نورگیر سقفی پلی کربنات در فضای عمومی

فیلم روز

نیاز به مشاوره دارید ؟
همین الان با کارشناسان تماس بگیرید!

نورگیر سقفی پلی کربنات را می توان نمونه ای بینظیر از انواع نورگیرهای سقفی دانست که کاربردی گسترده برای پوشش سقف در ساختمان ها و فضاهای عمومی دارند. نورگیر سقفی پلی کربنات با استفاده از سازه های فلزی با دوام و چند لایه ساخته شده و از مقاومت بالایی در برابر عوامل مختلف بیرونی از جمله زلزله برخوردار است.

ساختار نورگیر پلی کربنات

ورق های پلی کربنات به کار رفته برای ساخت انواع نورگیرهای پلی کربنات به صورت چند جداره و در رنگ های متنوع موجود می باشد. استحکام و دوام مناسب در نورگیرهای سقفی با جنس پلی کربنات در ضخامت مناسب می تواند یک جایگزین مناسب برای شیشه باشد و در نهایت به عنوان سقف در مکان های عمومی دارای امنیت بالایی است. استفاده از نورگیرهای پلی کربنات علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی و مقاومت در برابر ورود اشعه ماورا بنفش دارای ویژگی های مناسب دیگری است که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

رنگ های متنوع و شفاف متناسب با فضای مورد نظر

عایق مناسب در برابر سرما و گرما در تابستان و زمستان

مقاو.مت در برابر عوامل محیطی و قوس پذیری مناسب

استحکام و ایمنی بالا در برابر ضربه و عدم شکستگی

قابلیت استفاده در محیط های وسیع و بزرگ عمومی

ویژگی های متمایز کننده نورگیرهای پلی کربنات

نورگیر پلی کربنات در جنس مرغوب و باکیفیت با ویژگی های ضد خش و ضد ضربه ساخته شده و بیشترین کاربرد را در پوشش دهی سقف مراکز تجاری و اداری، سوله ها، گلخانه، حیاط خلوت، استخر، پارکینگ های عمومی دارد. ورق های پلی کربنات که از انعطاف پذیری و تنوع رنگ خوبی برخوردار است امروزه در طراحی سقف انواع مکان های عمومی جایگزین سقف های شیشه ای شده است و مورد استفاده قرار می گیرد. ورق های پلی کربنات از نظر شفافیت همانند شیشه طراحی شده با این تفاوت که در برابر نور خورشید مقاومت خوبی نشان می دهد و تا مدت زمانی طولانی رنگ و زیبایی خود را حفظ می کند. در مقایسه شیشه و نورگیر پلی کربنات می توان گفت نورگیر پلی کربنات از نظر مقاومت ضربه ای 250 برابر شیشه های معمولی و 100 برابر شیشه های چند جداره استحکام دارد. نصب آسان و طراحی متفاوت از دیگر ویژگی های نورگیر پلی کربنات برای به کارگیری در فضاهای عمومی می باشد.

شرکت کاژه ارائه دهنده انواعی از نورگیرهای پلی کربنات با تنوع ساخت و طراحی متفاوت می باشد که از ورق های پلی کربنات با جنس مرغوب ساخته شده اند. انواع ورق های پلی کرینات دارای کاربردی گسترده برای استفاده در مکان های مختلف هستند.

امتیاز شما چیست؟

مطالب مرتبط با این نوشته