بازسازی و مرمت گنبد حسینیه هدایت تهران – آب بندی و اصلاح پوشش پلی کربنات

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

گنبد پلی کربنات - مرمت گنبد حسینیه هدایت - کاژه

مرمت و بازسازی گنبد حسینیه هدایت به در خواست متولیان آن توسط شرکت کاژه مورد بررسی و بازسازی قرار گرفت. این گنبد به قطر 15 متر میباشد که با ورقه های پلی کربنات پوشش داده شده است.

در بررسی اولیه مشخص گردید که پس از گذشت 13 سال بخشهایی از این گنبد آسیب دیده است. و در گذر زمان و در برابر شرایط جوی قسمتهایی از این سازه آب بند بودن خود را از دست داده است. پس ار مشخص شدن ایرادات برای رفع موارد مشکلات با ایجاد داربست های متعددی در بخشهای مختلف دسترسی به تمام قسمت ها میسر شد. در بیشتر قسمت ها زهوار آلومینیومی کار تعویض گردید. همینطور لاستیک های آب بند مخصوص هم تعویض شدند. بعد از گرفتن تست آب بند از اتمام کار مرمت گنبد حسینیه اطمینان حاصل گردید. سقف نورگیر و گنبد پلی کربنات کتابخانه سمنان نیز از پروژه هایی است که شرکت کاژه اجرا نموده است. گنبد نورگیر پلی کربنات یک سازه کاربردی و با قیمت مناسب برای پوشش سقفهای بزرگ میباشد.

 

گنبد پلی کربنات - مرمت گنبد حسینیه هدایت

 

گنبد پلی کربنات - مرمت گنبد حسینیه هدایت

 

گنبد پلی کربنات - مرمت گنبد حسینیه هدایت

 

کارشناسی آب بندی و مرمت سازه های نورگیر گنبد پلی کربنات

همه سازه های نورگیر پس از مدتی نیاز به مرمت و به روز رسانی دارند. شرکت کاژه با اجرای پروژه های بسیاری در سطح کشور و خارج از کشور ضمن پشتیبانی از پروژه های پیشین خود آماده ارائه خدمات کارشناسی در این حوزه میباشد. با ارسال کارشناسان به محل پروژه و بازدید معایب کار بررسی شده و هزینه مرمت و بازسازی اعلام میگردد. سازه های نورگیر از تنوع زیادی برخوردارند. سازه های نورگیر شیشه ای مثل گنبد شیشه ای، هرم شیشه ای، سقف نورگیر شیشه ای و یا سازه هایی با پوشش پلی کربنات مثل گنبد نورگیر پلی کربنات و سازه های نورگیر تخت و هرمی با پوشش پلی کربنات همگی در برابر گذشت چندین سال نیاز به بازنگری مجدد دارند.

گنبد پلی کربنات - مرمت گنبد حسینیه هدایت

 

کاژه در بخش سازه های نورگیر پروژه های متعددی را اجرا نموده است. با مراجعه به صفحه فیلم های پروژه کاژه میتوانید روند ساخت و نصب این دست پروژه ها را مشهاده بفرمایید. برای سفارش سقف های نورگیر دکوراتیو و مرمت و ساخت سازه های خاص از مشاوران ما بهره بگیرید. اطالاعات تماس شرکت در پایین صفحه درج گردیده.

 

امتیاز شما چیست؟

مطالب مرتبط با این نوشته