزیین درب لابی طراحی کرده است.

ابعاد متنوع شیشه های درب لابی

شیشه هایی که برای درب لابی طراحی می شوند انواع مختلفی دارند و به شکل های مختلف تراش داده می شوند. ابعاد در نظر گرفته شده برای شیشه با توجه به درب مورد نظر دارای تنوع می باشد. انواع درب لابی در ساختمان های مختلف قابلیت استفاده از شیشه های تزیینی با ابعاد گوناگون عرضه شده را دارند. زیبایی منحصر بفرد در انواع شیشه های طراحی شده برای درب لابی در طرح های استین گلس و تیفانی به مقدار زیادی به چشم می خورد که هر کدام ویژگی های خاص خود را برای استفاده دارند.

انواع شیشه های درب لابی و اجرای آنها

همان طور که گفته شد شیشه های در نظر گرفته شده برای انواع درب لابی با تنوع بالا وجود دارند و اجرا و مونتاژ هریک از آنها با دیگری متفاوت می باشند. انواع شیشه های تزیینی دست ساز برای استفاده جهت درب لابی با کیفیت و مطلوبیت بالا را می توان با هر نوع طرح دلخواه تهیه کرد. هریک از انواع شیشه ها زیبایی خاصی را برای ترکیب با چوب و فلز جهت درب لابی دارند و با در نظر گرفتن نوع ساختمان و انتخاب متناسب ترین شیشه برای درب لابی می توان زیبایی بیشتری را در محیط خلق کرد. البته نوع طراحی و معماری داخلی ساختمان نیز در انتخاب انواع شیشه های تزیینی برای درب لابی تاثیرگذار می باشد. کیفیت مناسب شیشه های استفاده شده برای درب لابی می تواند علاوه بر ایمنی مناسب و محافظت از محل مورد نظر یک اثر هنری زیبا را نمایان سازد. برای بهره مندی از زیبایی درب های شیشه ای برای لابی ساختمان های مختلف باید با توجه به نوع ساختمان طرح مطلوب را تهیه کرد.

امتیاز شما چیست؟

مطالب مرتبط با این نوشته