لوستر استیندگلس

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

انواع طرح های لوستر استیند گلس

لوستر استیندگلس

معرفی

لوستر استیندگلس می تواند بخشی از یک دکوراسیون داخلی فاخر و مجلل باشد. مهم نیست سبک طراحی داخلی شما مدرن است یا کلاسیک. مهم این است که لوستر استیند گلس در هر فضایی قرار بگیرد جلوه ای بی نظیر به آن می بخشد.

لوستر استیند گلس
لوستر استیند گلس

همچنین این لوسترها را می توان در کاربری های مختلف استفاده نمود. لوستر استیندگلس می تواند قسمتی از دکور یک بوتیک بزرگ و گران در یک مجتمع تجاری لوکس باشد یا می تواند بخشی از فضای صمیمی و گرم خانه ای کوچک واقع شود.

این لوسترها از شیشه های تراش خورده در رنگ ها و ابعاد مختلف با ضخامت های متفاوت ساخته می شوند. موضوعی که کیفیت لوستر استیند گلس و بازه ی قیمت آن را مشخص می کند کیفیت شیشه های به کار رفته داخلش است.  طراحی هریک از این لوسترها منحصر به فرد بوده و می تواند ترکیب رنگی متناسب با مبلمان و دیوارها و یا سایر عناصر معماری داخلی داشته باشد تا فضایی 

لوستر استیند گلس
لوستر استیند گلس

انواع طرح ها در لوستر استیندگلس

در انتخاب طرح لوستر استیندگلس می توانیم از خطوط ساده و خلوت یا طرح های ارگانیک شلوغ و پیچیده استفاده کنیم. همچنین می توانیم انتخاب کنیم شیشه های آن تک رنگ یا چند رنگ باشد. دقیقا به همین علت است که این نوع لوستر طرفداران بسیاری دارد چون تنوع انتخاب را برای سلیقه های متفاوت فراهم می کند. جالب است بدانید نوع فریم، رنگ و ضخامت آن در لوستر استیندگلس قابل تغیر است.

اگر کف سازی یا کاغذ دیواری های گل دار یا شلوغی بر روی دیوارهای خانه تان دارید می توانید لوستر را از نوع ساده با جزئیات کم و رنگ های محدود استفاده کنید. همچنین اگر سنگ یا سرامیک کف جزئیات خاصی ندارد یا جنس پوشش دیوارها از رنگ ساده می باشد، می توانید از لوسترهای استیندگلس پرکار برای شکوه بخشیدن به خانه تان بهره ببرید.

همچنین جالب است بدانید که شما می توانید از لوستر استیندگلس به عنوان عنصری تعریف کننده برای هرفضا در خانه یا محل کارتان استفاده کنید. تلالوء خاصی که توسط نور محیط در شیشه های آن ایجاد می شود، شکست نور را چند برابر می کند. علاوه بر این، نور لوستر استیندگلس باعث ایجاد بازتاب بر روی دیوار و کف می شود و طرحی فوق العاده را در محیط ایجاد می کند.

انواع طرح های لوستر استیند گلس
انواع طرح های لوستر استیند گلس

 

فرم، ابعاد و ترکیب رنگی در لوستر استیندگلس

فرم، ابعاد و شکل در لوستر استیندگلس می تواند بسته به نیاز فضا کوچک یا بزرگ و مستطیلی، منحنی، بیضی، هذلولی و غیره باشد. به طور مثال اگر از این لوسترها برای اتاق خواب استفاده می کنید می توانید نوع کوچکتر آن را با رنگ های آرامش بخشی همچون آبی و نیلی، یاسی، زرد کم رنگ، سبز کم رنگ و غیره سفارش دهید. آبی و نیلی در شیشه های استیندگلس به طور هنرمندانه ای پس از عبور نور زیبا و آرام بخش است و برای اتاق خواب انتخاب بسیار مناسبی هستند.

همچنین اگر قصد دارید لوستر استیندگلس را برای پذیرایی یا نشیمن خانه خود خریداری کنید می توانید از رنگ های، قرمز، زرد، سبز یا قهوه ای و خردلی بسته به نوع فضا و رنگ مبلمان و فرش استفاده کنید.

در این فضاها می توان از ترکیب رنگی مکمل، متعادل، متجانس یا متضاد استفاده کرد. اگر در فضاهایی همچون نهار خوری، از رنگ زرد و نارنجی استفاده شود، نتیجه محیطی زنده تر و دلنشین تر خواهد بود.

لوستر استنید گلس
لوستر استیند گلس

از نوع بی رنگ یا شفاف لوستر استیدگلس می توانید در اتاق های مطالعه، کار و ساختمان های اداری استفاده کنید. در این صورت علاوه بر پدید آوردن فضایی شیک و دلنشین، رنگ غالبی در محیط وجود نخواهد داشت که در طولانی مدت برای شما و سایر کارکنان آزار دهنده باشد.

لوستر استیندگلس می تواند به صورت آباژور نیز ساخته شود. در نتیجه جزئیات موجود بر روی آن از زاویه نزدیک تری دیده خواهد شد و زیبایی آن بیش از پیش مشخص خواهد بود.

مجل اتصال شیشه های استیندگلس در لوستر، با ظرافت و به طرز هنرمندانه ای پوشانیده می شود به طوری که ارزشی معادل یک اثر هنری دست ساز داشته باشد.

معمولا در انتخاب طرح لوستر استیندگلس، طرح هایی که نشانه ای از طبیعت و عناصر طبیعی دارند بسیار زیبا هستند. به طور مثال همانطور که در تصویر زیر می بینید این لوسترها با نقوش گیاهی و طیف رنگی صحیح می توانند یک شاهکار هنری تلقی شوند.

 

3 نمونه از استیند گلس های برتر در جهان

گنبد شیشه ای طرح کلاسیک

گنبدهای شیشه ای طرح مدرن

شیشه های تزئینی استیند گلس

 

امتیاز شما چیست؟

مطالب مرتبط با این نوشته